Binchy skrev:...Nyfiken Gul och Nyfiken Blå (och den följande rättegången) har väl en hel del med svensk-medvetandet i USA (och andra delar i världen) att göra också.
CALVIN: Strictly speaking, I'm not Calvin. I'm the physical manifestation of Calvin's GOOD side.
SUSIE: If that were true, you'd be a lot smaller.
BUFFY: Stop, you're saying it wrong! I think that Jonathan may be doing something so that he's manipulating the world and we're all like his pawns.
ANYA: Or prawns.
BUFFY: Stop with the shrimp! I am trying to do something here!
XANDER: Right you can't just go 'librum incendere' and expect..
(The page of Xander's book bursts into flame. He slams the book closed, extinguishing the fire.)
GILES: Xander, don't speak Latin in front of the books.
Anya: "It was a moan!"
fripp21 skrev:Jag tycker nog att de andra avsnitten med alternativa världar (den med Buffy som 1700-talsdam, den med Willow som vampyr osv) var bra mycket bättre. Detta avsnitt tog inte skruv alls. Vad tusan, är serien på väg nedåt, på riktigt. Surt. Vill inte.
madskellig skrev:Tråkigt att du tycker att serien är på väg nedåt, hoppas du fortsätter titta, det blir ju så bra i framtiden.
fripp21 skrev:Jonathan kände jag svagt igen, men jag kunde inte placera honom. Jaha, det var han som stod klocktornet med jaktgeväret.
I snuck in yesterday and... peed in the pool.
W-was that a demonstration?
Um... Cinnamon, chocolate, half-caf, nonfat... Extra foam..!
A bear skrev:Jonathan var även killen som mumien försökte hångla upp i "Inca Mummy Girl", som var Cordelias rebound guy i "Reptile Boy", som hölls som gisslan av polisen som försöker mörda Buffy i "What's My Line", som Willow förhörde i "Go Fish", som Harmony ville få Cordelia att dejta i "The Wish" och som gav Buffy "class protector"-paraplyet i "The Prom". Dessutom hjälpte han till att lassa dynamit och räddade livet på/tafsade på Cordelia i stridens hetta i "Graduation Day". (Glömde jag något?) Sunnydales eviga lilla loser.
AKS skrev:En sak här fick mig att fundera på S6:
Kan den som Jonathan fick trollformeln av vara Warren? Jag har inte sett S6 på 3,5 år så jag kommer inte ihåg eventuell information vi fått om Warren i S5 och S6, men Jonathan säger ju detta:
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare