Anyanka: You trusting fool! How do you know the other world is any
better than this?
Giles: Because it has to be.
Cordelia: No! You have to get Buffy. Buffy changes it. It wasn't
like this. It was better. I mean, the clothes alone...
But people were happy. Mostly.
fripp21 skrev:Den där Harmony hon borde få komma... to a very special level of hell. A level they reserve for child molesters and people who talk at the theater.
Huh, isn't that special
Buffy: (interrupts) World is what it is. We fight. We die. Wishing
doesn't change that.
Giles: I have to believe in a better world.
Buffy: Go ahead. I have to live in this one.
Ai skrev:Kul att läsa! Och jag har också haft den reaktionen om Angels öde i Wishverse.
Kan behövas en liten spoilermarkering till över:
2½. Vamp-Willow. Iih! Det är så att jag vill hoppa över några avsnitt och gå direkt till Doppelgangland.
ey skrev:Ai skrev:Kul att läsa! Och jag har också haft den reaktionen om Angels öde i Wishverse.
Kan behövas en liten spoilermarkering till över:
2½. Vamp-Willow. Iih! Det är så att jag vill hoppa över några avsnitt och gå direkt till Doppelgangland.
ursäkta, men försöker du stjäla min åska eller vad?!?!
ey skrev:skyll på det du. du vill bara vara som jag och du vet det!!
Ai skrev:ey skrev:skyll på det du. du vill bara vara som jag och du vet det!!
Japp.
Singel, white female vettu! Jag har ju använt glasögon några dagar nu och ska penta håret snart...
ey skrev:Ai skrev:ey skrev:skyll på det du. du vill bara vara som jag och du vet det!!
Japp.
Singel, white female vettu! Jag har ju använt glasögon några dagar nu och ska penta håret snart...
haha, perfa! hur gammal är du? 17?
Ai skrev:ey skrev:Ai skrev:ey skrev:skyll på det du. du vill bara vara som jag och du vet det!!
Japp.
Mentalt inte en dag äldre.
Garim skrev:Ai skrev:ey skrev:Ai skrev:ey skrev:skyll på det du. du vill bara vara som jag och du vet det!!
Japp.
Oj, jag är mentalt ljusår äldre än när jag var 17
Ai skrev:Garim skrev:Ai skrev:ey skrev:Ai skrev:ey skrev:skyll på det du. du vill bara vara som jag och du vet det!!
Japp.
Oj, jag är mentalt ljusår äldre än när jag var 17
Inte jag. Jag har mer kunskap - men mognare? Nope. *pekar på Zoës dödskallenapp och skötväskan* Och dessutom tycker jag fortfarande att mohikanen jag hade när jag var 18 nog är den snyggaste frisyren jag haft.
VAMPWILLOW: Bored now. This is the part that's less fun. When there isn't any screaming...
Anyanka: You trusting fool! How do you know the other world is any better than this?
Giles: Because it has to be.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare