The Vampire Diaries

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

The Vampire Diaries

Inläggav Angelusandbuffy » fre dec 11, 2009 19:16

Är det någon Som gillar vampire diaries?? :) :?:
Angelusandbuffy
Demon Fodder
 
Inlägg: 35
Blev medlem: 20 nov 2009
Ort: Sunnydale

Inläggav Amanja » sön jan 31, 2010 3:23

Jag kollar på den, vet inte om jag kan säga att jag gillar den, jag kollar på allt där det finns minsta lilla möjlighet att Spike skulle kunna gästa! Kostar inget att drömma!
Användarvisningsbild
Amanja
Minion
 
Inlägg: 126
Blev medlem: 26 jan 2010
Ort: Uppsala

Inläggav MissKittyFantastico » sön jan 31, 2010 11:06

Jag citerar in mig själv från tråden med alla möjliga tv-serier.

MKF skrev:Jag har idag sett Vampire Diaries avsnitt 1-6. Visst är vissa stunder lite intressanta, men jag sitter hela tiden och saknar Buffy. Elena är så mesig. Jag saknar Buffys attityd och vitsighet. Den här serien saknar helt humor. Allt ska vara så dramadrama och seriöst, men det lyckas ändå inte få till den spänning som fanns i Buffy som även lyckades få in humor i allvaret. Jag är nog för gammal för den här serien. Jag gillar ju inte Tru Blood och tycker att Twilight är lite fånigt och en vän beskrev den här serien som ett mellanläge mellan de två så därför gav jag den en chans. Var hon fått den åsikten ifrån förstår jag inte riktigt. En positiv sak med Vampire Diaries är i alla fall att deras version av vampyrmyten är mer lik den i BtVS, inget glitter så långt ögat kan nå. Även roligt att de snott saker direkt från Buffy som en ring som gör att man kan gå ut i solen. Remember Gem of Amara anyone?

Jag ska nog se klart de avsnitt jag har, men sedan vet jag inte riktigt om jag fortsätter.


Jagh fick lite mothugg när jag skrev det där så vi kanske kan hoppa över de saker jag skrev som inte helt stämmer tidsmässigt. :)

Jag har fortsatt att titta och det har faktiskt blivit lite bättre. Damon tillför lite Spike till serien och han är faktiskt mycket roligare nu än han var förut. Stefan ser fortfarande ut som (spoiler Angel) Puppet Angel, men det kan han inte rå för och Elena är rätt så mesig. (spoiler 1.12) Jag blev faktiskt positivt överraskad på den punkten senaste avsnittet för då kämpade hon faktiskt emot själv. Till och med hon var överraskad över det.

1.12 innehöll också ett trevligt gästspel av Gina Torres.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav HeY » sön jan 31, 2010 13:27

Jag gillar det också! Och precis som du gillade även jag att (spoiler 1x12) Elena slog tillbaka. Med pennor dessutom! Väldigt Buffy :D.
Det var väl dock i 1x11 som Gina Torres gästade?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » sön jan 31, 2010 14:17

HeY skrev:Det var väl dock i 1x11 som Gina Torres gästade?

Självklart var det så. Jag skyller på att min hjärna för tillfället är fylld med snor.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Nicole » lör feb 27, 2010 18:19

Har i och för sig inte sett så långt, men tycker denna serien verkar super! Gillar också att mycket påminner om Buffy. :) Sen tycker jag att så som de ser ut när de har sina "evil faces", är verkligen snyggt gjort! Är redan fast i serien :D
Passion. It lies in all of us. Sleeping, waiting. And though unwanted, unbidden, it will stir, open it jaws... and howl.
Användarvisningsbild
Nicole
Minion
 
Inlägg: 171
Blev medlem: 04 jan 2005
Ort: 314

Inläggav Nyx » sön feb 28, 2010 0:06

Det har blivit mycket bättre från avsnitt 1 till avsnitt 4. Nu kommer jag nog att fortsätta titta några veckor till!

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » fre mar 26, 2010 17:34

1x15
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Vadå finansierat av Microsoft.

"I don't know, I binged it"
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav adolvsson » sön mar 28, 2010 20:17

eynosh skrev:1x15
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Vadå finansierat av Microsoft.

"I don't know, I binged it"

HAHAHA!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » sön maj 16, 2010 0:05

1x22
Det där var minsann en riktig säsongsavslutning! Phew!
Slutet! Jag borde väntat mig det, men blev ändå så otroligt chockad!!
Kyssen mellan Damon och Elena Katherine var otroligt intensiv (nej, jag har inte alls sett den 5 ggr! låt mig va!), men jag är glad över att det inte var Elena. Jag gillar hon med Stefan och är inte redo för att det ska ta slut redan.
Jag hoppas också att Jeremys mage pumpas, eller att det visar sig att han inte tog pillerna. Visst, vi såg ju den tomma behållaren och att han satte ner glaset. Men det kan fortfarande betyda att han spolade ner pillerna och de vill lura oss. Jag hoppas, kan inte se hur det skulle vara med honom som vamp. Synd med Anna, jag gillade. Caroline får gärna dö - couldn't care less. Att Tyler är VARULV är jättetydligt, och det tycker jag att det har varit ett bra tag.


BTW, kan inte någon snäll moderator fixa trådens namn till The Vampire Diares? Sådant är mycket viktigt när man lider av självdiagnostiserad OCD.

(edit) Tack åh du mäktiga moderator! :lovebunnier: (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav gaia » sön maj 16, 2010 11:28

Bra säsongs avslutning absolut, men vidrig cliff hanger! Jag vill se mer nu!
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad
 
Inlägg: 2221
Blev medlem: 25 mar 2008
Ort: Uppsala

Inläggav Spuffy » sön maj 16, 2010 11:51

HeY skrev: (edit) Tack åh du mäktiga moderator! :lovebunnier: (/edit)

Varsågod! :D
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav dansdansdans » tis maj 18, 2010 18:27

HeY skrev:1x22
Det där var minsann en riktig säsongsavslutning! Phew!
Slutet! Jag borde väntat mig det, men blev ändå så otroligt chockad!!
Kyssen mellan Damon och Elena Katherine var otroligt intensiv (nej, jag har inte alls sett den 5 ggr! låt mig va!), men jag är glad över att det inte var Elena. Jag gillar hon med Stefan och är inte redo för att det ska ta slut redan.
Jag hoppas också att Jeremys mage pumpas, eller att det visar sig att han inte tog pillerna. Visst, vi såg ju den tomma behållaren och att han satte ner glaset. Men det kan fortfarande betyda att han spolade ner pillerna och de vill lura oss. Jag hoppas, kan inte se hur det skulle vara med honom som vamp. Synd med Anna, jag gillade. Caroline får gärna dö - couldn't care less. Att Tyler är VARULV är jättetydligt, och det tycker jag att det har varit ett bra tag.


det vi fått se är ju som sagt att vampyrerna funkar ganska likt de i jossverse. MEN de verkar inte kunna känna lukten av varandra eller? inte damon iaf! eller har Katherine gjort en spell så de inte ska nosa upp henne?
undrade vad hon gjorde med knivarna. och sen zoomade de in hans hand. hehe!

mage pumpas. jag förstår inte varför han proppade i sig massa piller samtidigt som blodet? nä honom vill jag inte heller se som en vampyr.
varulv tänkte jag inte ens på! men då blir det ju helt plötsligt twilightkänning... tyckte i början denna serien var en blandning mellan beverly hills och twilight......


wow är detta i denna tråd allt som finns om denna serie här? fast i början gillade jag den inte så värst heller, men tittade vidare. och nu tycker jag den är riktigt bra :)
speciellt denna säsongsavslutning. verkligen en som heter duga! :D
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Garim » tis maj 18, 2010 19:15

Jag gillar också... Det känns inte som en tonårsserie... Såg ikapp för nån månad sedan, och sen sett alla avsnitt tills nu på slutet.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Spuffy » sön maj 23, 2010 22:55

dansdansdans skrev:det vi fått se är ju som sagt att vampyrerna funkar ganska likt de i jossverse. MEN de verkar inte kunna känna lukten av varandra eller? inte damon iaf! eller har Katherine gjort en spell så de inte ska nosa upp henne?

Nope, de kan inte känna av varandra, det togs upp i serien i något avsnitt och man fick veta att de inte kan.

Om hela säsongen, utan spoilers först:
Jag var sjukt skeptisk i början av säsongen och tyckte vid avsnitt 6-7 att det var så tråkigt att jag slutade se. Nu i tentapluggstider råkade jag halka in i det igen, och OJ vad glad jag är över det (förutom att det sänker den redan svajande studiemoralen ytterligare). Det blev ju ta mig fanken riktigt bra, och säsongsavslutningen var bland de bästa säsongsavslutningar jag har sett på ett tag får jag för mig (jag vet inte om det egentligen är sant, minns inte vilka andra säsongsavslutningar jag sett på sistone öht, men denna var hur som helst bra).

Jag gillar karaktärernas utveckling, relationernas utveckling. Jag gillar känslan. Jag gillar humorn, att serien får mig att skratta högt. Jag gillar allt det jag tyckte var så himla träigt i början.

Med spoilers hela säsongen:
Kyssen! Satan i gatan vilken intensitet. Jag hade älskat om det var Elena, fast jag tycker HeY har rätt i att det vore lite tidigt. Jag gillar att Stefan är en sån där "god" manlig karaktär, utan att bli alltför tråkig (bara lite ibland). Jag gillar Damon och att han faktiskt är en riktig taskmört som inte bryr sig så mycket om människor i allmänhet utan dödar dem när han känner för det och att både Stephen och Elena ändå utan att tveka gav sig iväg för att rädda honom från branden. Jag gillar att han (Damon) litar på Elena, och även att han vill ha mer än så. Jag gillar Bonnie, även om jag undrar hur hon lärt upp sig själv sådär (fast hon hade väl iofs ett tag på sig, men ändå). Jag gillar Caroline, och vill absolut inte att hon ska dö. Jag gillar att borgmästaren var något spännande och att han dog. Jag gillar att folk dör lite till höger och vänster, trots att jag gärna haft kvar Anna och Pearl. Jag gillar det mesta, helt enkelt. Jag gillar att Katherine kom tillbaka trots att det var väntat, och hur hon dödade John, men är ändå lite misstänksam för att det ska vara för tidigt, jag är sjukt trött på serier som tappar stinget på grund av att de smäller på för stora smällkarameller redan första säsongen och inte kan leva upp till förväntningarna. Men än så länge bådar det mesta gott inför nästa säsong.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att nästa säsong ska lyfta ännu mer och bli riktigt, riktigt bra.

edit: Jag vill lägga in en brasklapp över att jag kanske tar tillbaka alla mina hyllningar senare, när jag inte längre har tentaplugg, för även stirra rakt in i väggen är något som nu anses som underhållning.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav HeY » fre sep 10, 2010 12:19

2x01 Sick!!!

Jösses vilka GASP!!!-moments detta avsnittet hade. När Damon bröt nacken på Jeremy såg jag typ ut såhär: :eek:
Jag tänkte inte först på att John nog gett honom ringen, utan tankarna gick mer i "kommer han bli vampyr ändå? elr har de DÖDAT honom!!?". Caroline i slutet var också otippat, och tankarna där är också: kommer hon blir vampyr (hon fick ju Damons blod) eller har de DÖDAT henne?
Jag hoppas nästan att de har dödat henne, det känns mer "gutsy".

Jag tycker att Nina Dobrev briljerade i detta avsnittet - hennes Katherine var spot on, and oddly enough: HOT! :D


Jag gillar hur man aldrig vet vad man ska förvänta sig av TVD. Det känns som om de verkligen vet vad de håller på med just nu. Hoppas det fortsätter så här hela säsongen :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav dansdansdans » fre sep 10, 2010 19:48

ja jäklar vilket bra avsnitt!! :D

jag tror caroline blir vampyr nu- så hon kan förmedla att gamet är on. undra hur hon blir som vampyr? hon är ju annars ganska mesig. hehe.

undra varför de har skippat att vampsen kan känna lukten av varandra? kanske hade blivit förenkelt då? men angel och spike har ju haft bra nytta utav smellet.
läste att stefan ska vara riktig bad boy denna säsong. verkar lovande. detta var jäkla bra. och stackars stackars damon. han har ju egentligen so much love to give... ;)
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav gaia » fre sep 10, 2010 19:58

Helt underbar säsongsöppning, längtar redan till nästa avsnitt!
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad
 
Inlägg: 2221
Blev medlem: 25 mar 2008
Ort: Uppsala

Inläggav Spuffy » sön okt 10, 2010 13:33

Vampire Diaries (2.05, fast inga spoilers). Jag är fortfarande glad över att jag tog mig igenom den där vedervärdigt dåliga första halvan av säsong 1. Till skillnad från vissa andra serier tycker jag inte VD fallit nu i andra säsongen, utan istället tagit vid där s1 slutade och fortsatt ännu bättre. Är det någon fler förutom jag och eynosh som fortfarande ser serien?
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav HeY » sön okt 10, 2010 14:53

Spuffy skrev:Vampire Diaries (2.05, fast inga spoilers). Jag är fortfarande glad över att jag tog mig igenom den där vedervärdigt dåliga första halvan av säsong 1. Till skillnad från vissa andra serier tycker jag inte VD fallit nu i andra säsongen, utan istället tagit vid där s1 slutade och fortsatt ännu bättre. Är det någon fler förutom jag och eynosh som fortfarande ser serien?


Jag tittar, och jag håller med! Jag tyckte dock serien blev bättre redan efter avsnitt 5 (tror jag det var) och nu har den gått och blivit en av de serier jag ser fram emot mest i veckan. Jag såg 2x05 på mina föräldrars blu-ray igår - SÅLD! Känns ganska B att återgå till att se serien på min lilla laptop nästa fredag.

2x05
Måste säga att beslutet att göra Caroline till vampyr (vet inte om det händer i böckerna eller inte - har inte och tänker inte läsa dem) var näst intill briljant! Jag gillade inte karaktären speciellt mycket första säsongen, tyckte hon mest var gnällig. Nu är hon sjukt bra, och det måste vara något med vampyrerna i denna serien men hon är så sjukt mycket SNYGGARE som vampyr. :D
Det samma gäller Katherine. Hur kan hon vara så mycket hetare än Elena? Sorry, I'm gonna stop being such a dude. Men kanske dags att fastställa att det inte bara är Salvador-bröderna som är ögongodis för er tjejer, vi killar ska inte klaga :rolleyes:
Men för att säga ngt semi-vettigt...
Älskade Caroline i skogen med varulven:

- Don't be stupid! A neck snaps easily around here.
- I can take you.
- *överlägset* Wanna bet?
- Yeah! I do! :sacrificebunny:


För övrigt tror jag det finns en TVD tråd. Någon moderat kanske kan flytta inläggen, om det är viktigt. :?:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » mån okt 11, 2010 7:24

Spuffy skrev:Vampire Diaries (2.05, fast inga spoilers). Jag är fortfarande glad över att jag tog mig igenom den där vedervärdigt dåliga första halvan av säsong 1. Till skillnad från vissa andra serier tycker jag inte VD fallit nu i andra säsongen, utan istället tagit vid där s1 slutade och fortsatt ännu bättre. Är det någon fler förutom jag och eynosh som fortfarande ser serien?


Jag ser. men det är bara för att Catherine är så jäkla sexig.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav HeY » mån okt 11, 2010 9:46

Matt skrev:
Spuffy skrev:Vampire Diaries (2.05, fast inga spoilers). Jag är fortfarande glad över att jag tog mig igenom den där vedervärdigt dåliga första halvan av säsong 1. Till skillnad från vissa andra serier tycker jag inte VD fallit nu i andra säsongen, utan istället tagit vid där s1 slutade och fortsatt ännu bättre. Är det någon fler förutom jag och eynosh som fortfarande ser serien?


Jag ser. men det är bara för att Catherine är så jäkla sexig.

Katherine >>>> Elena
Is it... the hair?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons okt 13, 2010 19:13

Jag bumpar officiellt upp tråden. Go Vampire Diaries!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LoveBuffy » ons okt 13, 2010 19:19

Älskar Damon :D Han påminner lite om SPike imellan åt, Lite Buffy stuk över serien endå, Pålar, ring, ändrar ansikte. Till skillnad från Twilight med allt pluttinutt och puff puff, Edward ser ju ut som en lampa när han glittrar -.- Gillar serien (y)
Im Buffy, The vampire slayer, and you are?
Användarvisningsbild
LoveBuffy
Demon Fodder
 
Inlägg: 49
Blev medlem: 19 jul 2010
Ort: Sunnydale

Inläggav Tinder » tor okt 14, 2010 0:01

Spuffy skrev:Vampire Diaries (2.05, fast inga spoilers). Jag är fortfarande glad över att jag tog mig igenom den där vedervärdigt dåliga första halvan av säsong 1. Till skillnad från vissa andra serier tycker jag inte VD fallit nu i andra säsongen, utan istället tagit vid där s1 slutade och fortsatt ännu bättre. Är det någon fler förutom jag och eynosh som fortfarande ser serien?


Tittar också. Väldigt glad att jag inte la ner serien efter de första avsnitten, vilket jag var väldigt nära att göra. Den ryckte upp sig ganska rejält andra halvan av s1 och slutet på säsongen var riktigt grymt. Säsong 2 har också börjat bra, inte riktigt i klass med avslutet av s1 men fortfarande helt ok. Kanske inte en av de absolut bästa serierna jag följer men över medel är den då.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav dansdansdans » tor okt 14, 2010 8:07

buffy-bella-elena
1-0-0
jag har tänkt på det innan.
men inte en chans att buffy någonsin skulle vara så mesig som elena och bella är.
men buffy har haft sin del av killkärlighetstönt oxå. men vi går igenom aaaaaaaaaaaallt tillsammans. här får du mitt blod?! herre gud.. usch

cat är så mycket bättre än elena. hade hon inte vart med så hade elena vart lika kilig som Lana. hejja cat!!
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav HeY » sön nov 14, 2010 2:57

2x09
This show rocks!

Det var typ det jag ville säga. 3 veckor till nästa :(

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sus@n » tor mar 31, 2011 10:59

Jag älskar denna serie, har inte varit så galen i något sen Buffy. Längtar till nionde april!
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav HeY » fre apr 01, 2011 6:18

Ja! TVD är verkligen en av de serier man ser fram emot mest i veckan, och den här säsongen har verkligen kört på ordentligt varje avsnitt :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sus@n » fre apr 01, 2011 13:40

Oh ja! Hur är det med denna tråd, kan man diskutera sånt som inte visats i Sverige än?
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Nästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron