adolvsson skrev:Oh, förresten - caffeineaddict? Jag är fullkomligt och totalt förälskad i din signatur.
Ruccola skrev:Första avsnittet finns nu på nätet.
Ruccola skrev:Kanske piloten funnits ute, men nu har det börjat sändas "på riktigt"?
adolvsson skrev:Jag håller inte med Illyria väldigt mycket här. Piloten tillhörde inte de mest inspirerade av årets skörd, och jag hade svårt att se hur dom ska kunna dra ut på det där kidnappningsfallet över en hel säsong utan att sträcka sig för tunna, men jag tyckte å andra sidan inte heller det var dåligt. Plus att med dom namnen Caffe nämner kan det absolut bli nåt.
Salon skrev:NBC has announced it's pulling the plug on its new series "Kidnapped" -- the show, which had disappointing ratings, will end after its original 13 episodes finish airing.
caffeineaddict skrev:Det kanske redan har skrivits någon annanstans, men "Kidnapped" är död.Salon skrev:NBC has announced it's pulling the plug on its new series "Kidnapped" -- the show, which had disappointing ratings, will end after its original 13 episodes finish airing.
Weird Science, som förvisso var avsevärt mycket mer positiv till Kidnapped än undertecknad, skrev:Jason Smilovic har nämligen skrivit två olika versioner: en som avslutas efter de beställda 13 avsnitten, en 22-episoders fullängdare om serien plockas upp säsongen ut.
Illyria skrev:Kan ju inte säga att jag är förvånad.
Illyria skrev:Nu kan David Greenwalt syssla med något bättre.
Illyria skrev:jag tyckte det var en dead end-serie redan i piloten.
Nu kan David Greenwalt syssla med något bättre.
Kidnapped 1x05
Den här serien fick två avsnitt på lördagstid, nu har den tydligen flyttat till nätet, för att enbart sändas på bolagets hemsida, tror jag det var. Vilket suger. Jag hade föredragit att fortsätta med den fina bildkvalité vi vant oss vid hittills. Kan man kanske hoppas på DVD?
För jag skulle helt klart kunna tänka mig ett köp som det ser ut nu. Serien kan gå lite over the top ibland, det har jag nämnt förr, men jag gillar det. Intrigen är invecklad, skruvarna är många, och avsnitten alltid underhållande. Det här var inget undantag. Jag satt på härliga nålar.
noike skrev:Illyria skrev:Nu kan David Greenwalt syssla med något bättre.
The Bastard! Snälla Showtime, ge oss the Bastard.
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Oh, förresten - caffeineaddict? Jag är fullkomligt och totalt förälskad i din signatur.
You would be, wouldn't ya?
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Oh, förresten - caffeineaddict? Jag är fullkomligt och totalt förälskad i din signatur.
Jag undrar vilken signatur jag var så förtjust i.
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Oh, förresten - caffeineaddict? Jag är fullkomligt och totalt förälskad i din signatur.
Jag undrar vilken signatur jag var så förtjust i.
Gissningsvis något ostrelaterat, eventuellt något så simpelt som "I wear the cheese, it does not wear me". Eller Frank Pembletons kaffe-tal.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare