AKS skrev:A bear skrev:Joss 'the master' Whedon skrev:How sick am I of Noxon-bashing? Enough to break my rule of silence, certainly. I've had so many people rag on her for aspects of the show I developed, or praise me for things she came up with. She's been a vital part of everything people love about Buffy since she overhauled the halloween script in season two. She's as good a story-breaker as I've ever worked with. And she's a leader.
Everyone's entitled to their opinion, Vmars. You are uninformed and rude. That's mine.
Kul att Joss står upp och säger ifrån. Även om man kan tycka att han borde JOBBA istället... eller vafan, han får ta tio minuter ledigt och göra sådär.
*gapskratt* BURN! Så ägd! Snacka om att Vmars lär ha kallsvettats då han/hon läste det där inlägget från Joss. Jag skulle gissa på att personen är ett Whedonfan och att bli kallad "uninformed and rude" av honom måste kännas. Go, Joss!
EDIT: Eller så försöker man tala om för alla att alla tycker som man själv gör (0hatar S6) och att Joss inte har rätt att säga det han säger.
Ja, ouch! Det måste ha känts

Jag håller med honom till 100% också. Ändå sedan jag såg säsongsavslutningen av GA så har jag varit så deppig och inte alls sett fram emot S4, avslutningen var nämligen BEDRÖVLIG och serien har hamnat i en enorm svacka. Jag har en nära vän som antagligen älskar GA dubbelt så mycket än mig och hon har också tröttnat så serien måste verkligen ha tappat enligt fler än mig också. Nu, plötsligt, efter denna nyhet, så ser jag fram emot S4. Marti, bring on the pain!!!!