Jag har inte läst era kommentarer för då är det inge' kul att skriva sina första tankar.
För det första så känns det ovant att uppleva Buffy i comic book-format. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än. Vi får se.
Haha, skrattade högt då de nämnde att Andrew läst på om the Immortal och att det skulle vara kul om "Buffy" blev ihop med honom. Och han hade ju rätt. Ganska plågsamt för Angel och Spike dock...
Xander en watcher?! Didn't see that one coming...
Dawn som jätte? Nja...
Vem är Amys pojkvän?! Och varför har Amy suttit nere i kratern? Jag vet inte vad jag tycker om att hon är tillbaka...
En sak jag inte gillar är det som jag vetat att jag inte skulle gilla: det faktum att det finns hundratals slayers och att det gjort det hela till en "big operation". Se Xanders arbetsplats... Det gillar jag inte.
Ska bli spännande att se vem Amys pojkvän är dock. Känns som att det borde vara någon man känner till...
EDIT: Håller med de flesta om att det kändes himla kort att enbart få det som känns som en akt av ett tv-avsnitt att läsa. Nu har ju jag fyra nummer liggande på hög, men ett enda nummer i månaden framöver?! Det känns jobbigt på nåt vis. Men om de olika historierna är uppdelade i delar kan man kanske samla tre-fyra stycken på hög och läsa hela historien i ett sträck? Om man kan hålla sig alltså...