Life on Mars / Ashes to Ashes

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav sfinx » tis okt 14, 2008 18:02

US:
Jag försöker och försöker, men det går inte.
Jag kan inte köpa skådespelaren som utger sig för att vara Tyler framför allt. Något är gravt fel, och kanske borde man ha sett det här först. Arma stackare som ska tävla mot originalet, (som har etsat sig in i min hjärna fullständigt och släpper inte) Stackars Harvey. :(
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav sfinx » tor apr 23, 2009 1:51

s2 Ashes to ashes har börjat. 2.01
Hon har mer kläder på sig, mindre smink(jättesöt utan allt det massa), står och ser på medan Gene beter sig illa och flirtar med honom då och då. Och vilken tur att de kunde stå och prata i fem minuter medan en flicka dansade barbröstad på en strippbar medan de väntade att vittne skulle dyka upp...suck. Suck. Att det dök upp någon som visste att hon inte hörde hemma där var iof intressant.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav Berserker » fre maj 15, 2009 12:27

Jag var helt betuttad i Life on Mars och jag tycker fortfarande att den serien var en fräsch fläkt, men Ashes to Ashes har legat på min hårddisk i månader och jag har bara tagit mig igenom två-tre avsnitt och sen glömt bort den.
Kanske försvann charmen med 70-tals miljöerna, men Keleey Hawes som Alex Drake är bara irriterande i hela sin arrogans och som Björn redan skrivit- ett våp.

Enligt vad andra här på forumet skrivit så tvivlar jag på att det är nåt att lägga tid på.
Dags att städa hårddisken. Synd.
Användarvisningsbild
Berserker
Demon Fodder
 
Inlägg: 27
Blev medlem: 26 apr 2008

Inläggav sfinx » ons jun 17, 2009 23:05

Berserker skrev:Enligt vad andra här på forumet skrivit så tvivlar jag på att det är nåt att lägga tid på.
Dags att städa hårddisken. Synd.


Se Being human istället.
Har just sett sista Ashes to ashes och nä...
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav gaspode » tor mar 10, 2011 22:27

Vet inte om jag missat att ni avhandlat det nånstans, men slutet på LoM US var tydligen, vad skall man säga, aningen annorlunda från originalslutet.

http://www.youtube.com/watch?v=YxI_UwYThgU

man kan spola fram en bra bit om man bara vill se hur det går.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav sfinx » fre mar 11, 2011 1:02

gaspode skrev:Vet inte om jag missat att ni avhandlat det nånstans, men slutet på LoM US var tydligen, vad skall man säga, aningen annorlunda från originalslutet.

http://www.youtube.com/watch?v=YxI_UwYThgU

man kan spola fram en bra bit om man bara vill se hur det går.

Jag såg det idag. :)
Annorlunda minst sagt.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Föregående

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]