HeY skrev:Hur kommer det sig egentligen att trådarna får "barn"? Kan de inte bli större
HeY skrev:Hur kommer det sig egentligen att trådarna får "barn"?
Off skrev:HeY skrev:Hur kommer det sig egentligen att trådarna får "barn"?
Du förstår ibland tycker trådar om varandra väldigt mycket. Precis som mamma och pappa. När de pussar och kramar varandra väldigt hårt blir det en ny tråd efter ett tag.
Off skrev:HeY skrev:Hur kommer det sig egentligen att trådarna får "barn"?
Du förstår ibland tycker trådar om varandra väldigt mycket. Precis som mamma och pappa. När de pussar och kramar varandra väldigt hårt blir det en ny tråd efter ett tag.
Tomas skrev:Biljetter till Spiderman 3 går nu att boka. Premiär 3/5
AKS skrev:Eight Below
Familjefilm från Disney som jag valde att se för att jag är masochist. Det var då inte det faktum att det är en familjefilm som är det masochistiska utan att det är "djur i fara". Och ja, jag led igenom denna film av den anledningen. Så, typisk familjegfilm vad gäller handling, uppbyggnad och tyvärr musik (största problemet med filmen) och även gullighetsgrad. Men jag gillade filmen rejält mycket ändå.
Jag grät dock typ... halva filmen. Argh! Jag är så känslig för djur i fara och herregud här dog ju ett par hundar. Antagligen det som behövdes för att hålla nere sockerhalten, men fan... det gjorde ju ont!!
Glorificus skrev:Verkligen välgjord film, med alla djur och faror och allting. Ska bli kul att se extramaterialet och lyssna på kommentarspåren (två olika, med flera olika personer på varje) nån dag när jag har tid över.
RalfiParpa skrev:Children of Men: Du vill se den här filmen. Om du bara är lite som jag (vilket är troligt då vi frekventerar samma forum) kommer du bli påverkad på i alla fall ett sätt av den. Den bästa filmen jag sett på väldigt, väldigt länge.
caffeineaddict skrev:RalfiParpa skrev:Children of Men: Du vill se den här filmen. Om du bara är lite som jag (vilket är troligt då vi frekventerar samma forum) kommer du bli påverkad på i alla fall ett sätt av den. Den bästa filmen jag sett på väldigt, väldigt länge.
Jag är med RalfiParpa, fyfan vilken rulle...
HippieSpellan skrev:AKS skrev:och grät!
I second that =D
Så billigt det vore dyrare att inte köpa!poser skrev:Billigt!
noike skrev:Såg Science of Sleep. Mysig sak. Inte Gondrys bästa, men jag tror jag gilalr den mer än hans Human Nature i varje fall.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare