mmmf skrev:Skammens röda färg pryder nu mina kinder då jag inser att jag gjort mig skyldig till något så socialt oförsvarligt som en s k fyllepostning.
Fyllepostningar är mer av en skyldighet på det här stället, skulle jag vilja påstå.
mmmf skrev:Skammens röda färg pryder nu mina kinder då jag inser att jag gjort mig skyldig till något så socialt oförsvarligt som en s k fyllepostning.
mmmf skrev:Binchy skrev:Whooohoo, en trettio-plussare till!
Är vi många? Jag är numera 33, för övrigt. Det är så jävla orättvist.
Ai skrev:
Orättvist för vem? Pfft. Du är ett BARN!!!
Ja, vi börjar bli fler och fler faktist.
Har du hittat Presentationslänkarna?
Och oroa dig inte för fyllepostningarna. Du kommer att märka att dina stackars försök till sådana var rätt så tama. Fylle-spamning är en lång och ärofylld tradition här som kräver låg träning och ibland resulterar i stilpoäng. ey och Ankh tillhör tex eliten i denna svåra och även lite farliga sport.
Edit: Ser att nån redan pekat ut länkarna för dig. Och inser dessutom att ett GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN i efterhand verkar vara i sin ordning!
Ai skrev:Och oroa dig inte för fyllepostningarna. Du kommer att märka att dina stackars försök till sådana var rätt så tama. Fylle-spamning är en lång och ärofylld tradition här som kräver låg träning och ibland resulterar i stilpoäng. ey och Ankh tillhör tex eliten i denna svåra och även lite farliga sport.
ey skrev:[...]man får INTE ta illa upp om jag kallar nån hora på fyllan, jag är sån.
Ai skrev:ey skrev:[...]man får INTE ta illa upp om jag kallar nån hora på fyllan, jag är sån.
Luv ya', ey. Men jag kan inte svära på att jag iallafall skulle ta illa upp om du kallade mig h*ra. Full eller nykter. Sorry. Jag är sån.
XANDER: Uh, no worries. I can handle the Oz Full Monty. I mean, not 'handle' handle, like 'hands to flesh' handle.
WILLOW: Mm, okay. Well, it's not for you. It's for me, 'cause I'm still getting used to half a Monty.
XANDER: Oh. Good. Half? You and Oz? Which half?
WILLOW: Wouldn't you like to know?
Most women are not attracted to dead guys
Men man måste kunna kontrollera det. "Skriet från vildmarken" är en bra parallell - hunden som blir en varg, men behåller en del av sin hundhet. Oz är ett monster, men han kan hålla monstret i check. Angel likaså. (spoiler s5) Buffy likaså. "And the strain of the Primitive remained alive and active" - låter bekant, n'est pas?FAITH: All men are beasts, Buffy.
AKS skrev:Sista scenen med Buffy och Angel skulle vara mycket bättre om det inte var så att jag alltid börjar skratta efter morphen eftersom det är så uppenbart att Angel channlar Morten Harket i Take on Me!!![]()
Om jag visste hur man gjorde skulle jag cappa 3.37 i denna video för att bevisa det hela.
AKS skrev:Ajdå, det var inte meningen.
Giles: It's good to see you. Um, no need to panic.
Oz: Just a thought: Poker, not your game.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare