Jag är i alla fall väldigt exalterad. Någon annan som ska se den eller har någon åskit om den?
puss

Illyria skrev:Jag kommer inte heller direkt springa till bion och se den, men nångång blir det säkert. Trailern tycker jag ser sådär ut faktiskt, den är väldigt riktad till barn kändes det som, hade gärna sett något mörkare.
noike skrev:Men den är mörkare! Fråga bara Disneys marknadsföringsmaskin: "It's the Passion of the Christ but for kids".
ey skrev:noike skrev:Men den är mörkare! Fråga bara Disneys marknadsföringsmaskin: "It's the Passion of the Christ but for kids".
ew!
Fast den långa trailern är klart bättre tycker jag (om det inte är den du menar). Den verkar fortfarande mest riktad mot barn, men annars tycker jag att den ser riktigt trevlig ut.Illyria skrev:Jag kommer inte heller direkt springa till bion och se den, men nångång blir det säkert. Trailern tycker jag ser sådär ut faktiskt, den är väldigt riktad till barn kändes det som, hade gärna sett något mörkare.
CheeseGuy skrev:Fast den långa trailern är klart bättre tycker jag (om det inte är den du menar). Den verkar fortfarande mest riktad mot barn, men annars tycker jag att den ser riktigt trevlig ut.
CheeseGuy skrev:Jag drar mig extra mycket för att se den på bio, för det kommer ju definitivt vara fullt av irriterande små barn (och småbarn för den delen). Synd, för den ser ut att göra sig bra på stor duk.
Jag tipsade om den i filmtråden. Du såg den knappast på bio, för den är nio minuter lång och spoilar stora delar av filmen. Här är en direktlänk: http://www.worldofkj.com/Video/NarniaSuperTrailer.wmv (65Mb)Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Fast den långa trailern är klart bättre tycker jag (om det inte är den du menar). Den verkar fortfarande mest riktad mot barn, men annars tycker jag att den ser riktigt trevlig ut.
Jag vet inte om det är den långa eller någon kortare, såg den senast före HP-filmen. Finns det någon bättre point me in the right direction.
The Ankh skrev:Är det nån som vet om det är tänkt att göra film av alla 7 Narnia-böcker. eller är det bara denna?
The Ankh skrev:Jaha, på torsdag ska jag se Narnia. Har snart (typ 15 minuter kvar) lyssnat klart på Häxan o Lejonet. Har stora förhoppningar för filmen, eftersom boken är så pass kort och filmen kommer vara 2 tim 21 min
så borde allt vara med. Och det är ju kul!
Är det nån som vet om det är tänkt att göra film av alla 7 Narnia-böcker. eller är det bara denna?
Zaxx skrev:Då kommer de alltså inte göra dem i "rätt ordning"... om jag tar det ur minnet tror jag det är:
Hela berättelsen har ju grova inslag av rasism och kristen propaganda. Lite som Tolkien där.AKS skrev:De får gärna ignorera Hästen och hans pojke. Usch, den får mig att må dåligt. Nu är det sju år sen jag läste böckerna sist, men jag vill minnas att den kändes väldigt xenofobisk.
Rombat skrev:Hela berättelsen har ju grova inslag av rasism och kristen propaganda. Lite som Tolkien där.AKS skrev:De får gärna ignorera Hästen och hans pojke. Usch, den får mig att må dåligt. Nu är det sju år sen jag läste böckerna sist, men jag vill minnas att den kändes väldigt xenofobisk.
noike skrev:Zaxx skrev:Då kommer de alltså inte göra dem i "rätt ordning"... om jag tar det ur minnet tror jag det är:
Och jag tror det är väldigt stor risk att de väljer att inte göra alla. Min morbror trollkarlen och Hästen och hans pojke ignoreras nog helt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare