Tob skrev:Dirty Sexy Money då.
Jag gillade mycket. Känns som det finns mycket att bygga på. Både rent händelsemässigt och bland karaktärerna. I nuläget är den enda karaktären som känns riktigt intressant Nick men jag tror att flertalet av Darling karaktärerna kan bli riktigt bra.
gaspode skrev:Jag vet däremot att jag verkligen gillar Dirty Sexy Money!
Stackars Peter Krause
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:Jag vet däremot att jag verkligen gillar Dirty Sexy Money!
Stackars Peter Krause
Ja, DSM växte iom 1.03. Tyckte 1.02. var småsegt, men 1.03. tog igen det.
adolvsson skrev:Dirty Sexy Money 1x05
Vilken underbar, underhållande, oväntat varierande serie. Men framför allt, karaktärerna, som aldrig upphör att överraska och visa nya sidor. Höstens bästa nya serie? Jag tror det finns en chans. Om jag inte glömmer nån uppenbar nu...
Ett halvspoilering - antar jag (fast knappt, nu blev jag osäker på mig själv) - screenshot från senaste avsnitt. Jag var tvungen, för det var en söt scen som fick mig le.
Multiple sources confirm that production on ABC's highly touted family drama Dirty Sexy Money will shut down for at least eight days as producers do a little fine-tuning. The time-out will be imposed after shooting on the show's fifth episode wraps later this month.
Although mini-hiatuses such as this are sometimes a sign of bigger problems behind the scenes, it's par for the course when it comes to ABC Studios-produced shows. Both Grey's Anatomy and Ugly Betty suspended production early in their inaugural seasons to regroup.
Illyria skrev:Det är distraherande att advokatens fru heter Lisa, pga SFU.
Illyria skrev:för det har varit vissa saker som varit aningens hmmf, Jeremys sk flickvän t ex.
gaspode skrev:adolvsson skrev:Dirty Sexy Money 1x05
Vilken underbar, underhållande, oväntat varierande serie. Men framför allt, karaktärerna, som aldrig upphör att överraska och visa nya sidor. Höstens bästa nya serie? Jag tror det finns en chans. Om jag inte glömmer nån uppenbar nu...
Ett halvspoilering - antar jag (fast knappt, nu blev jag osäker på mig själv) - screenshot från senaste avsnitt. Jag var tvungen, för det var en söt scen som fick mig le.
DSM!
fin bild ja. Kändes på nåt sett lite Royal Tenenbaums.
gaspode skrev:Jag tror fortfarande inte att Dutch är död,
adolvsson skrev:gaspode skrev:Jag tror fortfarande inte att Dutch är död,
Visst tusan, de hittade aldrig kroppen, rätt? Jag hade inte reflekterat över det alls, mest för att inte någon i serien själv reflekterat över det.
adolvsson skrev:Kalle, är det en bra eller dålig spoilermärkering? Me wishes 4 knowledge!!!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare