Åååh, så bra!!

Iiiiiiiihhhh! Ska se 3x02 nu och hoppas det inte slutar med en cliffhanger. Yeah, okej, vad är oddsen för att varje avsnitt inte slutar med en cliffhanger?

A bear skrev: (spoiler s3 och hela Doctor Who) Woah.
Torchwood växte upp och dog, för det kan knappast bli något mer efter det där. .
Och så då seriens store antihjälte. Det är inte Jack Harkness, utan byråkraten John Frobisher. JÄVLAR vilken insats av både skådisen (han har växt upp en jävla massa sen Local Hero) och manuset där.
brat skrev:???
105 - Älvor. Störde mig att avsnittet var så klumpigt skrivet. Ärligt talat hade jag väntat mig en serie som möjligen skulle vara för svår för mig kreativt, inte svår på grund av dåligt skrivande. Övertydliga repliker och överdrivna (gäst)skådespelare och typiska (bi)karaktärer i det här avsnittet tyvärr. Och i slutet spårade det helt ur, jag undrade rent av om jag somnat och missat en kvart eller så. Jag förstår inte slutet. Förstår inte varför Jack ska hålla kvar ungen, förstår inte varför Jack släpper ungen, förstår inte varför resten av gänget blir sura på Jack, förstår inte varför mamman blev psyko och tyckte att det var Jacks fel att ungen försvann. Orkar inte se om slutet heller för så intressant var det inte, så om någon vill förklara så vore jag tacksam.Jag gillar alien-tekno-bitarna bättre, älvor-från-innan-tidernas-begynnelse kan någon annan serie göra.
brat skrev:110 – Besök från 50-talet. Lite snarlikt förra avsnittet då några utomstående är fokus. Owen har sex med allt som rör sig men blir nu också obeskrivligt kär efter en veckas förhållande, yeah right. Då var gubben som tog livet av sig mer intressant.
Säsong 1 imponerar inte på mig, hur kan man förbise alla brister?
lilith skrev:brat skrev:Säsong 1 imponerar inte på mig, hur kan man förbise alla brister?
Det är charmigt?
Tam skrev:Säsong 1 var något av en besvikelse, gillade bara ca 4 avsnitt. Men ser ändå massor fram emot s2. Räknar med att tycka om åtminstone 8 avsnitt där.
Tam skrev:Tam skrev:Säsong 1 var något av en besvikelse, gillade bara ca 4 avsnitt. Men ser ändå massor fram emot s2. Räknar med att tycka om åtminstone 8 avsnitt där.
Det visade sig att jag tyckte om 11 säsong 2-avsnitt, och nu är jag helt galen i Torchwood.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare