Grey's Anatomy

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » mån dec 04, 2006 15:36

Nyx skrev:
The Ankh skrev:PS. När i helvete blev Patrick Dempsey en snygging??!?! :eek: :rolleyes:

Jag tror det var någon gång efter 30 när hans skrattrynkor började uppträda. Men jag kan ha fel... ;)


Det tog dem nyligen upp på E! (kanalen alltså) också och de sade ungefär såhär:
A: "And when did Patrick Dempsey become a hunk?"
B: "I honestly don't know. He was kind off a regular looking geek for a long while, then he dissaperead and came back in Grey's Anatomy and was a totally sexy hunk!"
A: "Seriosly, where did he go; to 'we-make-you-a-hunk-land' or something?"
B: "Wherever he went, it helped cause he is frosting on a cookie just lying there to be eaten..slowly!"


Ja det var inte riktigt så de sade, men på ett ungefär. Jag skrattade när de sade det iaf. Själv skulle jag inte föredra att se ut som Dempsey, men det är väl ni tjejer som är bäst på att avgöra vem som är "hunk" och vem som inte är det ;)
Senast redigerad av HeY mån dec 04, 2006 15:38, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » mån dec 04, 2006 15:37

hahaha! Underbart! =)
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » mån dec 04, 2006 15:39

The Ankh skrev:hahaha! Underbart! =)


Hehe, jo ibland får de till härliga kommentarer på E! :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » mån dec 04, 2006 15:47

HeY skrev:
The Ankh skrev:hahaha! Underbart! =)


Hehe, jo ibland får de till härliga kommentarer på E! :D


En fantastisk kanal i övrigt!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » mån dec 04, 2006 16:30

HeY skrev:B: "I honestly don't know. He was kind off a regular looking geek for a long while, then he dissaperead and came back in Grey's Anatomy and was a totally sexy hunk!"

Fast jag minns att jag såg honom i något avsnitt av The Practice säsong 8, och att han hade hunnit bli jävligt het redan då, kanske inte riktigt som i Grey's men nästan. Hade nog mest med att gör att han inte log så mycket i The Practice avsnitten, för det är nog det där leendet som är allra sexigast, damn alltså. Jag tittar helt ärligt på honom i Grey's ibland och tänker att hur är det ens möjligt att vara så vacker.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HeY » mån dec 04, 2006 16:34

The Ankh skrev:
HeY skrev:
The Ankh skrev:hahaha! Underbart! =)


Hehe, jo ibland får de till härliga kommentarer på E! :D


En fantastisk kanal i övrigt!


Jo den är riktigt användbar om man vill ha den senaste kändis uppdateringen ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » mån dec 04, 2006 22:47

Dax för avsnitt 4! Jäj!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » tis dec 05, 2006 20:16

Nu har jag sett tom avsnitt 203. Vilken serie!!!
Jag älskar karaktärerna, intrigerna, man vill skratta o gr¨ta och det är spännande och .. ja... frustrerande.
uTorrent jobbar inte fort nog.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Glorificus » tis dec 05, 2006 20:48

Åh, vad roligt, Ankis. Grey's-maraton! Jag minns hur det var när jag började se och det bara var att se avsnitt efter avsnitt... gaaah, vilken känsla! :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Illyria » tis dec 05, 2006 21:15

Jag saknar humorn i serien, var tog den vägen?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » tis dec 05, 2006 23:22

Illyria skrev:Jag saknar humorn i serien, var tog den vägen?


Jag kan inte säga att det inte varit för lite humor i säsong 3. Det har ju varit massor. T.ex 3x02 var ju bara humor hela avsnittet. Dock så var ju senaste avsnittet och det före det väldigt dramatiska, men det är då jag tycker GA är som bäst så för mig är det inga problem. Bring on the drama! :D :lovebunny:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » ons dec 06, 2006 0:18

Var är humorn? Jag ser den då inte. Jämför med första säsongen så ser du vad jag saknar. Ännu ett dödsseriöst sjukhusdrama behövs inte. Jag bryr mig allt mindre om alla karaktärer den här säsongen, när jag tom börjar störa mig på George känns det som serien verkligen är på väg utför.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » ons dec 06, 2006 0:49

Jag har aldrig sett detta som en komediserier utan en dramaserie som ibland har komiska inslag. Inte som Desperate Housewives som jag också ser som det, utan GA är en mer seriös serie som ska vara realistisk och seriös för mig. De där komiska inslagen som kommer älskar jag och serien skulle inte vara den samma utan den; men jag tycker inte den försvunnit utan är mer eller mindre i varje avsnitt. Ta t.ex 3x08 som exempel Hur kul var det inte när Izzie stod och klämde på Alex och patiensens bröst för att jämföra "äktheten". McSteay: "This is why I don't work with interns!". Jag tyckte det var störtkul och det är ungefär den sortens komiska inlag jag älskar i dramaserier, så långe som de inte spårar ur så funkar det.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » ons dec 06, 2006 0:57

Inte speciellt kul, serien hade långt bättre humor i säsong 1, även i början på säsong 2. Det var kul att titta på alla förvecklingar, det lutade lite mer åt dramakomedi, men var ändå en dramaserie, och nu är det enbart drama. Det är tråkigt och jag tappar allt mer intresse för serien som blivit mer an vanlig sjukhusserie där inget längre sticker ut och gör den speciell.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Glorificus » ons dec 06, 2006 2:17

Jag håller inte alls med, tycker tvärtom att Grey's har varit förvånansvärt bra på att hålla jämn kvalitet. :) Drama och humor blandas ju nästan hela tiden i varje avsnitt.
(spoiler s3) Och George tycker jag bara mer och mer om (trodde inte det var möjligt) med de senaste avsnittens utveckling.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav The Ankh » tor dec 07, 2006 1:01

Nu har jag hunnit tom 211. Jag är beroende av den här serien. Vill inte jobba, inte äta, inte sova.... Bara titta.


Det är nåt visst med serier som får en att voilja ta livet av sig efter varje avsnitt samtidigt som man vill.. jag vet inte, springa lycklig på ett fält?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » tor dec 07, 2006 1:13

Glorificus skrev:Jag håller inte alls med, tycker tvärtom att Grey's har varit förvånansvärt bra på att hålla jämn kvalitet. :) Drama och humor blandas ju nästan hela tiden i varje avsnitt.
(spoiler s3) Och George tycker jag bara mer och mer om (trodde inte det var möjligt) med de senaste avsnittens utveckling.


Då verkar vi ha samma åsikt om GA då för det är precis det jag tycker också. Bara att jag inte är lika bra på att förklara mig lika enkelt som du, aldrig varit bra på att forumlera mig bra :rolleyes:


The Ankh skrev:Nu har jag hunnit tom 211. Jag är beroende av den här serien. Vill inte jobba, inte äta, inte sova.... Bara titta.

Det är nåt visst med serier som får en att voilja ta livet av sig efter varje avsnitt samtidigt som man vill.. jag vet inte, springa lycklig på ett fält?


Been there, done that!
Jag hade tänkt följa GA på femman först, det lyckades faktiskt hålla den första säsongen men när jag kom in på den andra så insåg jag att jag inte kan hålla emot längre; det var bara att ge in för mina motsträvelser (eller ngt; det där lät bara konstigt :rolleyes: ).

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tor dec 07, 2006 10:29

=) Embrace it, learn to love it!

Lite scary bara att det bara finns s'äsong 2 och sen lite granna säsong tre. i den här takten är det slut snart....

När började jag kolla? I måndags?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav carre » tor dec 07, 2006 11:13

det är kul att streckkolla serier. såg green wing på 2 dagar och carnivále på tre. myspys! :D
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav HeY » tor dec 07, 2006 11:38

Är det meningen att 3x11 skulle komma idag eller är den fel? Är torrenten som finns kanske fake? Någon som vet??

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » tor dec 07, 2006 19:25

HeY skrev:Är det meningen att 3x11 skulle komma idag eller är den fel? Är torrenten som finns kanske fake? Någon som vet??

Det måste vara fel. Grey's har uppehåll till 4 januari.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav The Ankh » mån dec 11, 2006 0:15

hihi detta är roligt:

Bild
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » mån dec 11, 2006 0:34

The Ankh skrev:hihi detta är roligt:

[bild]


Nosejob?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » mån dec 11, 2006 0:36

Tror du?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » mån dec 11, 2006 1:06

The Ankh skrev:Tror du?


Jag vet inte riktigt, kan vara ljuset och vinkeln. Tycker dock att näsan ser större ut på första bilden.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » mån dec 11, 2006 20:04

220

JAG BLIIIIIIR så frustrerad! Kan den där frugan åka tillbaka till Manhattan o lämna Meredith o McDreamy i fred? :(
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » mån dec 11, 2006 21:11

221 - Superstition


Jag tycker Izzy är riktigt rikktigt orättvis och ellak mot Alex. Visst, om hon inte är kr i honom , gör slut, men hon kan la ha lite förståelse fpör att han känt ig hotad av Denny elelr vad han hetter. Och att göra slut ned de där orden är fy faan värt lite elchocker. Hagga.'

Jag vet inte om jag står ut längre men Meredith och Derek heller. Det börjar göra ont.


EDIT. jisses, var så upprörd att kjag missade sopilermarkeringen .( Förlåt!"
Senast redigerad av The Ankh mån dec 11, 2006 21:55, redigerad totalt 1 gång.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » mån dec 11, 2006 21:50

The Ankh skrev:221 - Superstition


Jag tycker Izzy är riktigt rikktigt orättvis och ellak mot Alex. Visst, om hon inte är kr i honom , gör slut, men hon kan la ha lite förståelse fpör att han känt ig hotad av Denny elelr vad han hetter. Och att göra slut ned de där orden är fy faan värt lite elchocker. Hagga.'

Jag vet inte om jag står ut längre men Meredith och Derek heller. Det börjar göra ont.


Spoilermarkering kanske vore på sin plats innan någon stackars själ kommer in här.

The Ankh skrev:220

JAG BLIIIIIIR så frustrerad! Kan den där frugan åka tillbaka till Manhattan o lämna Meredith o McDreamy i fred?


Håller inte med alls, Addison är en utav mina favoriter och jag tycker hon är riktigt underhållande. Jag tycker att hennes reaktioner är helt och hållet realistiska och jag kan förstå varför hon gör som hon gör (inte för att jag varit med om liknande utan det känns bara logiskt). Sedan så tror jag mycket av många "hat" mot Addison kan bero på att hon är emellan Meredith och McDreamy.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » mån dec 11, 2006 23:32

HeY skrev:
The Ankh skrev:220 JAG BLIIIIIIR så frustrerad! Kan den där frugan åka tillbaka till Manhattan o lämna Meredith o McDreamy i fred?
Håller inte med alls, Addison är en utav mina favoriter och jag tycker hon är riktigt underhållande. Jag tycker att hennes reaktioner är helt och hållet realistiska och jag kan förstå varför hon gör som hon gör (inte för att jag varit med om liknande utan det känns bara logiskt). Sedan så tror jag mycket av många "hat" mot Addison kan bero på att hon är emellan Meredith och McDreamy.

(spoiler säsong 2 och 3) Addison är, som jag nämnt flera gånger i tråden, en av mina absoluta favoritkaraktärer, kanske till och med min absoluta favorit. När hon dök upp var jag rädd att dom skulle göra henne just till en osympatisk karaktär som den endast var tänkt att man skulle hata, men som tur var så blev det inte så. Istället tycker jag att man känner enormt mycket sympati för henne. Sen är hon ju ganska fantastisk väldigt ofta. Jag gillade speciellt när Karev jobbade för henne. Scenerna dom emellan är ofta väldigt bra. I och för sig så kanske jag ser Addison på ett lite annorlunda sätt då jag inte egentligen är något Derek/Meredith fan.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » tis dec 12, 2006 12:05

The Buffster skrev: (spoiler säsong 2 och 3) Addison är, som jag nämnt flera gånger i tråden, en av mina absoluta favoritkaraktärer, kanske till och med min absoluta favorit. När hon dök upp var jag rädd att dom skulle göra henne just till en osympatisk karaktär som den endast var tänkt att man skulle hata, men som tur var så blev det inte så. Istället tycker jag att man känner enormt mycket sympati för henne. Sen är hon ju ganska fantastisk väldigt ofta. Jag gillade speciellt när Karev jobbade för henne. Scenerna dom emellan är ofta väldigt bra. I och för sig så kanske jag ser Addison på ett lite annorlunda sätt då jag inte egentligen är något Derek/Meredith fan.



jag håller med. Addison är rolig och jag förstår henne och tycker inte att hon ensam är skyldig till problemen. Jag tyckte hon hade kunnat hopa med Eric eller vad han hette och derek o meredith så hade alla vart lyckliga. fatta vad det ska göra ont för meredith att vara deras vän. Fy faan
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron