Studio 60 on the Sunset Strip

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Illyria » mån sep 25, 2006 20:50

Den läckta piloten och den som sedan visades förra veckan var exakt samma, så jag nu kan fortsätta med avsnitt 2?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav caffeineaddict » mån sep 25, 2006 20:51

Illyria: Jajamensan. :) Enda skillnaden var att piloten som sändes förra veckan hade en riktig logo och förtexter istället för en svart ruta med "Insert Intro Sequence" eller liknande.
Senast redigerad av caffeineaddict mån sep 25, 2006 20:52, redigerad totalt 1 gång.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Illyria » mån sep 25, 2006 20:52

Well, den kan jag se den här veckan. :)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » mån sep 25, 2006 20:53

adolvsson skrev:På nåt sätt tyckte jag att avsnitt två hade en lite annorlunda känsla än piloten. Inte mycket, men det var som om... om Studio 60 känns som en korsning mellan West Wing och Sports Night, så var SN mer närvarande i pilotavsnittet, medans WW vägde över i 1x02. Är ni med på vad jag menar? Och det senare funkar mycket bättre.

Håller inte med. Det är en Sorkinserie och som en sådan har den hans stil ner i molekylerna, men jag skulle inte likna den varken vid West Wing eller Sports Night annat än rent ytligt -- alla tre serierna är trots allt behind the scenes-tv. De stora kikheterna kommer av att det är Sorkin, på samma sätt som Buffy/Angel/Firefly liknar varandra på grund av Whedon.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » mån sep 25, 2006 21:48

noike skrev:Håller inte med. Det är en Sorkinserie och som en sådan har den hans stil ner i molekylerna, men jag skulle inte likna den varken vid West Wing eller Sports Night annat än rent ytligt -- alla tre serierna är trots allt behind the scenes-tv. De stora kikheterna kommer av att det är Sorkin, på samma sätt som Buffy/Angel/Firefly liknar varandra på grund av Whedon.

Och jag håller faktiskt med dig. Typ. Jag menade inte annat än ytligt. Möjligt att det var en haltande jämförelse, men det var den bästa jag kunde göra för att beskriva hur det kändes.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Bender » mån sep 25, 2006 22:56

Gillade avsnitt 2.. mycket!

Avslutningen var guld.. jag ville verkligen se mer av programmet när det bröts.
Gillar verkligen karaktärerna och dialogen, det märks att det är en Sorkin-serie!

Ser fram emot fortsättningen!

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby
 
Inlägg: 804
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Sthlm-> Umeå -> Sthlm

Inläggav Ruccola » tis sep 26, 2006 23:09

Whee, jag är just nu helt kär i den här serien! Manuset, humorn, samspelet, intrigerna, allt. Det här avsnittet var bättre än ettan, tyckte jag.

Lade ni märke till Firefly-kopplingen? En av manusförfattarna kring bordet var Dobson som sköt Kaylee :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav noike » tis sep 26, 2006 23:10

Ruccola skrev:Lade ni märke till Firefly-kopplingen? En av manusförfattarna kring bordet var Dobson som sköt Kaylee :)


Ja, det visste vi redan innan serien började. Han var med i ett West Wing-avsnitt också.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Ruccola » tis sep 26, 2006 23:17

Fan, aldrig får man vara först med nåt :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav noike » tis sep 26, 2006 23:21

Men det var ett bra försök. Hade vi här i tråden inte hållit på och lusläst allt om serien när de började skriva om den i våras så...
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Glorificus » ons sep 27, 2006 15:39

1x02
Yay, såhär ska det se ut!
Jag tyckte piloten var spretig och fastnade inte alls, annat än för dialogen och Perry/Whitford-dynamiken då. Men avsnitt två kändes definitivt mer fokuserat och välgjort. Nu är jag fast. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Illyria » ons sep 27, 2006 15:43

Studio 60 är en serie där det märks att det är kvalitet på produktionen, men överlag är jag ändå inte jätteimponerad av detta. Showbusiness i sig är väl rätt kul att få en inblick i, men serien i sig, karaktärerna, har jag väldigt svårt att relatera till än så länge. Men jag kommer fortsätta titta tillsvidare.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Off » sön okt 01, 2006 0:12

1x02

Allt var bra fram till att de började visa från sändningen av programmet. Jag vill inte se en enda sekund till av det. Speciellt inte när de två grabbarna ska vara någon slags genier på området men sen inte lyckas göra något roligare än vad nutida SNL trycker ur sig en dålig helg. Sorkin skriver bra och rolig dialog men jag tror inte han är någon sketchwriter.
Hittills gillar jag serien ganska rejält men jag är inte överväldigad som jag hade hoppats på. Det var jag iofs inte efter de inledande sports night och WW-avsnitten heller.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Illyria » sön okt 01, 2006 0:15

1.02 Nej, det där numret de visade upp var väldigt trist, det drog verkligen ned avsnittet för mig.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav adolvsson » sön okt 01, 2006 0:30

Off skrev:1x02

Allt var bra fram till att de började visa från sändningen av programmet. Jag vill inte se en enda sekund till av det. Speciellt inte när de två grabbarna ska vara någon slags genier på området men sen inte lyckas göra något roligare än vad nutida SNL trycker ur sig en dålig helg. Sorkin skriver bra och rolig dialog men jag tror inte han är någon sketchwriter.

Jag gillade visserligen musikalnumret, storslagenheten var nästan viktigate än humorn där, men annars håller jag med dig. Det är t ex stora anledningen till varför jag inte vill se Crazy Christians-sketchen (jag hade förresten för mig att några sagt att dom ville se den i den här tråden, men nu hittar jag det inte... är jag blind eller på fel plats eller trasar sig mitt minne igen (högst troligt scenari, för all del)).

Bortsett från att det är lättare att fastslå Matt och Dannys storhet, tror jag det blir en helt annan känsla om man inte får se dom bitarna. Mer myt, mer magi.

Dessutom kändes det alldeles tydligt, vid min omtitt idag, att scenen när Matt Albie tittar genom fönstret, när klockan räknar ner precis innan musikalnumret, hade varit en perfekt avslutningspunkt för avsnittet.


Hittills gillar jag serien ganska rejält men jag är inte överväldigad som jag hade hoppats på. Det var jag iofs inte efter de inledande sports night och WW-avsnitten heller.

Hittils har det definitivt, i mina ögon, haltat mycket mer än WW och SN gjorde i början. Inte riktigt den klass på manus man förväntat sig från Sorkin. Men. Samtidigt är jag alldeles enormt exhalterad när jag ser avsnitten. Det finns så mycket som fungerar, och som lovar oerhört gott inför framtiden. Jag är övertygad ända in i benmärgen att S60 kommer bli ungeför precis hur bra som helst.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » mån okt 02, 2006 18:39

1.03 dök upp nyss. Ser ut som att man får börja räkna Studio 60 som en måndagsserie istället för en tisdagsserie. :)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » mån okt 02, 2006 18:51

caffeineaddict skrev:1.03 dök upp nyss. Ser ut som att man får börja räkna Studio 60 som en måndagsserie istället för en tisdagsserie. :)

:lovebunny:
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån okt 02, 2006 19:05

Vill bara säga "åh, vad jag älskar rss-downloadern i utorrent."
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav CheeseGuy » mån okt 02, 2006 20:13

1x03

"Can we have this conversation... moving?" :lovebunny:

Riktigt jävla bra. Nu har jag inga problem med någon av skådespelarna, även om det kanske inte direkt slår gnistor om alla (på den punkten ligger West Wing definitivt före än så länge).
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav caffeineaddict » mån okt 02, 2006 20:21

1.03. Nog det minst bra hittils, men ändå försvinner bara tiden i all den härliga stämningen.

Ett problem är väl just det att ingen av sketcherna i programmet i programmet känns sådär väldigt roliga än så länge. Jag skrattade överhuvudtaget mindre den här gången. Men på det stora hela tyckte jag ändå om det fast det nog kommer visa sig vara ett mellanavsnitt in the long run. Många snygga detaljer dock, som att ingen kommenterade att Rob Reiner var Rob Reiner i de tidiga scenerna. Först tänkte jag faktiskt bara att "Satan, vad den där killen ser ut som Rob Reiner". Sen är han veckans Celebrity Guest utan att det någonsin nämnts på annan plats i avsnittet. Sånt är schysst.

Bäst var nog brottningen på sandstranden. Danny som signerar *den* artikeln gick inte av för hackor heller.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Illyria » mån okt 02, 2006 23:09

Helt okej avsnitt, kändes väl lite som ett mellanavsnitt dock, men jag tänker fortsätta titta.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav gaspode » mån okt 02, 2006 23:33

en vecka till nästa avsnitt :(

Jag tycker det var bra det här också, kanske att det är ett mellanavsnitt som ni säger, men det var ett bra mellanavsnitt isåfall :)

(spoiler 1x03) Hela Focus Group-grejen var bra, och jag såg faktiskt inte twisten med att det var Danny som satt dit frågan komma. Jag gillade Amanda Peet klart mer i det här avsnittet.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav adolvsson » tis okt 03, 2006 0:22

1x03:
CheeseGuy skrev:"Can we have this conversation... moving?" :lovebunny:

Ord, broder. Två ord.

caffeineaddict skrev:Nog det minst bra hittils, men ändå försvinner bara tiden i all den härliga stämningen.

Jag vet inte. Jag är faktiskt inte det minsta säker på om jag håller med eller inte. Eller jag håller med om att tiden försvinner, men det första. För jag tycker det här var mer stabilt än dom andra, jämnare, och det känns verkligen som om serien såväl hittar sin identitet som går åt rätt håll. Och jag älskar det.

Ett problem är väl just det att ingen av sketcherna i programmet i programmet känns sådär väldigt roliga än så länge. Jag skrattade överhuvudtaget mindre den här gången.

Jag hade inget problem med sketcherna, det var bara småklipp från dom och effekten gick fram på annat sätt (det är lite som med Moulin Rouge - jag behöver inte hålla med om att det författaren är fantastisk, så länge jag övertygas om att han är det). Jag skrattade nog också mindre den här gången, men för mig var det inte nödvändigtvis en dålig sak - det är ändå ett drama, och om det är något såhär nyss nämnda identitet kommer se ut, då lär jag inte bli missnöjd.

Eller skrattade jag faktiskt mer. För skrattade gjorde jag. Jag behöver omtitta.


Och jag har heller inga problem med skådesplare längre, minst av alla Amanda Peet, och i henne är jag nog minsann lite kär. Igen. Skitfint med mer Ricky & Ron också, Evan Handler har varit en favorit sen den där kortlivade och underskattade sit-comen han var med i, så det är skönt att se honom göra bra ifrån sig här.

Mer, mer. Dunderbart.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tis okt 03, 2006 0:28

1.3Delvis lite jämnare, de behöver inte längre presentera alla på ett sätt som i de andra två avsnitten ahr känts lite framtvingat. Och sktcherna, ja, det var klipp från dem. Uppbyggnaden betyder precis lika mycket eftersom det är just sketcher och inte en grupp one-linerkomiker. Så jag störde mig inte alls på att jag inte skrattade åt det.

Däremot kändes musikmontaget på slutet lite fel. Det var som om att det stannade upp och tempot tog tvärstopp. Det kändes lite som fel serie för ett sådant, i varje fall än så länge.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gaspode » tis okt 03, 2006 1:59

(spoiler 1x03) jag håller med noike om slutet, det var så jag reagerade på det, som noike säger, det kändes "för tidigt" för ett sånt montage på nåt sätt.

Och angående sketcherna så tycker inte jag heller att det är nåt fel där. Jag skrattade inte åt dem, men det känns inte som att det är meningen. Man får en glimt av vad de håller på med, och man kan föreställa sig att de är åtminstone lite roliga.. Jag skrattade dock högt andra gången hon körde "when asked to comment, a bear said..."
Dessutom känns den varierade kvalitén på sketcherna ganska autentisk för en sån här show.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav eriked » tis okt 03, 2006 17:36

Nu har jag sett 1x01
Vet inte riktigt vad jag tycker. Det var inte dåligt. Men det var mest bara karaktärsintroduktioner och uppläggning så jag kände inte att jag fick nån känsla av hur serien kommer bli. Men det kanske visar sig i 1x02. Karaktärerna verkade rätt intressanta. Matthew Perry var bra också. Har inte sett honom i så mycket förutom vänner och nån film men här hade han ju en riktig bra dramascen mot sin exfru. Hmm, får väl titta på nästa avsnitt snart s.a. jag kommer i kapp.

*edit* Hoppsan glömde! Snyggt filmad var den också! Många intressanta kameraåkningar och långa tagningar, trevligt.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » tis okt 03, 2006 20:50

Till min stora förvåning så visar det sig att jag inte har skrivit ett enda inlägg i den här tråden. Jag känner mig nästan lite chockad. Nog trodde jag väl att jag skrivit någonstans i början att det här kommer att bli hur bra som helst, eller kommenterat piloten åtminstone. Men det var allt i mitt huvud tydligen. Hur som helst, jag hade givetvis enormt höga förväntningar. Aaron Sorkin, Bradley Whitford och Matthew Perry, vad mer behöver man?

(spoiler 1.01 - 1.03) Dom tre första avsnitten har inte gjort mig besviken, så mycket kan jag säga. Jag är kanske inte lyrisk ännu (eller jo, egentligen är jag nog det) men jag känner mig i alla fall väldigt säker på att det kommer att bli bättre och bättre. Nu är det givetvis så att Aaron Sorkins dialog i Matt och Dannys munnar är allt jag behöver, vilket betyder att jag skulle tycka om det oavsett. Men även om det hittills är seriens stryka, framför allt dialogen, så gillar jag även andra saker. Många av dom andra karaktärerna fungerar också bra, och så älskar jag givetvis att handlingen faktiskt utspelar sig bakom kulisserna på ett tv-program.

Att jämföra med West Wing (har inte sett Sports Night ännu, jag ska) undviker jag. Dels för att serierna är väldigt olika men också för att även om jag tror att det här kommer att bli helt fantastiskt bra så har jag inte förhoppningen att det kommer att bli lika bra som West Wing. Men det gör ingenting.

När det gäller att sketcherna, eller det man får se av dom, kanske inte är så roliga så är jag helt inne på adolvssons linje. Det räcker med att jag övertygas om att Matt är en fantastisk manusförfattare, och jag har inte tvivlat en sekund.

"Matt is my hero, and Danny thinks Molière is Italian". Jag vill ha en sån tröja.

Under Vänner tiden var jag fast besluten om att gifta mig med Matthew Perry. Även om jag kanske trodde det så har detta inte ändrats ett dugg.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav adolvsson » tis okt 03, 2006 21:52

The Buffster skrev:Till min stora förvåning så visar det sig att jag inte har skrivit ett enda inlägg i den här tråden. Jag känner mig nästan lite chockad. Nog trodde jag väl att jag skrivit någonstans i början att det här kommer att bli hur bra som helst, eller kommenterat piloten åtminstone. Men det var allt i mitt huvud tydligen.

Det här är ju trots allt en utrbytartråd. Ditt det där inlägget är kanske kvarglömt någon annanstans? Jag fäller en känslosam men samtidigt manlig tår, för säkerhets skull.

(spoiler 1.01 - 1.03) Under Vänner tiden var jag fast besluten om att gifta mig med Matthew Perry. Även om jag kanske trodde det så har detta inte ändrats ett dugg.

Jag är fortfarande lite förvånad över att jag inte ser något av Chandler Bing i Matt Albie. Det dyker upp perryismer emellanåt, i kroppspråket, som han uppvisade i mycket större utsträckning i Vänner, men det har faktiskt ingen som helst inverkan för mig på Studio 60. Smått oväntat och helt fantastiskt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Ai » tis okt 03, 2006 22:29

Nu har jag sett 1x03 och jag håller på att bli mer och mer förälskad i serien!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav The Buffster » tis okt 03, 2006 22:34

adolvsson skrev:Det här är ju trots allt en utrbytartråd. Ditt det där inlägget är kanske kvarglömt någon annanstans? Jag fäller en känslosam men samtidigt manlig tår, för säkerhets skull.

:D , men som sagt det kan vara i mitt huvud bara. Tänkt att skriva en massa inlägg men sen av någon anledning inte gjort det.

adolvsson skrev:Jag är fortfarande lite förvånad över att jag inte ser något av Chandler Bing i Matt Albie. Det dyker upp perryismer emellanåt, i kroppspråket, som han uppvisade i mycket större utsträckning i Vänner, men det har faktiskt ingen som helst inverkan för mig på Studio 60. Smått oväntat och helt fantastiskt.

Håller med dig om det faktiskt. Jag gillar honom oavsett roll, men det finns inte så mycket av Chandler i Matt. Det är självklart inget negatvit utan visar väl snarare att Matthew Perry faktiskt är en riktigt bra skådis.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare