Peak skrev:Angående Tams spoilerblock där ovan:
Jag skulle rekommendera alla som fundrar över RTD:s tankar om just sådana saker att leta reda på den där nya entimmesintervjun med RTD.
Den heter "Mark Lawson talks to Russell T. Davies" och är en BBC4-produktion.
Peak skrev:Angående Tams spoilerblock där ovan:
Jag skulle rekommendera alla som fundrar över RTD:s tankar om just sådana saker att leta reda på den där nya entimmesintervjun med RTD.
Den heter "Mark Lawson talks to Russell T. Davies" och är en BBC4-produktion.
adolvsson skrev:2x05
Spännande och gripande. Alltid intressant att få bakgrund och jag undrar om Jacks gamla minnen kommer stanna begravda?
Mellan det här och föregående avsnitt är det härligt att Gwens fästman fått lite att göra, han har visat sig vara riktigt bra, och jag älskade att han fick behålla minnet efter förra avsnittet så vi kan få scener som när han skäller på Jack i det här avsnittet, istället för att bara gnälla på Gwen om att hon aldrig är hemma.
2x06
Martha Jones! Caleb Nichol! Jack namndroppar Christopher Isherwood! Owen och Tosh! Owen? Owen!
Ja, det där borde jag kanske sett komma.
Owen. Om det inte finns någon väg för honom tillbaka, kommer jag verkligen-verkligen sakna honom. Fast, det skulle betyda att fördelningen män/kvinnor bland de fasta karaktärerna gått över till fördel kvinnorna. Huh. Inte helt vanligt, på min ära.
Torchwood! Bra skit.
sfinx skrev:2.06
Men jag tror att det är en tillfällig crossover. Vill att det ska vara det, även om jag gärna ser att att Martha hänger kvar i Cardiff.
adolvsson skrev:sfinx skrev:2.06
Men jag tror att det är en tillfällig crossover. Vill att det ska vara det, även om jag gärna ser att att Martha hänger kvar i Cardiff.
Jag har ett svar på det, som jag fått för mig är korrekt, så avmarkera bara följande svarta fält om du verkligen vill veta nu:
Martha stannar, hur länge vet jag inte, men jag har fått för mig det gäller åtminstone restena av säsongen.
sfinx skrev:Spoiler DW från trailer s4:
Jag tror jag såg henne där med, vad blir det då, trissover?
adolvsson skrev:sfinx skrev:Spoiler DW från trailer s4:
Jag tror jag såg henne där med, vad blir det då, trissover?
Jag har svar på den med:
Det gjorde du, hon är satt att komma tillbaka... halvvägs in i S4, om jag minns rätt. Då har ju Torchwood varit slut för länge sen, att få till logiskt hoppande bör inte vara problematiskt.
Jag är ruskigt förtjust i Martha, så det bara gläder mig att hon syns i båda serierna.
sfinx skrev:Du har svar på alt du vise födelsedagsbarn!
Tam skrev:2.09 var sämst hittills på säsongen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare