Lipton skrev:Svängde in här för att läsa lite kommentarer om serien men blev förvånad över frånvaron av. Har alla tröttnat på att läsa serien? Var den inte så bra som vi trodde att den skulle vara? Är det fler än jag som slutat läsa den?
A bear skrev: men avslöjandet att Buffy nu är en professionell bankrånare är ändå liiiite för bisarrt för att jag ska ta den på allvar ens som fanfic...
Uppenbarligen är Twilight = Interpol.
Nyx skrev:En Buffy som leder en världsomspännande organisation innebär en mängd nya problem, särskilt etiska sådana, och det verkar som om Joss tänker mycket på hur han ska hantera detta och jag tror att lösningen dröjer.
Nyx skrev:Känslologik, vars mästare Joss är, är någonting helt annat än vanlig logik...
Lipton skrev:Den här bankrånar händelsen, var det verkligen något som hade hänt? Det här huset de gick in i visade väl både framtid och förfluten tid och Buffy verkade ju inte känna igen scenen själv, och skulle Willow verkligen ha träffat den där ormkvinnan? det verkade mer som en fantasi hon hade.
Rombat skrev:Det är väl inget ondskefullt med att råna en bank, för bövelen. Det är olagligt men knappast ondskefullt.
Rombat skrev:Jag reagerade mest för att jag tycker det är väldigt långt mellan att råna banker och (spoiler Angel 5.11) att anlita ondskefulla advokatfirmor.
Rombat skrev:Tror ni att Leif Silbersky jobbar där?
A bear skrev:Jag kallar det gärna korkat, klichémässigt och okarakteristiskt
Tam skrev:A bear skrev:Jag kallar det gärna korkat, klichémässigt och okarakteristiskt
Xander höll ett fint tal om att alla gör klyschmsstag då och då ju. Det tyckte jag var fint. Xander är snäll. Han klankar inte ner på folk. Hitta din inre Xander och förstå Joss, A bear. Allt är väldigt meta.
lilith skrev:Men Willow och orm-kvinnan? Det verkar inte ha hänt. Eller iaf inte på det sättet som Willow minns det. Hon säger ju: I was never naughty here. I don't even....Robin, has this happened yet?
Återgå till Buffy - serietidningarna
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare