A bear skrev:...det är typsnittet. I en första preliminärtitt på Joss Whedons nya serie. Prioritet?
A bear skrev:...det är typsnittet. I en första preliminärtitt på Joss Whedons nya serie. Prioritet?
Illyria skrev:A bear skrev:...det är typsnittet. I en första preliminärtitt på Joss Whedons nya serie. Prioritet?
Det är en första titt på serien ja, exakt det, och det ger inget bra första intryck på mig. Det ser väldigt slarvigt ut och definitivt inget jag skulle presentera för köpare/media.
Typsnitt/presentation är väl inte något alla bryr sig om, men studion som gjort borde göra det, det är deras jobb.
A bear skrev:- Det där "a place that wipes away all the memories, regrets" etc verkar bli en större delhandling än jag trodde; vilka var de innan, och varför gav de upp det?
A bear skrev:Trailer.
caffeineaddict skrev:Let's face it, Angel blev en RIKTIGT bra serie när?
A bear skrev:caffeineaddict skrev:Let's face it, Angel blev en RIKTIGT bra serie när?
När Eliza kom med.
caffeineaddict skrev:Angel blev en RIKTIGT bra serie när?
MrBurkle skrev:Snott från whedonesque
http://seat42f.com/site/index.php?optio ... 9&Itemid=9
Ni som dissade typsnitt på förra sidan... är inte typsnittet exakt samma som användes i Firefly?
At its upfront presentation Thursday, the network announced it will air two new drama series, J.J. Abrams' "Fringe" and Joss Whedon's "Dollhouse," with dramatically reduced commercial breaks.
"It's a simple concept and potentially revolutionary," Fox Entertainment Chairman Peter Liguori said. "We're going to have less commercials, less promotional time, and less reason for viewers to use the remote. We're going to redefine the viewing experience."
Both "Fringe" and "Dollhouse" would have network commercial loads of about five minutes per hour, about half the usual. The commercial pods would also be shorter and they would have about half the promo load as well.
Cutting down commercials will make the two already pricey sci-fi series even more expensive as they have to produce longer episodes.
HeY skrev:Längre avsnitt är ju bra men "less promos"? Menar de att de inte kommer advertise (vad är det svenska ordet? propagera? jag vill alltid säga reklamera men det är ju det man gör på banker (right?).) serierna mindre också eftersom de blir dyrare, för det är ju inte bra.
Ad buyers were generally upbeat about the idea, and said they liked the two shows picked.
As for "Dollhouse," Reilly said that he was "confident that this will become the next tentpole series for Fox."
A bear skrev:HeY skrev:Längre avsnitt är ju bra men "less promos"? Menar de att de inte kommer advertise (vad är det svenska ordet? propagera? jag vill alltid säga reklamera men det är ju det man gör på banker (right?).) serierna mindre också eftersom de blir dyrare, för det är ju inte bra.
Ju dyrare serierna blir desto mer reklam borde de ju göra för dem, eftersom de då behöver få in fler tittare för att betala notan.
adolvsson skrev:A bear skrev:HeY skrev:Längre avsnitt är ju bra men "less promos"? Menar de att de inte kommer advertise (vad är det svenska ordet? propagera? jag vill alltid säga reklamera men det är ju det man gör på banker (right?).) serierna mindre också eftersom de blir dyrare, för det är ju inte bra.
Ju dyrare serierna blir desto mer reklam borde de ju göra för dem, eftersom de då behöver få in fler tittare för att betala notan.
Om jag tolkade rätt, kommer den befintliga reklamen kosta mer, vilket tar in en del av kostnanden. Jag vill dessutom minnas att vi redan sett fall där ett företag ensamt sponsrat hela avsnitt av serier, och naturligtvis fått betala därefter, och jag antar det är en möjlig version här också. FOX må vara FOX, men det vore konstigt om dom gjorde det här utan en plan för att få in pengarna ändå.
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare