Ai skrev:När vi tittat klart stängde jag av videon och vände mig till honom:
"Du kommer aldrig att erkänna om du börjar gilla det här, eller hur?"
Han flinade och släckte sänglampan:
"Näpp."
sus@n skrev:Ai skrev:När vi tittat klart stängde jag av videon och vände mig till honom:
"Näpp."
Självklart inte, så är det med många personer![]()
Ska du försöka få honom att se de andra säsongerna också? För själv så tycker jag att säsong 4 inte är den bästa säsongen att omvända folk med. Även om detta avsnitt är underbart.
Ai skrev:Nästa rond i Ai vs Sambons-ointresse med s. 4 som enda vapen...
När han började gå runt i lägenheten och släcka allt igårkväll sa jag, halvt på skämt halvt på allvar:
"Vi kan titta på lite Buffy!"
Han höll upp ett pekfinger och sa:
"Ett! Ett avsnitt bara!"
Så jag skuttade in i sovrummet och plockade fram fjärrkontrollerna.
Ärligt talat var jag lite orolig över det här avsnittet, det hade inte precis dom ingredienser han gillade (främst Slå-Spike-mycket) och jag älskar det och tycker det är hysteriskt roligt och måste ju vara cool så han inte ska tröttna.
När Willow lovade att köpa motherwart skrattade han:
"He, så när dom ska trolla nåt så går dom bara till trolleributiken alltså?"
Och då kunde jag naturligtvis inte hålla mig utan lyckades på ett andetag pajja hela min coolhet...
"Ja! Magic Shop, det finns en sån i Sunnydale, men det konstiga är ju egentligen att ingen reagerar över att så många dör. I ett avsnitt i början av en annan säsong när dom är i highschool så var det två killar som pratade om att dom kunde få så bra fotbollslag det året bara inte så många dog..."
Aj då... det var ju sådär jag inte skulle göra.... Han började vid halva utlägget få nått dimmigt i blicken och jag riktigt kände hur han blev uttråkad, men jag kunde knappt hejda mig ändå. Tillslut knep jag iallafall igen truten. Och resten av avsnittet höll jag tyst.
Jag djupandades mig igenom resten av det för att inte skratta för mycket och blev belönad av några fniss från Sambon. Största skrattet kom efter scenen med Giles på telefonen och Spike i badkaret - inte helt oväntat![]()
När vi tittat klart stängde jag av videon och vände mig till honom:
"Näpp."
Ingen överraskning där inte. Tur att jag kan läsa honom så pass bra iallafall!
Binchy skrev:Är inte så förtjust i Spike och Buffy i detta avsnitt, lite för sötsliskiga för min smak
CheeseGuy skrev:[svensk motsvarighet till "delivery", någon?]
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare