Binchy skrev:Ai skrev:Binchy: Du som har skivan framme - jag läste idag att Joss tydligen var med i begravningsscenen. Har du lust att kolla? Jag hade inte hört det innan idag och inte lagt märke till det heller. Bringa klarhet i detta, tack!
Kunde inte se honom, och då satt jag en till två dm från skärmen. Han KAN ha varit Traceys pappa, men tror inte det. Dessutom hade jag på kommentatorspåret, och Alan eller Jewel borde ju ha sagt något om det, tycker man. Det var visserligen några i bakgrunden som inte hade fokus på sig, så de var bara suddiga människoformade skuggor. Kan ha varit en av dem.
Filmade de de sista två avsnitten före detta? Alan och Jewel sa flera gånger att detta var sista avsnittet de filmade. Höll på och somna tjugo minuter in i avsnittet, så jag tar resten av kommentatorsgenomgången i morgon.
Jag har läst om det här, och Joss ska tydligen vara mannen i hatten - men det är ju omöjligt att se - tycker jag

Spoiler ATS S3 (tror jag):
Joss var ju inte direkt lätt att känna igen i ATS heller... Vilka avsnitt var det?