Tinwiel skrev:Det var nåt som hade en koppling till honom och Boyce i sängen i alla fall.
Gladporr!
Tinwiel skrev:Det var nåt som hade en koppling till honom och Boyce i sängen i alla fall.
wyndham skrev:Bra, men inte mästerligt.
AKS skrev:Casanova... Så, så bra!!
Synd att tredje avsnittet är det sämsta dock. Fast det är fortfarande bra. Gillar verkligen inte scenerna i den där vulkanstaden eller vad det är.
caffeineaddict skrev:Är Damages en FX-miniserie ungefär som Thief var förra året?
FX has ordered 13 episodes for the first season.
HeY skrev:Är det bara jag som ser fram emot att se om Gossip Girl är något värt att hänga i julgranen? Jag är en utav de som gillade O.C (mer eller mindre) hela vägen så jag ser helt klart fram emot om Josh Schwartz har ännu en bra drama idé.
Jag blir tokig över att den aldrig läcker ut, jag är nyfiken!
Lwes skrev:Gossip Girl tycker jag låter väldigt intressant
adolvsson skrev:Flash Gordon 1x01
En hel del underliga val ifråga om karaktärer och story.
noike skrev:Det vill säga seriöst.
adolvsson skrev:Jag tror visserligen att en seriösare FG skulle kunna funga, även om det inte är vad jag vill se. Ändå är det inte problemet med avsnittet, problemet är det halvtaskiga utförandet.
adolvsson skrev:Bra så.
Faktum är att deras lösning inte ens är en modern variant av det du beskriver. Bara nytt. Och rätt dumt. Och har inte alls att göra med att Ming skulle ha något slags intresse av jorden, mer än att Gordons farsa var vetenskapsman med avancerad pryl som Ming vill åt.
noike skrev:Hur vet Ming om prylens existens?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare