Heroes

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Heroes

Inläggav AKS » ons mar 08, 2006 10:28

Ausiello har läst en tidig version av pilotmanuset till Heroes och han gillar det. Väldigt mycket. Kommer definitivt att ge serien en chans.

Is Heroes the Next Lost?
A shiver just went down my spine. No, I didn't listen to my birthday message from Mariska Hargitay again. OK, yes I did — but that's not where the shiver came from. I just finished reading a first draft of the script for Heroes, NBC's fall pilot about everyday folks blessed with superpowers, and, well, to answer the question I posed in the title, yes, I believe a new Lost-like phenomenon is about to be born. And here's why:

*

THE CAST ROCKS: In addition to one of my FFPOTP Greg Grunberg, the ensemble boasts Gilmore guy Milo Ventimiglia and teenage wunderkind Hayden Panettiere. The show's behind-the-scenes pedigree is equally as impressive. Dave Semel, whose credits include directing the American Dreams pilot, has just signed on to helm the Heroes pilot. And while I may not deem Crossing Jordan FauxVo-worthy, I'm suddenly a big fan of its (and Heroes') creator, Tim Kring.
*

I'M ALREADY OBSESSED WITH THE CHARACTERS: Just as Lost isn't really a show about a haunted island, Heroes isn't a show about crusaders, caped or otherwise. It's about people — albeit ones with extraordinary quirks. "I kind of want to stay away from the superhero aspect," says Kring. "It's about very ordinary people all over the world who literally discover that they have special powers, and it's their dealing with that." The superheroes, er, ordinary people include a 30-year-old male nurse who believes he can fly — and, unlike R. Kelly, really can; a 28-year-old junkie who has the ability to paint images of the future; a 33-year-old Las Vegas showgirl who can do incredible things with mirrors; a 24-year-old Japanese comic-book geek who literally makes time stand still; a 31-year-old inmate who can transport himself through walls (eat your heart out, Michael Scofield); and a 17-year-old cheerleader who defies death at every turn (think of Bruce Willis in Unbreakable, only with blonde hair and big pom-poms).
*

I CAN RELATE: You didn't hear? I, too, was born with unnatural abilities. All kidding aside (wink, wink), as Kring points out, "It's pretty grounded in reality. Part of what makes it really feel very real is that these people's lives should mirror your own; you should be able to see your ordinary life reflected on screen."
*

IT'S ALL ONE BIG PUZZLE: And you know the deal with puzzles. "It's a big interconnected saga," says Kring. "They're all drawn together towards a destiny of saving the world." And not to OD on the Lost parallels, but Kring adds, "It's extremely serialized."
*

IT'S SCARY: What would an extremely serialized show about superheroes, er, ordinary people (I have to stop doing that!) be without a creepy antagonist? Heroes' big baddie is described as a "Max Von Sydow-type" whose trademark accessory is a pair of horned rimmed glasses. And although his intentions aren't made crystal clear in the pilot, one thing is certain: He wants to get his hands on some of that super DNA.
*

ONCE AGAIN, IT SENT A SHIVER DOWN MY SPINE: "It" being the final scene. Provided Kring doesn't tinker too much with the script — I can't stress enough that I read an early draft — the climactic sequence, as inevitable as it may seem, will make you stand up and shout, "It's my new Lost!" And the next words out of your mouth better be: "Ausiello was right!"


http://www.tvguide.com/News/Ausiello/Au ... e=03032006
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » mån jul 17, 2006 11:08

Från dagens Matt Roush. Heroes-piloten tycks inte vara fullständig? Hm... Jag ska naturligtvis se den, men det ska bli intressant att se om en tvåtimmars-pilot dyker upp framöver.

Question: In last Friday's column, someone asked about the new shows on Monday night. You passed over Heroes, but later mentioned that it "had its work cut out." I was wondering what you thought about the quality of the show. I find its current advertisements very intriguing, and it is definitely the fall show I am looking forward to the most. — Mike

Matt Roush: I'm in limbo over Heroes because NBC only sent out a partial pilot (not even including all of the primary characters) for what I have to imagine will be a two-hour launch. What I saw didn't grip me. It seemed awfully heavy-handed, and I found it hard to get into the characters (normal people with extraordinary powers) at first, with a bit too much yada-yada about fate and destiny. It does have "cult TV" written all over it, that's for sure. And we saw how well that worked out for Surface, Threshold, Invasion, etc., last season. I'm going to wait until I hear from NBC's network execs and the show's creative team at the end of press tour this week before I form any stronger opinions. At the very least, it's fair to be skeptical that one of the major networks will nurture a show like this, given the evidence last season.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » mån jul 17, 2006 12:02

Tob: Will do, om jag orkar. För ju mer jag tänkte på det, desto tydligare blev det att Brotherhood faktiskt inte var speciellt bra och rätt tråkig. Det hänger på nyfikenhet över några små detaljer om jag ser andra avsnittet, men just nu saknar det absolut rekommendationsstämpel.

AKS skrev:Från dagens Matt Roush. Heroes-piloten tycks inte vara fullständig? Hm... Jag ska naturligtvis se den, men det ska bli intressant att se om en tvåtimmars-pilot dyker upp framöver.

Ingen nyhet för undertecknad. Första gången jag läste en recension av piloten, samma som gav mig hopp inför serien för den nämnde mörkret, stod det att man aldrig får se Greg Grunberg för han dyker upp först i andra timmen. Lite synd, jag gillar killen och ser alldeles förbaskat mycket fram emot att se vad han kommer hitta på.

Någon som jag förresten tyckte mycket om i piloten var Milo Ventimiglia. Det är åtminstone för mig lätt att börja tänka på gamle rivalen över Rorys kärlek i Gilmore Girls, och det blir snabbt tydligt vem av dom båda som verkligen har talang. Ledtråd - jag menar inte spökjägaren.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » mån jul 17, 2006 12:21

adolvsson: Nu då du säger det så kom jag på att dte inte var nån nyhet för mig heller. Jag hade bara hunnit glömma det.

Heroes: En bra pilot som gör en nyfiken på framtiden, men den är inte så bra som jag trott och hoppats. Jag tror tyvärr att jag hakade upp mig på det typiska "Kolla, en rolig japan!!" Det kändes så typiskt att en japan får vara comic relief och att vi ska skratta åt honom. Suck. Jag gillade det inte alls. Det mesta andra var dock bra om än inte rejält bra. Jag föredrar hittills Traveler.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » mån jul 17, 2006 13:12

Jag älskade scenerna i japan. Det återstår att se hur han blir i amerikansk miljö.

att man aldrig får se Greg Grunberg för han dyker upp först i andra timmen.

Jag märkte inte ens att han inte var med!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » tor jul 27, 2006 1:24

Jag tycker Heroes har stor potential, dock syntes den dåligt i piloten, men jag tror det finns mycket bakom som vi inte fått se ännu (Greg Grunberg?!). Dock ställer jag mig undrande till om publiken (i USA) kommer orka med den, för den känns ju som den har en rätt seriös sida också (dock ett plus för mig), och dessutom är mångkulturell (amerikaner är idiotamerikaniserade) och det tror jag kan arbeta mot den. Kan bli något bra, de måste komma bort från 4400-känslan och sättet den serien fungerar på, gillade att det verkar vara konspiration inblandat, och sånt får alltid plus av mig.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » tor aug 10, 2006 21:24

Ruccola skrev:Har någon sett piloten för "Heroes"? Kan rekommenderas! Lite xmen-stuk, handlar om folk som får olika krafter och försöker handskas med dessa. Jag tror själva serien har premiär i oktober.

Nästan. Slutet på september, förhoppningsvis i en lite tillfixad pilot.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » tor aug 10, 2006 21:29

Och förhoppnigsvis fungerar det bättre ihop med del två, för nu kändes det som det slutade det mitt i introduktionen.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » tor aug 10, 2006 21:36

Illyria skrev:Och förhoppnigsvis fungerar det bättre ihop med del två, för nu kändes det som det slutade det mitt i introduktionen.

Exakt. Dessutom var den ju 5 minuter för kort. Den behöver göras om lite ifall den ska vara uppdelad, nu kändes det som om att de bara klippt den på mitten vid lämpligt ställe utan att bry sig om andra förändringar.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » tis sep 26, 2006 20:18

Är det någon som hunnit se nya Heroes än, var den i så fall bra? Om den inte var det så kanske jag inte ska bry mig om att ta hem den. Fast det kanske är bättre att skapa en egen uppfattning?
Är också ganska nyfiken om Runaway, så om någon sett även den så skulle en kommentar vara kul! :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tis sep 26, 2006 20:21

Såg Heroes i somras, den var rätt bra om än trasig. De har delat piloten i två avsnitt nämligen.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » tis sep 26, 2006 20:24

noike skrev:Såg Heroes i somras, den var rätt bra om än trasig. De har delat piloten i två avsnitt nämligen.


Så den är värd att ta hem då?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tis sep 26, 2006 20:25

HeY skrev:
noike skrev:Såg Heroes i somras, den var rätt bra om än trasig. De har delat piloten i två avsnitt nämligen.


Så den är värd att ta hem då?

Jodå.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » tis sep 26, 2006 20:51

Är det exakt samma avsnitt, den läckta Heroes och s01e01? Läste något om att den läckta skulle vara en nedklippt version av e01 och 02, fast jag tycker det låter konstigt (hur mycket mer kan de egentligen berätta?).

Studio 60 är inte bäst. Runaway är medelmåttig.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » tis sep 26, 2006 21:03

Illyria skrev:Är det exakt samma avsnitt, den läckta Heroes och s01e01? Läste något om att den läckta skulle vara en nedklippt version av e01 och 02, fast jag tycker det låter konstigt (hur mycket mer kan de egentligen berätta?).


Startade den just: 52 minuter. Den läckta var bara på 36. Så det har skett förändringar. Eller kommer jag ihåg fel? I vilket fall som helst så tror jag ändå inte att någon av alla de pre-air-sakerna i somras var 52 minuter.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » tis sep 26, 2006 21:30

Den läckta var 55 minuter, enligt två olika torrentkällor, så jag antar att det är samma då.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » tis sep 26, 2006 21:31

Illyria skrev:Den läckta var 55 minuter, enligt två olika torrentkällor, så jag antar att det är samma då.


Okej. Nåja, jag kommer kanppt ihåg hälften av det här så jag behövde se om den i vilket fall som helst.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » lör sep 30, 2006 19:07

Heroes 1.1

Utmärkt. Detta känns genomarbetat på de allra flesta plan. Väldigt estetiskt tilltalande och jag känner mig genuint intresserad av att följa de flesta av karaktärerna som presenterades. Detta är nog den första serien av dem nya jag har sett nu i höst som jag verkligen känner, wow, detta vill jag fortsätta att se.

Tummen upp. Defintivt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Ruccola » tis okt 03, 2006 19:44

Håller med om Heroes! Med detta andra avsnitt blev det plötsligt ännu lite bättre :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav AKS » tis okt 03, 2006 19:48

Låter ju positivt för mig som inför piloten (i somras) hade höga förväntningar, men tyckte att den var avgjort "meh". Ska bli intressant att se andra avsnittet även om det inte är prioriterat nu då jag har en massa saker liggandes på hög.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » tis okt 03, 2006 19:50

Jag hoppas Heroes lever upp till förväntningarna och är bättre än det jag såg i somras. Ska se om piloten nu också.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Ruccola » tis okt 03, 2006 21:51

Beware dock, skådisarna kan fortfarande vara lite träiga, och betänk även att jag är inbiten xmen-kille vilket kanske färgar min åsikt :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav AKS » ons okt 04, 2006 21:17

Heroes 1.02:

Riktigt bra avsnitt och en enorm förbättring jämfört med första halvan av piloten (1.01). Jag vet inte vad som hände, men nåt blev bara... bättre liksom. :)

Precis som LWes har jag lite svårt för spegelbildstjejen. Tycker kraften är fascinerande för den känns originell, men karaktären... nja. Ska bli intressant att se var seriemördargrejen tar vägen och hoppas att det blir några avsnitt för Clea Duvall. Gillade förresten Greg Grunbergs karaktär rejält mycket och hans kraft är ju en klassiker.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav gaspode » ons okt 04, 2006 21:57

såg precis heroes 1x02, och jag gillade ju första avsnittet ganska bra, men det här var skitbra och jag kommer definitivt följa det i fortsättningen.

Stör mig inte på spegeltjejen, tyckte det var coolt när hon helt plötsligt hade telefonen i handen och en annan tröja, och sen när hon kom hem och garaget redan var färdigstädat.
8:e november är alltså dagen då det händer? ska vi få ett litet klimax i serien redan tills dess alltså, eller ska man räkna med att serien inte följer vår tid så november är nån gång mot slutet av säsongen?
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav noike » ons okt 04, 2006 22:00

gaspode skrev:såg precis heroes 1x02, och jag gillade ju första avsnittet ganska bra, men det här var skitbra och jag kommer definitivt följa det i fortsättningen.

Jupp. Jag håller med, det var verkligen riktigt bra på alla sätt och vis. Länge sedan man blev bortskämd med en serie som börjar så här bra. Och nu har vi IMO två på samma gång.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Djehuti » fre okt 06, 2006 0:35

Har bara hört gott om Heroes. Ska dock försöka hålla mig tills det släppts lite fler än två avsnitt.
Remember, always be yourself. Unless you suck.
Djehuti
Minion
 
Inlägg: 321
Blev medlem: 06 jan 2005
Ort: 314

Inläggav Illyria » fre okt 06, 2006 6:55

Heroes har fått en full säsong: NBC REWARDS HIT FALL DRAMA 'HEROES' WITH FULL-SEASON ORDER FOR 2006-07

Nu kan vi med lugn och ro titta på säsongen utan att oroa oss för nedläggning. Egen tråd? :)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav caffeineaddict » fre okt 06, 2006 13:59

noike: Orkar du (som kan serien och har bättre koll på vad som är relaterat och inte) bryta ut en egen "Heroes"-tråd ur den här eller ska jag?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » sön okt 08, 2006 1:17

Nu har jag äntligen sett Heroes och jag gillade det. Andra avsnittet tror jag att jag gillade bättre än första, det kändes mer sammanhängande på något sätt.

Jag tycker det är ganska intressanta karaktär, förutom japankillen som känns lite överdriven för min smak. Men de andra karaktärena är riktigt intressanta. Jag tycker verkligen att tjejen med spegelbilden har en fascinerande kraft, även om jag inte riktigt förtått mig på den än. Jag vill veta mer om den och se om det kommer bli någon sorts konfrontation mellan de två "versionerna". Är spegelbilden som en ond del av hon, eller är hon rent utav schizofren?
Tycker även cheerleadern som inte kan bli skadad är väldigt intressant, men jag hade nog hellre sett henne upptäcka att hon hade krafter istället för att reda ha dem i början av serien. Hade varit kul att se hennes reaktion då jag kan tänka mig att hon måste blivigt helt förstörd i den åldern. För mig är det dessutom lättare att relatera till ungdommar än vuxna karaktärer då jag själv är ung. Jag undrar verkligen vem hennes pappa är, men ändå så känner jag mig inte jätteivrig på hans handling.
Han som flyger tycker jag inte är så intressant som karaktär [än] men jag tycker han har väldigt skön berättarröst.
Det verkar som om de bara har 2 veckor på sig innan den där explosionen i NY kommer hända, ska bli riktigt intressant att fortsätta serien fram tills det händer. Det verkar ju som om alla speciella människor känner någon sorts närhet eller sammanband med varandra så det ska bli kul att se deras möten. Kommer de bilda någon sorts hjältegrupp? Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka mig serien på längden, men jag hoppas och tror att seriens skapare har en bra uppläggning av serien.


Sammanfattning på allt jag skrev: Heroes är bra! :D
(jag har verkligen blivigt långskrivig av mig!)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » sön okt 08, 2006 1:28

HeY skrev:Nu har jag äntligen sett Heroes och jag gillade det. Andra avsnittet tror jag att jag gillade bättre än första, det kändes mer sammanhängande på något sätt.

(spoiler Heroes 1.02) Tycker det var bar att vi hamnade mitt i historien så att säga. Om alla ska upptäcka sina krafter på rutan så hade det blivit långtradigt.

Jag vet inte vad Nikiskraft är egentligen, men det verkar vara effektivt och våldsamt. (Schizofren betyder btw inte alls personlighetsklyvning, utan har verklighetsperseption att göra).

Och jo, Adrian Pasdar pratar skönt, men jag ser honom som Jim Profit hela tiden och det är knappast hjältematerial.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Nästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare