Eisa skrev:Clem är mysig. (tror jag har blivit hopplöst besatt av det ordet)
Lipton skrev:Pratar de inte något om att Halfrek hämnas för barns räkning för att hon själv blivit illa behandlad som barn.
Lipton skrev:Pratar de inte något om att Halfrek hämnas för barns räkning för att hon själv blivit illa behandlad som barn.
Illyria skrev:Lipton skrev:Pratar de inte något om att Halfrek hämnas för barns räkning för att hon själv blivit illa behandlad som barn.
Jo, det verkar ju ligga något bakom det iom Anyas lilla hostning med den antydan, but so what. Skulle det på något sätt vara värre än annan hämnd som de uträttar?
Illyria skrev:Lipton: det var mest din smilie efter meningen som jag inte förstod...
(själv tycker jag det skulle verka ganska logiskt)
Xanahti skrev:Förresten, någon som märkte att hon skrek samma sak till Buffy och Co som hon gjorde till Buffy och Joyce i säsong fem när hon fick reda på att hon var nyckeln?
Tam skrev:Dawn är inte jobbig. Är jag den enda som förstår det?
Tam skrev:Gnällig är inte = jobbig. Det är realism. Inse fakta.
Jag har sagt det förut och känner inte avsmak för att säga det igen: jag förstår Dawn den här säsongen.
Yog-Sothoth skrev:vidriga tjatande snorungar (Tam)
Yog-Sothoth skrev:Sen om man tycker om vidriga tjatande snorungar (Tam) eller inte står ut med dem (jag), det är en annan fråga.
VelocityBoy skrev:Jag tycker att det är synd att "Dead things" berörs så lite i det här avsnittet... är det första gången Buffy träffar Spike efter gränden? (det kanske det är jag minns inte hennes ansiktsuttryck)?
XANDER: No, it's just, you know, you're upset 'cause we all wanna leave. And now we can't leave. Only thing missing is a cornfield. There ... there isn't a cornfield, is there?
Off skrev:Gillar avsnittet riktigt skarpt förutom en sak men det är det gamla vanliga. Dawn är gnälligare än någon i hela världen.....
Ingen människa kan tycka att hennes gnäll är befogat. Åhh nej dom har jobbsaker som måste göras, varför kan dom inte handla med mig istället. Eller är det bara jag som inte var så gnällig i tonåren![]()
Spike: Ooh, Buffy. "Can I get you a soda pop? I think I'm in looove."
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare