sp1keout skrev:Aha!
sp1keout skrev:Bara no nai Hanaya verkar skitbra... Grymt mysigt namn, också. Mys. Mys!
sp1keout skrev:Undra hur det går med fansubbningen av STAND UP!!, inte sett några fler avsnitt sedan i höstas.
sp1keout skrev:H2 vill jag se. Baseball är bra och mysigt...
Herdware, vad är detdu sökerhos en serie, en japansk!?
AKS skrev:Hm, undras om detta hamnade i fel tråd?
sp1keout skrev:Btw, herdware, STAND UP!! är färdigsubbad och klar tydligen. De gjorde sista tre avsnittena så sent som i December. Happy Pinguin!
http://www.d-addicts.com/forum/torrents ... +all&sort=
... om du vill. ^^
herdware skrev:sp1keout skrev:Undra hur det går med fansubbningen av STAND UP!!, inte sett några fler avsnitt sedan i höstas.
I alla fall så är Japan-TV klara med sin sub.
sp1keout skrev:Jaha, oj!!!
Men jag menade min fansubbing-grupp som jag följde, the so called "Nya". De är snälla. (Iaf när detkommertill Stand Up,senvet jag intemycket mer nämligen)
sp1keout skrev:AKS, du gillar ju uppenbarligen Dexter vet jag. Death Note är nästan exakt samma koncept.
Du vet aldrig om du ska heja på en mördare, trots att han gör det for the greater good.
sp1keout skrev:herdware, och hur bra är Konno-san to asobou? Verkar fett keff o kass.
herdware skrev:sp1keout skrev:GTO-animen/mangan är bara tuff och ascool.
Den otecknade version är bara läskigt sorglig... gråter fan i slutet av varje avsnitt. Herregud.
Har vi sett samma GTO?
sp1keout skrev:herdware skrev:sp1keout skrev:GTO-animen/mangan är bara tuff och ascool.
Den otecknade version är bara läskigt sorglig... gråter fan i slutet av varje avsnitt. Herregud.
Har vi sett samma GTO?
Om serien. Moralkaka kanske någon säger, men fortfarande så fiiin! Vet inte filmen dock...
LWes skrev:herdware jag har satt alla dina dorama mappar på hemladdning på hubben! Det kommer nog ta lång tid att ladda hem dom så jag hoppas att det är okej med dig.
LWes skrev:Såg just första avsnittet STAND UP!! och det var bra, men inte lika bra som Nobuta, men det förväntar jag mig inte att något kommer vara.
LWes skrev:Förresten herdware, är Tomohisa Yamashita med i några fler serier du har? Han är så sjukt bra i Nobuta, så jag vill se allt med honom. Vart hittar man japanska serier med subs?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare