fast nu när jag lyssnat på langtry så kasnke jag ska ändra mig till den

Langtry skrev:Zzzarka skrev:fast nu när jag lyssnat på langtry så kasnke jag ska ändra mig till den
Ojoj, har du lyckats hitta den? Trodde den var nerstoppad i en kista och begraven eller nå't
Langtry skrev:Zzzarka skrev:fast nu när jag lyssnat på langtry så kasnke jag ska ändra mig till den
Ojoj, har du lyckats hitta den? Trodde den var nerstoppad i en kista och begraven eller nå't
Zaxx skrev:Alltså Standing + Giles/Tara medley är ju KLART bästa sången.. om man skall gå efter kvalité..
men jag väljer UTAN TVEKAN.. RIP!!!.. BÄSTA LÅT!
Xanahti skrev:"I know i should go, but i follow you like a man posessed, there's a (betrayer?) here, beneath my breast, and it hurts me more than you've ever guessed, if my heart could beat it would break my cheast, but i can see you're unimpressed so leave me B(Buffy eller be?)"
Xanahti skrev:RIP helt klart, har laddat ner den men kvaliten är lite så där.:/ Jag ser med spänning fram emot OMWF som enligt mina beräkningar(säkert fel) sänds på Onsdag på femman. Naturligtvis har jag teater kurs då så det blir väl att man får spela in.
VelocityBoy skrev:Lipton: det finns några karaoke låtar på dvdn... jag minns inte vilka dock.
caffeineaddict skrev:Tyvärr är det ju ingen "riktig" karaoke utan bara scenen från avsnittet med sångtexten som markeras under alldeles eftersom den sjungs. M.a.o. är inte skådisarnas sång borttagen.
caffeineaddict skrev:På S6-DVD:n (inte den självstående OMWF-DVD:n) finns dock David Fury Behind The Scenes-dokumentär till OMWF som är det tveklöst bästa extramaterialet på någon av Buffy-DVD:erna.
yazze skrev:caffeineaddict skrev:VB: Så är det definitivt. S6 är överlägsen när det kommer till extramaterial.
Gäller även detta Region 2 DVD:erna eller enbart Region 1?
Eisa skrev:älskar femman? efter allt de har gjort....
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare