Matt skrev:Det är meningen att Caleb ska vara obehaglig.
Nehä!

Matt skrev:Det är meningen att Caleb ska vara obehaglig.
Buffybot Wannabe skrev:Caleb ska föreställa en sådan söt liten sydstatspojk som du vill ta hem och presentera för mamma!
Buffybot Wannabe skrev:Caleb ska föreställa en sådan söt liten sydstatspojk som du vill ta hem och presentera för mamma!
Ai skrev:VelocityBoy skrev:Ai: Jo det är onekligen en hel del kemi men James lyckades ju skapa kemi med en dörr så borde väl inte vara överraskning att han tillsammans med Eliza (som har en charisma som träffar som en slägga) får luften att darra...
Dörr...Hihi - jag brukar köra liknelsenMen fakta kvarstår: Den nivå på kemi dom har kommer SMG och JM aldrig upp i....med en klump asfalt
Lipton skrev:Ai skrev:Lipton: Låter som något Jane Espenson skulle kunna sagt.
Ja, skulle tro att det var hon, känner igen namnet när du säger det.
Ai skrev:Goa Jane! Hon säger alltid så bra saker. *pekar på VelocityBoy's signatur*
virve skrev:Faith återvänder till Sunnydale!Och ett avsnitt med Faith är ett bra avsnitt.
Jag tänkte också på Glory när Caleb fightades med scoobiesarna (hur stavas det?) i slutet, men Caleb är definitivt mer intressant än Glory.
Gillade verkligen "jag är en hyperkonservativ präst från amerikanska södern"-grejen.
Joss och co är så himla duktiga på att skapa intressanta motståndare till Buffy!
Stackars Xander som fick ögat sönderkrossat! Jag skrek av förtvivlan!
Nyx skrev:Misstänker starkt att läskige Caleb (fanatiskt misogyn sydstatspredikant) som Big Bad är Joss sätt att rikta en rallarsving mot den kristna republikanska högern. Nån som hört honom uttala sig i frågan?
Binchy skrev:Om det hade hängt porrtidningar eller öl i trädet, då hade inte vilda hästar kunnat hålla Adam därifrån.
FAITH: Are you the bad slayer now? (mikropaus) Am I the GOOD slayer now?
ANDREW: Her name alone invokes awe. Faith. A set of principles or beliefs on which you are willing to devote your life.
MOLLY: I thought you weren't supposed to be doing this anymore - making up stories.
ANDREW: I'm not. This is true. Except for that...possible...word misunderstanding. They're the things you need to know about. Faith...has a history not to be taken lightly. She's a killer. Never forget that.
hon är tolerant mot minipopslayersarna, och när Buffy frågar vad hon gör i Sunnydale får vi inget smartass-svar, inget om att Angel bad henne, utanDAWN: Does she have to stay here? Because there's some nice hotels that welcome tried-to-kill-your-sister types.
FAITH (uppskattande) : Check it out. Brat's all woman-sized.
FAITH: Willow said you needed me. Didn't give it a lot of thought.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare