The Ankh skrev:På torsdag komemr jag att äga hela boxen! Alla avsnitt! JÄJ!!!!!!!!!
WOW! Det är ganska coolt, jag blir avis >_<
The Ankh skrev:På torsdag komemr jag att äga hela boxen! Alla avsnitt! JÄJ!!!!!!!!!
The Ankh skrev:Blocket. tusen spänn. perfa! Hade serien på VHS för länge sen. Sålde den för att köpa på DVD. Sålde DVD:erna för att åka till tunisien 2004..... Nu vill jag ha igen!
Crashdummie skrev:Tyckte att den var orignell forsta sasongerna, men[..]
sp1keout skrev:Crashdummie skrev:Tyckte att den var orignell forsta sasongerna, men[..]
Är du utomlands? =)
caffeineaddict skrev:sp1keout skrev:Crashdummie skrev:Tyckte att den var orignell forsta sasongerna, men[..]
Är du utomlands? =)
She's gone british on us.
Tinwiel skrev:Det går nog inte att göra oss ännu mer förvirrade än vi redan är. I allmänhet alltså. Förvirring är en livsstil här.
Tinwiel skrev:Förvirring är en livsstil här.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Förvirring är en livsstil här.
Äntligen en livsstil för vilken jag kan vara en ikon!
De förvirrade barnen på 2060-talet kommer titta upp på dåligt tagna digitalbilder på väggarna i sina pojk och flickrum... "Det där var Kalle, han var mest förvirrad av oss alla..."
chibi_chan skrev:Jag har alltid älskar vänner, men som sagt de första säsongerna var bäst, fast jag gillar även de senare. Speciellt när Joey ska lära sig franska.
Jag gav serien är 9:a. Den är inte bäst, men bra, ligger på 8-9.
Joeyserien är inte lika bra. Men det är Joey, så den kan jag ge en 7:a. Man behöver de andra också.
Prue skrev:Joe påminner om Johnny bravo, fast på en mindre nivå då
Lillie skrev:Haha, joey va ju lätt den skönaste. Jag stör mig också på Ross... var nog alla konstiga saker han hade för sig. Får ta en funderare på varför xD
Crashdummie skrev:Lillie skrev:Haha, joey va ju lätt den skönaste. Jag stör mig också på Ross... var nog alla konstiga saker han hade för sig. Får ta en funderare på varför xD
som att gifta sig 3 ganger?
Lillie skrev:Crashdummie skrev:Lillie skrev:Haha, joey va ju lätt den skönaste. Jag stör mig också på Ross... var nog alla konstiga saker han hade för sig. Får ta en funderare på varför xD
som att gifta sig 3 ganger?
Haha, kan vara ett av skälen xD
Lipton skrev:Jag älskar Ross, han är ju så rolig just för att han gör så konstiga saker ibland. Som när han blir nervös när han ska ha undervisning första gången och han börjar tala med en löjlig brittisk accent, eller när han inte får på sig läderbrallorna, eller när han ska läsa Rachels låååånga brev och somnar, eller när Rachels pappa kommer på besök och inte gillar Ross och han gör allt för att ändra på det men allt går naturligtvis fel. Ja han är bäst helt enkelt.
Crashdummie skrev:hahha bra ide brat. Vänner e en skön serie, men handenpå hjärtat föredrog jag nog de första säsongerna då karaktärerna var lite extrema... senare blev de så mainstream.. isch..
klipp var det va: http://www.youtube.com/watch?v=afzH-38sJ1A
tro det eller ej, jag e grym på att göra en joey imitation o har blivit lite av en intern skämt mellan mig o mina vänner, när jag höjer ögonbrynen, ler lite cheeky o hälsar dem med ett "How u doin?"
brat skrev:Hihi, Joey. Hade velat se din imitation. .
The Ankh skrev:GUD vad skönt att den här tråden heter Vänner/Friends, annars skuklelle jag inte fatta vilken serie den handla om!
caffeineaddict skrev:The Ankh skrev:GUD vad skönt att den här tråden heter Vänner/Friends, annars skuklelle jag inte fatta vilken serie den handla om!
Mmm, "VännerFriends" vore helt oförståeligt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare