Scrubs

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Rombat » mån maj 11, 2009 23:34

Du kan ju bada när du vill sen iaf.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav The Fucking Easterbunny » tis maj 12, 2009 6:40

Rombat skrev:Du kan ju bada när du vill sen iaf.


nä, de e ju samma nakenregler som gäller i badet även om man klär sej i badlakan
-they could have been fucked by bears!
-or worse!
-what's worse than being fucked by bears?
-Hillabillies!
- Trailer Park Boys

Katten var könsmogen och jag hade tråkigt - Sfinx

Min skivsamling | LastFM | HCT
Användarvisningsbild
The Fucking Easterbunny
Die Hart!
 
Inlägg: 4882
Blev medlem: 06 aug 2006
Ort: A to the motherfucking K

Inläggav fripp21 » ons maj 13, 2009 22:14

Kul grej i 4.25:
Exakt 3.00 minuter in i episoden, när JD och Turk ligger på asfalten och "vilar"... JD pratar efter att varit utslagen en stund och då låter han precis som en av karaktärerna i Friday Night Lights! Någon som känner igen karaktären?? :)
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav HeY » lör maj 16, 2009 14:12

Tydligen är det officiellt att Scrubs har blivit förnyad (ihop med Better of Ted och Castle). Det ryktas om att Chalke och Braff har skrivit kontrakt för sex avsnitt - resten har jag inte hört ngt om. Bill Lawrance har sagt att den intern han känt bäst connection med är "blonda-bitter-tjejen" och att hon nog blir huvudkaraktären. Och ja, serien ska heta Scrubs.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » lör maj 16, 2009 14:18

HeY skrev:har blivit förnyad (ihop med Better of Ted och Castle)

Whoa! Jag läste någonsans att BoT inte fått förnyat förtroende, så det här gör mig fasligt glad, för det har visat sig vara en skön liten serie med lagom vrickad humor.

Castle hade jag hört om och känner meh. Även om serien har blivit bättre, och även om den har trådar som gör mig nyfiken att veta mer, är det fortfarande så långt under Nathans talang och vad han förtjänar att det är riktigt löjligt.

Scrubs har jag, eftersom jag ligger typ 2½ säsong efter, ännu ingen direkt åsikt om.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » lör maj 16, 2009 14:27

HeY skrev:Tydligen är det officiellt att Scrubs har blivit förnyad (ihop med Better of Ted och Castle). Det ryktas om att Chalke och Braff har skrivit kontrakt för sex avsnitt - resten har jag inte hört ngt om. Bill Lawrance har sagt att den intern han känt bäst connection med är "blonda-bitter-tjejen" och att hon nog blir huvudkaraktären. Och ja, serien ska heta Scrubs.



Hmm.. ok. Lite tveksam men samtidigt så är bittra, cyniska intern-tjejen rolig, så jag kan nog tänka mig att se den. Om de försöker sig på lite nytänkande. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav A bear » sön maj 17, 2009 15:06

The Fucking Easterbunny skrev:pinsamt.. låten i slutet som jag gillade va en peter gabriellåt... nu måste jag skänka alla mina black metalplattor till myrornas och börja klä mej i frotté

Det behöver du inte alls, för det var en cover på en Magnetic Fields-låt. Och det hade funkat bättre med originalet.

Mjahapp. Hyfsad final, tyckte jag. Cox var bäst som alltid.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav HeY » sön maj 17, 2009 15:08

A bear skrev:
The Fucking Easterbunny skrev:pinsamt.. låten i slutet som jag gillade va en peter gabriellåt... nu måste jag skänka alla mina black metalplattor till myrornas och börja klä mej i frotté

Det behöver du inte alls, för det var en cover på en Magnetic Fields-låt. Och det hade funkat bättre med originalet.

Mjahapp. Hyfsad final, tyckte jag. Cox var bäst som alltid.


Haha, jag är lite trög ibland. Cox var bäst skriver du och min reaktion är: Va? Hon var ju inte med i finalen :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » ons jun 10, 2009 17:58

A bear skrev:
The Fucking Easterbunny skrev:pinsamt.. låten i slutet som jag gillade va en peter gabriellåt... nu måste jag skänka alla mina black metalplattor till myrornas och börja klä mej i frotté

Det behöver du inte alls, för det var en cover på en Magnetic Fields-låt. Och det hade funkat bättre med originalet.



hur kan jag få tag i den?? Inte originalet allså utan PG-versionen. Vill ha vill ha vill ha vill ha!!!!!!!!!!!1
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Fucking Easterbunny » tor jun 11, 2009 6:37

A bear skrev:
The Fucking Easterbunny skrev:pinsamt.. låten i slutet som jag gillade va en peter gabriellåt... nu måste jag skänka alla mina black metalplattor till myrornas och börja klä mej i frotté

Det behöver du inte alls, för det var en cover på en Magnetic Fields-låt. Och det hade funkat bättre med originalet.

Mjahapp. Hyfsad final, tyckte jag. Cox var bäst som alltid.


nä, orginalet va inte bättre
-they could have been fucked by bears!
-or worse!
-what's worse than being fucked by bears?
-Hillabillies!
- Trailer Park Boys

Katten var könsmogen och jag hade tråkigt - Sfinx

Min skivsamling | LastFM | HCT
Användarvisningsbild
The Fucking Easterbunny
Die Hart!
 
Inlägg: 4882
Blev medlem: 06 aug 2006
Ort: A to the motherfucking K

Inläggav The Ankh » tor jun 11, 2009 13:45

Håller med. Peter Gabriels version ä mycket finare. Jag gillar Magnetic Fields, kanse jag lyssnat sönder deras v ersion. Verka som om jag måste KÖPA soundtracket till Shall We Dance för at få tag på PG-versionen. Hittar den ingenstans på nätet :(
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav caffeineaddict » tor jun 11, 2009 16:32

The Ankh skrev:Håller med. Peter Gabriels version ä mycket finare. Jag gillar Magnetic Fields, kanse jag lyssnat sönder deras v ersion. Verka som om jag måste KÖPA soundtracket till Shall We Dance för at få tag på PG-versionen. Hittar den ingenstans på nätet :(


Annica, jag har hittat den. Tar med den på min MP3-spelare till Norping så kan vi lägga över den till dig på något vänster.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav The Ankh » tor jun 11, 2009 21:21

caffeineaddict skrev:
The Ankh skrev:Håller med. Peter Gabriels version ä mycket finare. Jag gillar Magnetic Fields, kanse jag lyssnat sönder deras v ersion. Verka som om jag måste KÖPA soundtracket till Shall We Dance för at få tag på PG-versionen. Hittar den ingenstans på nätet :(


Annica, jag har hittat den. Tar med den på min MP3-spelare till Norping så kan vi lägga över den till dig på något vänster.

Babums. Jag. Älskar. Dig!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav eynosh » tis dec 15, 2009 22:47

Är det någon som sett "nya" scrubs? Värt att se?

Med tanke på att jag tyckte att seriefinalen var så fantastiskt vill jag egentligen inte fortsätta se det, men ifall det är lika bra kanske jag börjar igen..
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav gaspode » tis dec 15, 2009 22:59

eynosh skrev:Är det någon som sett "nya" scrubs? Värt att se?

Med tanke på att jag tyckte att seriefinalen var så fantastiskt vill jag egentligen inte fortsätta se det, men ifall det är lika bra kanske jag börjar igen..

Jag tycker att det är mer eller mindre precis som "gamla" scrubs.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Tinwiel » tis dec 15, 2009 23:58

gaspode skrev:
eynosh skrev:Är det någon som sett "nya" scrubs? Värt att se?

Med tanke på att jag tyckte att seriefinalen var så fantastiskt vill jag egentligen inte fortsätta se det, men ifall det är lika bra kanske jag börjar igen..

Jag tycker att det är mer eller mindre precis som "gamla" scrubs.



Ja typ. Jag blev lite förvirrad för jag trodde inte att JD skulle vara med mer. Nu är det nästan samma cast som förut. Turk, Cox osv..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » ons dec 16, 2009 16:32

JD ska dock bara vara med i 8 avsnitt av säsongen. Elliot 4 om jag minns. Carla ska inte vara med alls, som det ser ut nu. Tror jag inte... Och Jordan är ju med i Cougar Town nu.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » ons dec 16, 2009 20:47

ok, jag hade på känn att det var nåt sånt.

de har även bytt titellåten till en sämre igen. :)

9x04: Hoppas att detta inte betyder att det var sista gången vi såg the Gooch (och Ted) :unlove:
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav gaspode » mån jan 04, 2010 5:33

9x06:
Kan inte säga att JD saknades direkt, men jag har svårt att se det här Scrubs vara sådär fantastiskt som det har kunnat vara tidigare.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav gaspode » tor jan 21, 2010 3:06

9x10:
Det här var om än inte fantastiskt så iaf så bra som det varit hittills på säsongen.
Gillar verkligen Drew och Mahoney nu, men Lucy och Cole är också söta. :)
Den australienska tjejen ser massor ut som Kristen Bell.


och oj, han som spelar Cole är James Francos lillebror. När man vet det så syns det.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Tinwiel » tor jan 21, 2010 22:16

Det visste jag inte. Lillgrabben var med i Privileged också.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Föregående

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron