Skytteflickan88 skrev:Och i nr 10 så säger Robin "The important thing is that you rescue the prince."
Mr.Tweed skrev:Tack och lov så verkar inte Buffy/Satsy incidenten resulterat i brutal flamin' och annat. Något som många andra av Buffyforumen där ut tycks ha drabbats av. Förvisso inte lika illa som efter Tara-incidenten, men ändå påfrestande. Att det skall vara så känsligt för folk... *suck*
Vilket återigen påminde mig om varför IMDB kan vara otroligt tröttsamt.
A bear skrev:Varför är det en sån big deal?
Skytteflickan88 skrev:Tillbaka till storyn. Stackars Xander. Undrar vad fan de har planerat. Men de måste ju veta vad de gör och ha en plan med det. kanske att lura Dracula med falsk info som han får från Xander. han tror att han har Xander i en ask så att han inte försöker snärja någon annan.
A bear skrev:Får någon annan känslan att de försöker lite väl mycket att jämställa ett tvåårigt och väldigt väl framställt förhållande med ett one-night-stand?
Får någon annan känslan att de försöker lite väl mycket att jämställa ett tvåårigt och väldigt väl framställt förhållande med ett one-night-stand?
Skytteflickan88 skrev:"02/29/2008 - Read Antique by Drew Goddard. This one shot story, found in Tales of the Vampires is considered canon, and is a nice way to lead into the upcoming arc Wolves at the Gate...featuring Dracula!"
http://www.slayalive.com/index.cgi?boar ... 653&page=1
Intressant läsning. Fast Xander kan ju inte ha varit borta ett helt år, för jag tror att Joss har nämnt att det inte gått ett helt år från säs 7 till 8. Hmmm.
A bear skrev:Tycker den där är småkul, fast illa tecknad och ganska halvgalen - inte minst för det där med "ett år" då (även om det enligt Joss har gått sisådär 18 månader mellan s7 och "s8"). Om något understryker den bara tokigheten i att betrakta något som händer i tecknade serier som kanon för TV-serien.
Skytteflickan88 skrev:A bear skrev:Tycker den där är småkul, fast illa tecknad och ganska halvgalen - inte minst för det där med "ett år" då (även om det enligt Joss har gått sisådär 18 månader mellan s7 och "s8"). Om något understryker den bara tokigheten i att betrakta något som händer i tecknade serier som kanon för TV-serien.
Oj, 18 månader. Då hade jag fel.
Nej, den där serien är nog bara en "What if" historia och inte 100% canon som säs 8 är.
Skytteflickan88 skrev:Åh, det har jag inte läst. trodde bara att det var säs 8 som var canon och de andra var "what if". Måste försöka ta reda på vad som är vad.
A bear skrev:Skytteflickan88 skrev:Åh, det har jag inte läst. trodde bara att det var säs 8 som var canon och de andra var "what if". Måste försöka ta reda på vad som är vad.
Eller så kan du göra som många andra och säga "screenshot or it didn't happen". Kanon för TV-serien Buffy the Vampire Slayer är TV-serien Buffy the Vampire Slayer; vad övrigt är, är fanfic.
Återgå till Buffy - serietidningarna
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare