Friday Night Lights

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » tor mar 29, 2007 22:44

Glorificus skrev:2x20
Men.. Tyra!! Så hemskt och intensivt med våldtäktsförsöket... usch... jag tror jag glömde att andas där några sekunder.

Som om någon slog en i solar plexus flera gånger på raken. Intensivt som satan.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » tor mar 29, 2007 22:45

Jag undrar: vad handlar serien om egentligen?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » tor mar 29, 2007 22:53

HeY skrev:Jag undrar: vad handlar serien om egentligen?


Amerikansk fotboll för sjuttsingen! Om hur ett litet samhälle i Texas, Dillon, aldrig kan få nog av High School Football.

När säsongen börjar är Dillon Panthers tippade att gå långt i The Nationals, med stjärn-quarterback och hela kittet!

Men i första matchen händer det ett missöde som gör så att allting blir uppochnervänt, kan man väl säga? Och så får man se hur allting artar sig därifrån...

Hur det går för fotbollslaget... men framför allt hur det går för spelarna, karaktärerna, tränaren, andra personer och deras relationer till varandra, och hur de utvecklas.

FNL FTW!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tor mar 29, 2007 23:00

Men ta inte för hårt med amerikansk fotboll. Både jag och Glory (har jag för mig) är helt ointresserade av sport och vi gillar serien i massor.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav sp1keout » tor mar 29, 2007 23:03

noike skrev:Men ta inte för hårt med amerikansk fotboll. Både jag och Glory (har jag för mig) är helt ointresserade av sport och vi gillar serien i massor.


Det var det jag försökte få sagt med mitt sista statement

"men framför allt hur det går för spelarna, karaktärerna, tränaren, andra personer och deras relationer till varandra, och hur de utvecklas."
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tor mar 29, 2007 23:05

noike skrev:Men ta inte för hårt med amerikansk fotboll. Både jag och Glory (har jag för mig) är helt ointresserade av sport och vi gillar serien i massor.


Okej, jo det är ju fotbollen som får mitt intresse att inte ens reagera; men ifall ni säger att serien är så mycket mer än det så tror jag er.

Skulle man kunna säga att det är som OTH fast lite mer fokus på sporten än vad de här där?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tor mar 29, 2007 23:14

Jag såg inte på OTH så jag kan inte yttra mig om det, men den här serien är mer hyperrealistiskt drama. Det är en dokumentär känsla i genom allt, the Wire fast om ett samhälle där sport är det viktiga och inte droger. Typ. David Boyd -- Firefly och Deadwood -- har gjort kamerajox.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Glorificus » tor mar 29, 2007 23:25

noike skrev:Men ta inte för hårt med amerikansk fotboll. Både jag och Glory (har jag för mig) är helt ointresserade av sport och vi gillar serien i massor.

Stämmer bra det.

HeY, se 4-5 avsnitt och se själv om det är något för dig. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » tor mar 29, 2007 23:27

noike skrev:Jag såg inte på OTH så jag kan inte yttra mig om det, men den här serien är mer hyperrealistiskt drama. Det är en dokumentär känsla i genom allt, the Wire fast om ett samhälle där sport är det viktiga och inte droger. Typ. David Boyd -- Firefly och Deadwood -- har gjort kamerajox.


Aha okej, jag tror jag börjar få en bild av hur serien är. Ska ge den en chans, helt klart, men jag väntar nog tills hela säsongen har sänts (eller skulle det bara vara 20 avsnitt kanske? I vilket fall väntar jag tills jag har mer tid, påsklovet kanske).
OTH är ju mer mot såpa/drama hållet, så det är kanske inte den bästa jämförelsen, men då det ibland är ganska mkt basket där så tänkte jag att det kan kunde vara ngn likhet ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » tor mar 29, 2007 23:41

Första säsongen är 22 avsnitt. Så, du kan börja se nu... oroa dig inte. Skynda, skynda.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav noike » fre mar 30, 2007 20:05

Måste komma ut med det här. Jag funderade lite och kom fram till att 1.20 av FNl var det bästa jag sett sedan Tor Okt 19. Faktiskt. Och fantastiskt. Sådär, nu är det officiellt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav eynosh » fre mar 30, 2007 20:07

Nu har jag sett dom 12 första avsnitten idag och det är ju helt ok. Kan inte vara lika lyrisk över serien som noike, men bra är det.
Gör ju lite att man ser fram emot 1.20.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav noike » sön apr 01, 2007 4:23

eynosh, du skriver för dåligt i tråden.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav eynosh » sön apr 01, 2007 15:35

noike skrev:eynosh, du skriver för dåligt i tråden.

Pfft. Hade inte haren erkänt att jag drack som en man efter att alkomätarn fick tuppjuck så hade jag kunnat ta åt mig.

Tycker mer och mer om serien för varje dag (även när jag inte tittar) och jag tror att det beror mycket på, som jag så vackert analyserade fram när jag pratade med noike över msn, hur den här serien skiljer sig i sin utveckling gentemot Veronica Mars.
Serien har ett antal karaktärer som utvecklas i alla möjliga avseenden. Sportsligt, på ett personligt plan och på ett "serie-plan". Jämför man det med VM där karaktärerna istället avvecklas så ser man att FNL ligger ljusår före VM när det kommer till karaktärsutveckling och därmed nya arc:s (eller är det arc:ar?) åt karaktärerna som gör att intresset hålls uppe.

En sak som jag har svårt för är gudsdyrkan när det kommer sport. Det lag som gör flest mål vinner och Gud har inte ett jota med det att göra. Kan mycket väl vara så att jag blivit överdrivet antikristen efter att ha sett "Facing the Giants" men jag tycker inte om det. Men jag får väl acceptera det med tanke på att serien utspelar sig i Texas; och det är faktiskt inte överdrivet mycket predikande.

Något som överraskade mig allt eftersom serien fortsatte var att skaparna inte försöker spara på pengar. Avslutas ett avsnitt med att en fotbollsmatch börjar så börjar nästa avsnitt med fotbollsmatchen. Dom skulle lätt ha kunnat skippa matchen för att spara pengar och sedan på en ev vinnarfest säga hur det gick. För en sportnörd som mig så älskar jag att man får följa matcherna. Sjukt bra.

Serien tar även upp fördomar mot svarta, vilket inte gick så smidigt som jag hade hoppats. Kändes som en klichée att det behövdes vara med, kändes påtvunget och hastigt beslutat. Hade hellre sett lite av det hela tiden eller ingenting alls än att få en gryta med kokande rasism över huvudet för att det skulle snabbt torka.

Avslutningsvis, generellt om serien, är att dom lyckas ingjuta stolthetskänslan som jag tycker krävs. Remember the Titans lyckades med det otroligt, medans Gridiron Gang inte gjorde det och blev därför mycket sämre (ok, det är helt annorlunda handlingar i filmerna, men båda har med football och göra). Tycker att det viktigaste när det kommer till sport i serier och film är att man som tittare ska känna sig stolt efter en match, tex som i OTH 3x14 (tror jag det var).
Jo, serien är värd och se och det underlättar ifall man tycker om sport, men det är absolut inget krav. Man skulle väl kunna säga att detta är en blandning mellan OTH, Life on Mars och Studio 60.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav noike » tor apr 05, 2007 14:51

1.21 Inte fullt lika bra som förra veckan, men Tyra och Landryscenerna skruvar om magen lite extra. Underbart bra.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav poser » tor apr 05, 2007 17:15

AAAh! I ett förvirrat tillstånd som får skyllas på att jag åkte upp till Stockholm redan igår så har jag missat att det kommit ett nytt FNL!

När ska jag hinna se det?

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav noike » tor apr 05, 2007 18:02

poser skrev:AAAh! I ett förvirrat tillstånd som får skyllas på att jag åkte upp till Stockholm redan igår så har jag missat att det kommit ett nytt FNL!
När ska jag hinna se det?

Åh, det där är så fel. Finns inte 43 minuter lediga någonstans i Google-kalendern?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » fre apr 06, 2007 19:15

(spoiler 1.21) Håller med noike om Laundry/Thyra scenerna. Att morsan bryter med Tim var väntat men utvecklingen därifrån. Med scenerna mellan Bo och Tim...."Official buds"...och scenen därefter mellan Thyra och Tim..."i could use a friend". Så, jävla, bra helt enkelt.

Jävla deprimerande att det bara är ett avsnitt kvar.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Glorificus » lör apr 07, 2007 3:38

1x21
Bra att det tog slut mellan Tim och grannkvinnan, och mellan Lyla och Jason (äntligen!). Förhoppningsvis betyder det att det nu blir öppet för en Tim/Lyla-återförening i nästa säsong. Om de kan göra en bra story av det.

Scenen med Bo och Tim kändes verkligen. Och så åkte Tim över till Tyra sen... som direkt förstod att det tagit slut med hans nya tjej. :D Men jag gillar dem som vänner, hoppas det håller i sig.

Landry! :lovebunny: Så många bra Landry-scener i det här avsnittet! Först med Tyra, sen hemma hos Matt, sen när han berättade för Mrs Taylor... och utanför polishuset! Och på middagen, vilket tal till Tyra! Underbart att de som gör serien verkar ha insett vilken potential Landry har för en större roll som han haft i de här senaste avsnitten.

Och jag gillar Smash mycket bättre nu för tiden, jämfört med tidigare i säsongen. Vet inte om det är Waverly (inte Beverly som jag skrev förut, tss, dessa Texas-namn...) som gör det eller vad. Något är det.


Fantastiskt bra. Jag ville verkligen inte att avsnittet skulle ta slut.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav noike » lör apr 07, 2007 3:41

Glorificus skrev:1x21
Och jag gillar Smash mycket bättre nu för tiden, jämfört med tidigare i säsongen. Vet inte om det är Waverly (inte Beverly som jag skrev förut, tss, dessa Texas-namn...) som gör det eller vad. Något är det.

Jag tror det. Hon och hennes sjukdom är ett element han inte kan kontrollera med sin SMASH!-bufflighet han använde i början. Och det var alltid hans jobbigaste egenskap.

Landry får en shout-out till. LANDRY!!!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav caffeineaddict » ons apr 11, 2007 7:35

Är det säsongsavslutningen som sänds i morgon? För då betyder det ju att jag faktiskt kan börja se den här direkt efter att jag sett färdigt Rome ikväll.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Glorificus » ons apr 11, 2007 7:44

caffeineaddict skrev:Är det säsongsavslutningen som sänds i morgon? För då betyder det ju att jag faktiskt kan börja se den här direkt efter att jag sett färdigt Rome ikväll.

Ja, det är det, så det är bara att börja se!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav caffeineaddict » ons apr 11, 2007 8:39

Glorificus skrev:
caffeineaddict skrev:Är det säsongsavslutningen som sänds i morgon? För då betyder det ju att jag faktiskt kan börja se den här direkt efter att jag sett färdigt Rome ikväll.

Ja, det är det, så det är bara att börja se!


Jag kände att annars kommer det säkert bara dyka upp en exklusiv FNL-hörna på träffen som inte jag blir inbjuden till. :P Så nu har jag väl två veckor på mig att komma ikapp.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav qarlsson » ons apr 11, 2007 9:25

caffeineaddict skrev:Jag kände att annars kommer det säkert bara dyka upp en exklusiv FNL-hörna på träffen som inte jag blir inbjuden till. :P Så nu har jag väl två veckor på mig att komma ikapp.

Härligt och höra caffe, make a run for it!

Förövrigt, det smärtar fan att det bara är ett enda avsnitt kvar nu! 1x20 och 1x21 höll samma jävla nivå av FNL-briljans som man nu vant sig vid.
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby
 
Inlägg: 575
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » ons apr 11, 2007 13:00

caffeineaddict skrev:Jag kände att annars kommer det säkert bara dyka upp en exklusiv FNL-hörna på träffen som inte jag blir inbjuden till. :P Så nu har jag väl två veckor på mig att komma ikapp.

Med stängsel, vakttorn och en ficklampa på en pinne som kan snurra runt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » ons apr 11, 2007 20:18

Jag hade tänkt vänta till ett säsongspaket dyker upp på närmaste torrentsida. Orkar inte. Tar tid. Är det någon på, säg, hubben som ids hooka upp en stackars sate som jag?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav poser » ons apr 11, 2007 20:23

Det är nu jag ska komma in som en hjälte och säga att jag har alla avsnitten för jag brukar ju spara på de flesta serier så den här känns given då det är en nuvarande favorit. Men jag är cp så jag har inte den.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons apr 11, 2007 20:29

adolvsson skrev:Jag hade tänkt vänta till ett säsongspaket dyker upp på närmaste torrentsida. Orkar inte. Tar tid. Är det någon på, säg, hubben som ids hooka upp en stackars sate som jag?


Säsongspaketet lär ju dyka upp på BitMeTV i morgon. Då drar jag ner det i några mb/s så kan du få dela min lycka via hubben sedan.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » ons apr 11, 2007 20:29

poser skrev:Det är nu jag ska komma in som en hjälte och säga att jag har alla avsnitten för jag brukar ju spara på de flesta serier så den här känns given då det är en nuvarande favorit. Men jag är cp så jag har inte den.

Ja. Jag kollade med stor förväntan hos dig. Blev lite besviken, faktiskt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » ons apr 11, 2007 20:34

caffeineaddict skrev:Säsongspaketet lär ju dyka upp på BitMeTV i morgon. Då drar jag ner det i några mb/s så kan du få dela min lycka via hubben sedan.

Vackert. Du kan bli min poser för en natt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron