Undrar vilket episod ni tycker är dårligast, töntigast, fulast, mest forstörande etc. you name it.
Vad var inte five by five?
Tinwiel skrev:Hej JillValentine! Psst, säsong stavas med "ä". :)
Eller hur??? Veruca är för bad. Och värför står hon i tvättstugan i bara underkläder, hennes kropp är inte så fantastisk.. tycker jag.. Annars är väl Pangs en av de sämsta episoderna, förutom Spike..Han är braMen jag röstade på Veruca, som de verkligen inte lyckades något vidare med.
noike skrev:Tinwiel skrev:Hej JillValentine! Psst, säsong stavas med "ä".
Hon är norsk. Jag tror de stavar med "e".
adolvsson skrev:Beer Bad är ett av seriens mest underskattade avsnitt, det är allt jag har att säga om saken.
A bear skrev:adolvsson skrev:Beer Bad är ett av seriens mest underskattade avsnitt, det är allt jag har att säga om saken.
Lyssna på Fredrik Adolvsson. Han vet vad han talar om.
adolvsson, från annan tråd en annan gång skrev:Buffybot Wannabe skrev:edit: Hell yeah! adolvsson säger att det är sant så då är det det.
Nu har både du och Tinwiel uttryckt samma sak. Två personer. Det gör det till fakta och absolut sanning.
Har jag hört.
noike skrev:Moralen i Beer Bad är underbar!
Man lär sig att det är:
- helt okej att ha gruppsex med okända människor om man går på college även om det kanske inte är så smart
- att öl är skummande
- att man bör dricka import och inte egenbryggt amerikanskt
- om man är arg får man slå ner den man är arg på
- det är till och med önskvärt att man skaffar sig falskleg och sälja sprit för att få inkomst.
- man kan prata sig till att själv bli lesbisk
noike skrev:Moralen i Beer Bad är underbar!
Man lär sig att det är:
- helt okej att ha gruppsex med okända människor om man går på college även om det kanske inte är så smart
- att öl är skummande
- att man bör dricka import och inte egenbryggt amerikanskt
- om man är arg får man slå ner den man är arg på
- det är till och med önskvärt att man skaffar sig falskleg och sälja sprit för att få inkomst.
- man kan prata sig till att själv bli lesbisk
Lipton skrev:Appropå rubriken, säger man dåligast? låter konstigt. Heter det inte sämsta?
Lipton skrev:Appropå rubriken, säger man dåligast? låter konstigt. Heter det inte sämsta?
gaspode skrev:enligt svenska akademien.
noike skrev:gaspode skrev:enligt svenska akademien.
Bara för att de gör något så betyder det inte att det är rätt. Skulle du stoppa in pitten i ett varmt våffeljärn bara för att Slumpmässig Människa På Gatan(tm) gör det? Nej, trodde inte det heller.
gaspode skrev:noike skrev:gaspode skrev:enligt svenska akademien.
Bara för att de gör något så betyder det inte att det är rätt. Skulle du stoppa in pitten i ett varmt våffeljärn bara för att Slumpmässig Människa På Gatan(tm) gör det? Nej, trodde inte det heller.
I would! men det är väl dem man kan referera till angående vad som är "rätt"i svenska... deras uppgift är väl att avspegla svenska språket?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare