monkeyboy skrev:Jag behöver se ikapp nu efter semestern, hade sett två avsnitt på säsong 2. Någon som har avsnitt 2 och 3 i originalrelease får en puss, resten finns på torrentbytes...
noike skrev:monkeyboy skrev:Jag behöver se ikapp nu efter semestern, hade sett två avsnitt på säsong 2. Någon som har avsnitt 2 och 3 i originalrelease får en puss, resten finns på torrentbytes...
Torrenta ner, rar:a dem själv och övertyga dig själv om att det är de riktiga om det är så viktigt.
poser skrev:Att HBO gått ut med att säsong 3 ska få ännu fler avsnitt gör mig inte mindre glad.
monkeyboy skrev:noike skrev:monkeyboy skrev:Jag behöver se ikapp nu efter semestern, hade sett två avsnitt på säsong 2. Någon som har avsnitt 2 och 3 i originalrelease får en puss, resten finns på torrentbytes...
Torrenta ner, rar:a dem själv och övertyga dig själv om att det är de riktiga om det är så viktigt.
Äh, vill först och främst bara se dom men sen ska det vara originalrelease, bara så det är.
caffeineaddict skrev:2.09: Hårdporreliten och U2 i samma avsnitt. Helt ofattbart. Bara på Entourage, mina vänner.
Off skrev:2x09 Bra som vanligt
Avsnittet dog dock när U2-konserten började. Kändes ganska meningslöst.
caffeineaddict skrev:2.09: Hårdporreliten och U2 i samma avsnitt. Helt ofattbart. Bara på Entourage, mina vänner.
RalfiParpa skrev:caffeineaddict skrev:2.09: Hårdporreliten och U2 i samma avsnitt. Helt ofattbart. Bara på Entourage, mina vänner.
Och Arthur!
caffeineaddict skrev:RalfiParpa skrev:Och Arthur!
Även om det var kul att se honom igen, hade det ju varit ännu roligare om de hade fått tag på den riktige Harry Knowles.
noike skrev:Nej. Så länge man slipper se Mupp-Harry så kan jag leva med att de tog med U2. Hade han varit med ovan på alltihop så hade jag slutat titta oavsett hur bra resten hade varit.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare