VelocityBoy skrev:Tob skrev:Håller med dig VB.
Du håller inte alls med mig jag tycker ju att den är den bästa säsongen![]()
Tob skrev:Även om jag inte håller med sig om att S5 är den bästa så kan jag väl fortfarande hålla med om vad du skrev längre upp.
är en ny tanke för mig. Jag köper den förklaringen. Femte säsongens inledningsavsnitt har alltid varit näst intill obegripligt för mig. Varenda gång jag ser det får jag tyst för mig själv upprepa "strunta i monstren tänk på karaktärsutvecklingen, strunta i monstren tänk på karaktärsutvecklingen..." i det oändliga. Ändå går det trögt med självövertygelsen, och slutsatsen blir alltid likadan - det här är inte bra. Nu har jag en ursäkt till i arsenalen. Tackar.RalfiParpa skrev:för att det skulla vara för förvirrande om Dawn var med redan i det första avsnittet.
RalfiParpa skrev:Oh, någon håller med mig för en gångs skull.
*gör the dance of joy*
caffeineaddict skrev:latarmig: Jag är inte heller något fan av 5.01: BvD om det var det du menade. Jag gillar Xander i allmänhet i avsnittet, de två sista scenerna och (som alltid) vissa små skämt här och där men i övrigt är det i bästa fall en axelryckning, och i sämsta fall en rätt irriterande axelryckning.
Noggster skrev:Fyra säsonger på en gång var rätt kraftigt.. kan det vara så att hon är rik!?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare