poser skrev:HippieSpellan skrev:nu ska jag ge mig in på första avsnittet av Welcome to the captaion
Don't do it!
noike skrev:poser skrev:HippieSpellan skrev:nu ska jag ge mig in på första avsnittet av Welcome to the captaion
Don't do it!
Så det är inte bra? Stackars Jeffrey Tambor.
noike skrev:Äckligt bra!
sp1keout skrev:noike skrev:Äckligt bra!
Medhåll
noike skrev:sp1keout skrev:noike skrev:Äckligt bra!
Medhåll
Du är i fel tråd. Friday Night Lights har en egen tråd.
sfinx skrev:Började titta på Blackpool igår, men vet inte om det finns någon tråd. Ska se efter innan jag börja stöka till den här.
noike skrev:sfinx skrev:Började titta på Blackpool igår, men vet inte om det finns någon tråd. Ska se efter innan jag börja stöka till den här.
Nej, finns ingen egen tråd.
Jag är en hemskt dålig människa för jag har bara sett första avsnittet fortfarande.
sfinx skrev:Edit: Det roliga är att jag kom vagt ihåg från mina fem minuter, är att det fanns en polis som såg bra ut i Blackpool.
noike skrev:sfinx skrev:Edit: Det roliga är att jag kom vagt ihåg från mina fem minuter, är att det fanns en polis som såg bra ut i Blackpool.Veckans understatement men bra minne.
LWes skrev:Jag såg första avsnittet av THE EQUALIZER igår, och det andra avsnittet nyss.
LWes skrev:Jag såg första avsnittet av THE EQUALIZER igår, och det andra avsnittet nyss.
...
Tyckte första avnsittet var lite segt men det andra var ganska bra, det är charmigt på något sätt. Såg ett avnsitt av Beauty and the Beast innan, och serier förr var annorlunda... Både på bra och dåligt.
The Equalizer är 88 avsnitt. Jag vill ju ta mig igenom serien... Hoppas jag gör det!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare