Who´s a little fear demon, come on. Who´s a little fear demon
mest pga att jag har spindelfobi
Nea skrev:Ai skrev:mest pga att jag har spindelfobi
Me too. Och det är inte det lättaste att ta sig igenom diverse filmer och serier med dessa skräckinjagande varelser som långsamt krälar sig fram över skärmen, ska jag säga.
Ai skrev:Inte kanske det bästa avsnittet
Binchy skrev:(är förresten inte SMG lite väl mager denna säsong, främst i This Years Girl/Who are You?).
A bear skrev:Fast eskimåkostymen var ju inte till Halloween. Till Halloween s2 hade hon ju en ännu finare kostym.![]()
Det faktum att Oz är utklädd till Gud och dejtar Willow, icke-kristen wicca, kunde man nog dra en växel eller två på (spoiler s4)
i synnerhet som han lämnar henne kort efter det här avsnittet
men nu är det lunch.
Yog-Sothoth skrev:A bear skrev:Fast eskimåkostymen var ju inte till Halloween. Till Halloween s2 hade hon ju en ännu finare kostym.![]()
Det faktum att Oz är utklädd till Gud och dejtar Willow, icke-kristen wicca, kunde man nog dra en växel eller två på (spoiler s4)
i synnerhet som han lämnar henne kort efter det här avsnittet
men nu är det lunch.
Willow är judinna.
A bear skrev:Japp, men också wicca, vilket väl är en religion i sig?
Tam skrev:Kul teori, men crazy. Kanske ska posta mina tankar om en moussaka-konspiation. Den är ännu mer crazy.
OZ: We attack the mayor with hoummos!
CheeseGuy skrev:Giles är verkligen underbar den här säsongen. Höjdpunkterna i det här avsnittet är givetvis hans första scen med sombreron och den stooora godisskålen, och när han plockar fram motorsågen i slutet.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare