wyndham skrev:Det är inte kul att leva sitt liv genom Doctor Who.
Nej, man ska inte vara så specifik. Men att leva sitt liv genom tv-serier går utmärkt, för det finns så många, och fler kommer skapas.
sfinx skrev:wyndham skrev:Det är inte kul att leva sitt liv genom Doctor Who.
I sure wouldn´t...![]()
Harkel
A bear skrev:sfinx skrev:wyndham skrev:Det är inte kul att leva sitt liv genom Doctor Who.
I sure wouldn´t...![]()
Harkel
AKS skrev:Cool! Önskar att jag kunde åka dit igen och hinna med ett besök. (Min kompis som jag åkte till London med i juni ska dit igen i december... hmpf.)
Matt skrev:Grät du inte?
Matt skrev:The Buffster skrev:Jag har sett till och med 3.11 nu, men jag tänker låta er leva i ovisshet angående vad jag tycker ett litet tag till.
Meh!
The Buffster skrev:Matt skrev:The Buffster skrev:Jag har sett till och med 3.11 nu, men jag tänker låta er leva i ovisshet angående vad jag tycker ett litet tag till.
Meh!
Haha. Jag ska skriva snart. Har nu sett klart säsong 3. Men jag ska skriva pm nu, inte Dr Who-kommentarer.
Peak skrev:Om någon vill köpa en riktigt, riktigt bra faktabok om Doctor Who så rekommenderas "Doctor Who - The Writer's Tale" storligen.
http://www.amazon.co.uk/Doctor-Who-Writ ... 733&sr=8-1
500 tättskrivna, stora sidor av mestadels mailkonversation mellan Russell T. Davies och journalisten Benjamin Cook om skapandet av säsong 4 (så spoilers för den säsongen alltså).
MASSVIS med intressant information från RTD, inklusive första versioner av flera av hans script.
Websidan för boken med lite utdrag: http://www.thewriterstale.com/
The Ankh skrev:Gör det inte. GÖR DET INTE!!
(spoiler om man inte vet vad julspecialen heter) Alltså. De FÅR INTE byta ut Tennant nu! FÅR INTE jag får panik!!
gaspode skrev:The Ankh skrev:Gör det inte. GÖR DET INTE!!
(spoiler om man inte vet vad julspecialen heter) Alltså. De FÅR INTE byta ut Tennant nu! FÅR INTE jag får panik!!
haha, jag råkade visst markera din spoilermarkering utan att tänka på vilken tråd jag var i.
men jag hade väl räknat ut vad det handlade om ungefär.
A bear skrev:Möjligen alltså (spoiler spekulation) inte att Tennant byts ut nu, men att vi får en preview på den som han kommer att bytas ut mot i framtiden? Det har ju gjorts multidoktorepisoder förut, men inte från den här vinkeln...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare