LWes skrev:Jag tycker att serien var fantastiskt rolig och att den blev bättre och bättre. Synd att kanal 5 förstör den lite med att visa den om och om igen.
Till skillnad från vad många verkar tycka tycker jag att JOEY även den är en fantastiskt rolig serie. Älskar dom båda.
Men... men de fick ju till ett så bra slut på serien ju. Ska de paja det nu?
"Vänner"-återförening var en bluff
I går skrev jag ett inlägg om att "Vänner" verkade vara på väg tillbaka till NBC med fyra nya heltimmesavsnitt. Det verkar dock ha varit en riktig tidningsanka. Till mitt försvar vill jag dock säga att jag la in en brasklapp och meddelade att uppgifterna inte var bekräftade av tv-kanalen.
NBC-chefen Jeff Zucker säger nu till Access Hollywood att storyn är helt fabricerad och innehåller 'not one ounce of truth'. Ryktena om en ny spinoff med de tre manliga "Vänner"-skådisarna verkar också ha varit helt tagna ur luften.
chibi_chan skrev:Jag har alltid älskar vänner, men som sagt de första säsongerna var bäst, fast jag gillar även de senare. Speciellt när Joey ska lära sig franska.
Jag gav serien är 9:a. Den är inte bäst, men bra, ligger på 8-9.
Buffy och Angel, jag tycker det ungefär är lika bra. Inte första säsongen Angel dock, de senare är bättre. Fast mitt favoritavsnitt i Angel är i första säsongen. Som sagt B/A ligger på 10+.
Joeyserien är inte lika bra. Men det är Joey, så den kan jag ge en 7:a. Man behöver de andra också.
TheSlayerInMe skrev:Åh, jag älskar verkligen Vänner. Har sett alla avsnitten och har säsong 1 & 2. En av de bästa seriena nånsin. Jag gav den lätt en 10:a
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare