Grey's Anatomy

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav The Ankh » tis dec 12, 2006 22:05

225

SHIT! Vilket jävla hitcjkockslut! Voilke cliffy! mamma mia.. Vad gär jag här? Se mer!!!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Glorificus » tis dec 12, 2006 23:22

The Ankh skrev:225

SHIT! Vilket jävla hitcjkockslut! Voilke cliffy! mamma mia.. Vad gär jag här? Se mer!!!

:D Jaaa, visst var det bra!

Jag har precis sett om 2x15, som var på femman i kväll, och känner ett starkt behov av att göra en omtitt av s1-2 snart. :lovebunny:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » tis dec 12, 2006 23:41

Glorificus skrev:
The Ankh skrev:225

SHIT! Vilket jävla hitcjkockslut! Voilke cliffy! mamma mia.. Vad gär jag här? Se mer!!!

:D Jaaa, visst var det bra!

Jag har precis sett om 2x15, som var på femman i kväll, och känner ett starkt behov av att göra en omtitt av s1-2 snart. :lovebunny:


2x15 var längesedan, idag var det ju 2x19 på femman.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tis dec 12, 2006 23:59

(spoiler Hela Säsong 2) Såg nyss klart säsong två. Vilken jävla avslutning. Vet inte om jag grinat så mycket till TV nånsin.

Trodde i min enfald att Denny skulle överleva faktiskt. Men nej. :( Stackars Izzy,
Jisses... Jag är helt rödgråten ... hoppas ingen kommer till tvättstugan nu när jag går ner...

Hoppas de inte ska skriva utr henne ur serien. Me likes Isobel.

Vågar inte hoppas på Derek o Merdtth. De e förmodligen för bra för att vara sant... Och jag gilar ju Addison. Vill att hon ska va göa oxå. Men mest av allt vill jag ju att Meredith ska f´å sin McDreamy. Få tillbaka sitt McLife.


Hu... komer nog inte kunna börja säsong 3 förän.. ja jag vet inte... i helgen kanske? Kanskäe är bra med en paus... Vill inte att det ska ta sluit.. Skit. oxå. Hur blev jag så här involverad?!?!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Glorificus » ons dec 13, 2006 0:24

Förstår precis hur du känner, Ankis! :lovebunny: Grey's är en drogserie.

HeY skrev:
Glorificus skrev:Jag har precis sett om 2x15, som var på femman i kväll, och känner ett starkt behov av att göra en omtitt av s1-2 snart. :lovebunny:


2x15 var längesedan, idag var det ju 2x19 på femman.

Ah, ja, jag kände på mig att det var fel. Jag blev tv.com:ad. Crazy numbering. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » ons dec 13, 2006 0:27

Glorificus skrev:Förstår precis hur du känner, Ankis! :lovebunny: Grey's är en drogserie.

HeY skrev:
Glorificus skrev:Jag har precis sett om 2x15, som var på femman i kväll, och känner ett starkt behov av att göra en omtitt av s1-2 snart. :lovebunny:


2x15 var längesedan, idag var det ju 2x19 på femman.

Ah, ja, jag kände på mig att det var fel. Jag blev tv.com:ad. Crazy numbering. ;)


Jo, det är lite galet där. Men de första avsnitten av säsong 2 skulle ju egentligen höra till säsong 1; bara att de av någon anledningen inte blev så :?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Gordo » ons jan 10, 2007 19:43

Burke är med i Ally McBeal! Han blev precis nedslagen av en tjej...
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav poser » ons jan 10, 2007 19:45

Gordo skrev:Burke är med i Ally McBeal! Han blev precis nedslagen av en tjej...


Oh no he didn't!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav The Buffster » sön jan 14, 2007 0:13

(spoiler 3.11) Mysigt att ha Grey's tillbaka. Har väl skrivit tidigare om hur förtjust jag var i när Karev jobbade tillsammans med Addison. Att jag gillade detta avsnitt så mycket berodde mest på deras scener tillsammans. Jävlar vilken kemi. Jag älskar verkligen Addison, och Karev också för den delen. Och jag ser mycket hellre dom två tillsammans än Alex och Izzie.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » sön jan 14, 2007 13:36

uuuu. Såg 311 i går och det betyder att nu är det en gång i veckan som gäller. VEt omtye om jag greyar det ;) Går dra hit Karro ofta, vi har börjat toitta från början så hpn får se.-
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Murnau » sön jan 14, 2007 20:01

(Några spoilers, men inte mer än vad som visats på 5:an.)

Jag har funderat en del över hur manusförfattarna egentligen har tänkt när de har skrivit en del av dialogen till Grey’s Anatomy, framför allt på McLabeling, som verkar förekomma mer och mer ju längre serien går. Nu tycker ni säkert att jag överanalyserar den här serien. Men jag tycker att språkdiskussioner är rätt kul, so here it goes (hoppas att någon vill hänga på):

Vad är egentligen poängen med användandet av Mc som prefix i Grey's Anatomy? När jag hör Mc som prefix så tänker nog jag att det är något standardiserat och tråkigt som ordet står för, och verkligen inget unikt eller speciellt på något sätt. Det låter därför konstigt för mig att säga t.ex. McDreamy och mena något positivt med det. Rättare sagt jag kan förstå att det ska tolkas positivt från sammanhanget, men för mig så låter det mer som om en McDreamy skulle vara en person som visserligen kan vara charmig och sexig men som är rätt så utbytbar om det skulle hända något eftersom han/hon bara är en del i en kedja av en lång rad massproducerade drömprinsar/prinsessor. D.v.s. om man tappar sin cheeseburger på golvet på McDonald’s är det inte så farligt, för man kan bara gå till kassan och köpa en ny för 10kr.

Eller är det så att en McDreamy på något sätt är urtypen för hur en drömprins skall vara, och att det är han som metaforiskt är mallen från vilken alla andra drömprinsar har stöpts? Vilket i så fall innebär att McDreamy visserligen är originalet, men ändå inte är unik. Så det skulle inte riktigt vara motiverat att deppa så mycket om man blir av med sin McDreamy som människorna i den här serien gör, framför allt Meredith när hon blir av med Derek!

Och sen har vi McMarried. Vad skall det betyda egentligen? Kan man vara mer eller mindre gift? Mc i det här fallet syftar väl på Addisons och Dereks äktenskap, och kan väl därför knappast vara ett positivt prefix med tanke på deras stormiga och instabila förhållande? Så användningen av Mc i McDreamy och McMarried går väl då inte riktigt ihop, eller?

Sen ibland så verkar Mc fungera förstärkande, t.ex. i McHot som väl får anses betyda very hot helt enkelt. Den förklaringen kan möjligen också fungera på McDreamy, men knappast på McMarried eller för den delen ihop med substantiv som McDog. Är förresten en McDog en perfekt hund, eller innebär det bara att man behöver en hund för att ha ett McLife? Och då är jag tillbaka där jag startade, för när Meredith blir av med sitt McLife när Addison kommer tillbaka in i Dereks liv beter sig Meredith som om livet är slut. Det skulle alltså stödja teorin om att McLife är det perfekta one of a kind livet, och inte något standardiserat. Men då är ändå frågan varför författaren väljer att använda ett prefix som signalerar tråkighet, utbytbarhet och förutsägbarhet.

Använder författarna Mc bara för att de tycker det är roligt, utan några direkta anspråk på att det skall betyda något? Det skulle kunna vara så eftersom det är konstigare och konstigare ordkombinationer som bildas (jag menar: McYeah – vad fan skall det betyda?). Men orsaken till att jag överhuvudtaget började analysera vad författarna egentligen menar är att det känns som om dialogen till Grey’s anatomy vanligtvis är väldigt smart och att skrivandet generellt sett håller en rätt hög kvalitet. Så nåt borde dom väl ha tänkt? Och är allt Mc-andet förresten verkligen speciellt roligt?

Om någon använder exempel från serien för att svara på det här så jag alltså inte sett något senare än vad som har gått på Kanal5.
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav HeY » sön jan 14, 2007 20:58

Grejen med MacMerried är ju att just MacDreamy var gift, och då var det väl mer som ett "inside-joke" när Meredith kallade dem för MacMarried. MacDreamy visade sig vara gift - MacDreamy är MacMerried

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Murnau » sön jan 14, 2007 22:04

HeY skrev: MacDreamy visade sig vara gift - MacDreamy är MacMerried


Jo det vet jag naturligtvis. Jag behöver ingen hjälp med att förstå vilka personer i serien som begreppen syftar på. :) Det jag funderade över var varför man använder Mc som prefix överhuvudtaget, vad det egentligen betyder och varför det verkar betyda olika saker i olika sammanhang.
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav HeY » fre jan 19, 2007 21:33

3x12 - Tårar kom, mer än en gång från min sida :cry:

De borde få emmys hela högen i Greys Anatomy, ja nästan alla iaf; kanske inte MacDreamy, Burke och Mark, tycker inte de är så emotionella som jag tycker att man ska kunna vara för att få Emmy.

Men alla se andra är så bra! I princip varje scen med George så kände jag hur jag började bryta ihop också; killar ska inte gråta - löjligt (!) - det gör dem. T.R. Knight är en sjuhelsikes bra skådespelares. Jag tycker att det var ett extremt bra drag av GA-crewn att ge honom denna storylinen; det visar verkligen att Knight kan så mycket mer än att vara rolig, han har många olika nivåer i sitt skådespeleri och han skulle nog lätt kunna ta sig till fler och mycket mer annorlunda och svårare roller än George. Emmy galan är väl snart? Om inte nomineringarna redan är klara så tycker helt klart att de som nominerar är galna (och ngt knäppa) om typ Patrick Dempsey och inte T.R Knight står med på "Bästa manliga support". Hur många nivåer har egentligen Dempsey i sitt framförande, han är bara allmänt tråkig.

Chandra Wilson är också en utav de bästa skådespelarna i serien, hon ska också vara nominerad (igen!). För det var väl Oh och inte hon som vann förra året när båda var nominerade, eller har jag fel? I vilket fall förtjänar hon en Emmy, inte för att Oh inte gör det och jag skulle inte bli besviken om hon vann en till men då hon redan har en skulle jag hålla på Chandra. Även Heigl är helt okej skådespelerska.

Men från Emmy pratet till avsnittet kanske? Tycker det var ett av de mest emotionella avsnitten av Greys Anatomy; kanske inte bästa avsnittet (det behöver man tänka igenom innan man kan avgöra) men helt klart där uppe på toppen. Även om det var ett ganska hemskt avsnitt (sett från Georges perspektiv) så var sättet de gjorde det på så fint och vackert. Man kände smärtan av karaktärerna väldigt tydligt och det gick att relatera till även om jag personligen inte har varit med om något liknande; då tycker jag man har lyckats!
Sedan så tycker jag att Mark kan åka tillbaka till NY nu, han är en hyffsat ointressant karaktär (precis som sin ex-bästis MacDreamy) och det känns som om han har fyllt sin uppgift nu när Addison har en gång för alla dumpat honom och samtidigt fått honom att få lite självinsikt. Sedan Alex och Addison - så gulliga ihop :D

Detta avsnittet får 3 stora lovebunnies av mig och jag kan lätt säga att Grey's Anatomy är topp 3 just nu :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » lör jan 20, 2007 19:25

3x12
Håller med. Grä't nästan helöa vägen igenom. Bailey visar ordentliga känslor, Georges pappa.. Fy faan.. Och så fick man veta liiite mer om Yang, som annars är ganska introvert. Fantastiskt avsnitt. Helt enormt. Jag hatar att vara i kapp. Nu kan man inte mata längre :(
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav LWes » lör jan 20, 2007 20:07

Jag såg den här nyheten på imdb:
TV Network Executives Blast Washington "F" Bomb


Executives at TV network ABC are have slammed Grey's Anatomy star Isaiah Washington's use of a gay slur at the Golden Globe Awards as "unacceptable." Washington stunned cast mates in the press room at the awards show on Monday, when he insisted he never used the word "f****t" to describe gay co-star TR Knight during an on-set spat last year. ABC issued a statement Thursday saying, "We have a long-standing policy to create and maintain respectful workplaces for all our employees. We dealt with the original situation in October, and thought the issue resolved. Therefore, we are greatly dismayed that Mr. Washington chose to use such inappropriate language at the Golden Globes, that he himself deemed 'unfortunate' in his previous public apology. We take this situation very seriously, and his actions are unacceptable and are being addressed." Knight told talk show host Ellen DeGeneres Tuesday that he had, in fact, referred to him as a "f****t" during a scuffle with co-star Patrick Dempsey on the set last year. Fans of the medical drama are also on the attack - in an internet petition, which was sent to ABC bosses Wednesday - over 8,000 viewers asked TV executives to fire Washington.


Jag följer inte Grey's Anatomy, men jag kunde inte hjälpa att reagera på "over 8,000 viewers asked TV executives to fire Washington" :eek: :eek:
Är det inte lite att ta i? När jag såg första säsongen av GA var han min favorit.

Jag funderar på att se ifatt snart. Har det blivit mycket bättre än vad säsong 1 var?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » lör jan 20, 2007 23:32

LWes skrev:Jag funderar på att se ifatt snart. Har det blivit mycket bättre än vad säsong 1 var?


Det har definitivt blivigt mer drama och mindre fokus på medicinen som det var i säsong 1. Säsong 2 hade en väldigt liten svacka någon gång i början men hämtade sig rejält, den var aldrig dålig men den hade ett ganska lugnt tempo bara; men när sedan intrigerna kom så kunde man inte sluta titta och drog sig igenom säsongen ganska fort. I säsong 3 har det inte varit, enligt mig, ett enda dåligt avsnitt. Karaktärerna är intressanta, vi har heartbreaking drama och senaste avsnittet var så hemskt sorgligt och bra som bara den.

Jag gillade säsong 1, men det var inte förräns i säsong 2 som serien blev en topp 5 serie för mig - nu är den topp 3.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » sön jan 21, 2007 3:36

"f****t" =?=??
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » sön jan 21, 2007 15:08

The Ankh skrev:"f****t" =?=??


Jag fattar inte heller vad det är för ord, mitt fula ordförråd går inte så långt :P
Fuckit?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » sön jan 21, 2007 15:09

H,,, hu så gräsligt om de sagt FUCKIT! :rolleyes: ;)
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav noike » sön jan 21, 2007 15:25

The secret word is "F-a-g-g-o-t."
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav The Ankh » sön jan 21, 2007 15:28

Ah................... jahaja...... hade man ju kunnat tänka ut...

Så T.R., George, är alltså gay... De va han inte i min dröm i natt vill jag lova.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav noike » sön jan 21, 2007 15:31

Han kanske experimenterade med sin heterosexuella sida.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav The Ankh » sön jan 21, 2007 22:47

noike skrev:Han kanske experimenterade med sin heterosexuella sida.


Ja. Han gjorde det bra! Han bodde dock på ett loft hos sina föräldrar.. Det var konstigt. Hans mamma ville ge mig saronger.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Illyria » sön jan 21, 2007 23:01

LWes skrev:Har det blivit mycket bättre än vad säsong 1 var?

Tvärtom. Säsong 1 var mer dramakomedi, nu är det dramasåpa, and that's not a good thing.

Skulle inte bli förvånad om "Burke" försvinner från serien efter att skådespelaren är en sån idiot fler ggr om i media, mot resten av casten osv.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » mån jan 22, 2007 19:45

Illyria skrev:
LWes skrev:Har det blivit mycket bättre än vad säsong 1 var?

Tvärtom. Säsong 1 var mer dramakomedi, nu är det dramasåpa, and that's not a good thing.


You're opinion, I do not agree.
Jag tycker det är bättre nu.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » tis jan 23, 2007 2:12

HeY skrev:Jag tycker det är bättre nu.

Samma här.

3x12
Bästa avsnittet på ett tag, tyckte jag. Kanske för att det känts som att avsnitten innan det här den senaste tiden har byggt upp historier utan att komma fram till en andningspaus... men mycket fick delvis en upplösning nu.

George pappa dog. Izzy har löst in checken och kommit fram till att hon är både kirurg och någon som ibland bryr sig för mycket. Meredith pratade äntligen med sin pappa. Burke berättade äntligen för Christina att handen är bättre. Addison och Mark verkade sätta punkt för sitt förhållande. Addison och Karev..!! :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav The Ankh » tis jan 23, 2007 11:02

312

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Addison o Alex. Jag vill egentligen att Izzy o Alex ska få till det igen... Men jag är kluven.. Addison e så fin. tycker så synd om henne. och Mark. Så sorgligt det där med aborten.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav carre » tis jan 23, 2007 12:44

The Ankh skrev:312

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Addison o Alex. Jag vill egentligen att Izzy o Alex ska få till det igen... Men jag är kluven.. Addison e så fin. tycker så synd om henne. och Mark. Så sorgligt det där med aborten.


klart Alex och Addison, de är ju de snyggaste i serien!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav The Ankh » tis jan 23, 2007 13:02

ey skrev:
The Ankh skrev:312

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Addison o Alex. Jag vill egentligen att Izzy o Alex ska få till det igen... Men jag är kluven.. Addison e så fin. tycker så synd om henne. och Mark. Så sorgligt det där med aborten.


klart Alex och Addison, de är ju de snyggaste i serien!


Jo iofs....
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron