Ååh, detta avsnitt är bara så kul!! Där, i roligheten, ligger styrkan för som helhet är det ju inte det mest perfekta avsnittet, men tack vare nonstop underhållning så är det ett av de BtVS-avsnitt jag sett flest gånger.
Det roligaste är helt klart Giles' och Joyces scener. Särskilt Giles är helkul avsnittet igenom. Jag älskar t ex hans "Hit him!" till Buffy och hans "Yes!" då hon äntligen slår Ethan.

Scenen då Buffy försöker få Giles att ta hem mamma (utanför godisfabriken) är sanslöst rolig, då Giles blir mer och mer less och "you're my slayer!"

Och Joyce som inser att hon köpt en geek mobile.
Men i princip alla karaktärer får riktigt roliga scener, men kanske Xander är minst rolig i just detta avsnitt. Jag gillar t ex då Buffy kör bil och Willow frågar om hon vet att hon har i parkeringsbromsen. Buffys "Uh-huh" till svar får mig alltid att skratta (och spola tillbaka och se om).
Stackars Cordy verkar ha haft jobbigt med sina föräldrar:
CORDELIA: And dad, he just locked himself in the bathroom with old copies of Esquire.
Mr Trick hyllar jag igen. Jag gillar iofs inte hans peek-a-boo-stil i slutet av avsnittet då han säger: "You and me, girl. There's high times ahead." Men i övrigt så är han lika bra som vanligt. Gillar verkligen hans sista scen då han lugnt konstaterar att han betalat Ethan för att han ju faktiskt gjort sitt jobb. Now, that's some good thinking.
Sista sekunderna av avsnittet är också roliga förresten...