Tam:
Skrivet: Fre Dec 31, 2004 3:48 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
Apropå ringen Scott Hope ger Buffy: i min ändlösa jakt på kickar läste jag manuset till det här avsnittet och där var Scotts ring inte en Claddagh ring utan nån random crap ring, och Buffy bara hallicunerade litegrann. Om detta försvann för att det ändrades eller att det klantades bort nånstans vägen på är en fråga som är komplett oviktig förstås, men jag gillar manus versionen bättre och tror då därför på den.
dansdansdans skrev:angel måste ju haft sin ring hur länge sen helst. säkert jättesvåra att få tag i.
Buffy: Angel was cured.
Willow: ...to do that thing with your mouth that boys like.
Gordo skrev:Vill bara säga att jag äslkar dina recensioner fripp! De gör att jag kommer ihåg hur det var första gången jag såg avsnitten.
Fortsätt gärna att gör mig (och jag tror många andra) glad
fripp21 skrev:Men visst, ge Joss respekt. En del gillar, andra ogillar. Men få är likgilitga.
Det är i alla fall uppenbart att det är helt annorlunda att recensera avsnitten efter en första titt, jämfört med efter en återtitt efter att sett hela serien.
fripp21 skrev:Vad ska man då tycka om den nye, Faith?
eponinethen skrev:Det enda som gör mig ledsen i detta avsnitt, är att Buffy inte kan acceptera Faith. Att hon måste vara så extremt avig mot henne trots att Faith bara försöker lära känna Buffy.
GILES: What you must realize, Buffy, is that you and Faith have very different temperaments.
BUFFY: Yeah, and mine's the sane one. The girl's not playing with a full deck, Giles. She has almost no deck. She has a three!
(SWF och Buffy s4) Få se, Jennifer Jason Leigh ville ha Bridget Fondas liv, stal hennes utseende, låg med hennes pojkvän och mördade folk. Oj.BUFFY: No, but I'm the one getting single-white-femaled here.
A bear skrev:Nu har jag varit dålig med att skriva i trådarna i ett par dar. Så går det när man är ensam om en omtitt. Hrm.
Binchy skrev:A bear skrev:Nu har jag varit dålig med att skriva i trådarna i ett par dar. Så går det när man är ensam om en omtitt. Hrm.
Vi ÄÄÄLSKAR att läsa dina recensioner. I alla fall jag...
caffeineaddict skrev:Jag med. Min omtitt dog ju tidigt, men jag trodde också att fler än Björn skulle hänga med längre än såhär.
fripp21 skrev:Det verkar som att de flesta som skriver in åsikter om avsnittet har sett hela serien. Många har starka åsikter om Faith, troligen på grund av att de har starka åsikter om Faith i resten av serien. Det verkar ju som att jag får dras med henne ett bra tag. Hänvisningar till säsong 6+7...
Faith: If I'd've known they came that young and cute, I would've requested a transfer.
Buffy: Raise your hand if 'ew'.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare