HUR BRA VAR INTE DET HÄR AVSNITTET

Nog för att jag hade höga förväntningar men att det skulle vara så här bra hade jag inte förväntat mig. Och vad bra Buffy och Tara sjöng! Att Giles kan sjunga visste vi redan men att SMG och Amber skulle vara såna fenor.
Jag önskar bara att jag hade sett det här avsnittet på tv när det ursprungligen sändes och kunde ha fått blir riktigt jävla överraskad.
Och att man sen använde greppet till något annat än bara till en uppvisning, att man lät karaktärerna sjunga ut sina hemligheter, var ju grymt bra. Och att Spike och Buffy äntligen kysstes, jag började tro att det aldrig skulle hända.
"Anya, Tara, Buffy needs backup"

Kom igen ni andra se om det här avsnittet på en gång, det tänker jag göra, och kom hit och kommentera det och hur ni upplevde det första gången ni såg det.
Och finns det redan en tråd om det här avsnittet, vilket det verkligen börde göra, så kan väl admin (vem är det egentligen, gaspode?) radera den här tråden och flytta mitt inlägg dit.
I enlighet med den praxis som sattes i och med The Body så går skalan till elva den här gången.