Binchy skrev:det tog ju mig en hel månad att ta mig igenom SuperBuffyBoxen första gången.
Binchy skrev:Damn, Mr Gordo, har du sett hela tredje säsongen på en dag. Fast, å andra sidan, det vore du antagligen inte den förste att göra här, gör man bara ingenting onödig under dagen, som att laga mat, jobba, gå på toa, mata katten, så är det ju inga problem att se en säsong per dag. Känner mig plötsligt väldigt senfärdig och slö, det tog ju mig en hel månad att ta mig igenom SuperBuffyBoxen första gången.
WILLOW: Oh! I can help. Chemistry's easy. It's a lot like witchcraft, only less newt.
Vincent made a noble effort. Man to man, as befits a true warrior. He had courage... He had honor... AND I HAVE JACK TO SHOW FOR IT!
BUFFY: Is he evil?
WESLEY: Evil?
BUFFY: The last one was evil.
WESLEY: Oh, yes. Gwendolyn Post. We all heard. No. Mr. Giles has checked my credentials rather thoroughly and phoned the Council, but I'm glad to see you're on the ball as well. A good Slayer is a cautious Slayer. BUFFY: Is he evil?
GILES: Not in the strictest sense.
WESLEY: You're not helping.
GILES: I know. I feel just sick about it.
Binchy skrev:Borttaget...
Bender skrev:
Det där kommer från avsnittet efter detta(Concequences) som jag precis sett! Väldigt rolig scen hur som helst, men det borde nog inte ligga i den här tråden?
Wesley: I have, in fact, faced two vampires myself. Under controlled circumstances, of course.
Ripley: How many drops is this for you, Lieutenant?
Gorman: Thirty eight... simulated.
Wesley: (to Giles) You're not helping.
Giles: (dripping with sarcasm) No. I feel just sick about it.
Buffy: Want... (walks to the case) take... (stops in front of it) have.
Balthazar: THERE IS ONE DEAL! YOU WILL DIE QUICKLY, OR YOU WILL DIE SLOWLY! THE MAN WHO HAS MY AMULET! WHAT IS HIS NAAAME?!
Angel: His name is Angel.
Xander: Harvard... Yale... Wesleyan... Some German Polytechnical
Institute whose name I, uh... (tries to read it) I can't pronounce.
Xander: And I'm highly caffeinated, and I'm trying to concentrate.
Ai skrev:Yup. Sorry. Kaka?
Nyx skrev:Ai skrev:Yup. Sorry. Kaka?
Du kan få en av Teds kakor! De är inte alls spoilermarkerade!!
fripp21 skrev:Nyx skrev:Ai skrev:Yup. Sorry. Kaka?
Du kan få en av Teds kakor! De är inte alls spoilermarkerade!!
Jag tar gärna Teds kakor. Vem får jag älska?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare