Lost

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav caffeineaddict » lör sep 24, 2005 20:13

LWes skrev:
Peefy skrev:- Damen Jack fikser i flashbackene er hans fremtidige kone.

Vad betyder "kone"????


Fru. Jag är fan 98% säker.

(Varför spoilermarkerade jag det egentligen?)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Noam » lör sep 24, 2005 20:21

brud?

edit: caffeine var snabbare
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav LWes » lör sep 24, 2005 20:31

CyberAL skrev:brud?

edit: caffeine var snabbare


Jaha, ok.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav CheeseGuy » tor sep 29, 2005 12:21

2.02: Hyfsat avsnitt, som det förra.

Men nu börjar jag irritera mig rejält på tillbakablickarna. I det förra avsnittet, och i de flesta andra, har de i alla fall tillfört något (även om serien ofta skulle vara bättre utan), men här var det bara fullkomligt meningslöst. Så Michael bryr sig mycket om sin son och vill få tillbaka honom? Å fan!? Och det kändes ju inte ens som att avsnittet handlade speciellt om Micheal heller. Tack och lov tog de i alla fall inte upp så mycket utrymme, så det blev i alla fall aldrig direkt påfrestande.

Nu verkar det vara så mycket på gång (vilket är väldigt bra) att de utan problem klarar sig utan att fylla ut varje avsnitt med tillbakablickar.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Illyria » tor sep 29, 2005 12:25

Det fungerar inte att ha två serier som Lost och VM samma dag, jag känner inte för att släppa min VM-buzz och dyka in i Lost nu, även om jag vill se Lost.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav The Buffster » tor sep 29, 2005 13:58

Illyria: Jag känner samma sak. Fast jag tror inte att något så halvdant som Lost egentligen kan förta buzzen av något så fantastiskt som VM.

EDIT: Ibland är jag lite väl hård mot Lost, jag gillar det egentligen (fast inte jättemycket)... ville bara lägga till det.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Illyria » tor sep 29, 2005 14:08

Jag gillar Lost väldigt mycket, inte som VM, men det är en av de serier som är bäst på tv nu och båda serierna är fyllda med detaljer som måste/inte kan hjälpas att funderas på och nu totalkrockar det.

Men jag ska se avsnittet senare i eftermiddag :)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav The Buffster » tor sep 29, 2005 14:18

Jo det är ju sant att Lost kan få en att fundera. Min kritik mot serien har med helt andra saker (tråååååkiga karaktärer) att göra.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav LWes » tor sep 29, 2005 14:46

Jag kom just fram till att Lost är bäst! (men inte bättre än Survivor)
Jag tycker att 2x02 var jävligt bra.
Yay! Jin kom tillbaka. Jag var rädd att man skulle få vänta några avsnitt innan han skulle komma tillbaka.
Läskig varelse i havet, även om det bara var en haj.
Jobbigt att man inte fick se något mer som hände med Jack efter förra avsnittets cliffhanger, men det är okej.
Förutom i tillbakablickarna som är väldigt lugna tycker jag att det är intressant hela tiden och spännande.
Jag älskar alla karaktärerna. I alla fall nästan. Jag kan acceptera om Shannon eller Kate dör. Sun går också bra.
Jin är bäst. Så länge han klarar sig är det förstås lugnt.
Promon för nästa avsnitt gjorde att man verkilgen ville se det.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav RalfiParpa » tor sep 29, 2005 16:23

CheeseGuy skrev:2.02: Hyfsat avsnitt, som det förra.

Så Michael bryr sig mycket om sin son och vill få tillbaka honom? Å fan!?


Ja, och det ska räcka.
Det här är Losts stora svaghet enligt mig. En tillbakablick får inte handla om något så TRIVIALT som en vårdnadstvist. Det måste handla om bankrån, feta lottovinster, mord eller mirakel för att få klassas som "intressant". Nu har vi vant oss vid det här så när en tillbakablick väl behandlar ett "vanligare" ämne är det genast meningslöst. Nu låter det kanske som att jag inte håller med dig om tillbakablicken men det gör jag. Den var astråkig.
Det går att skapa intressanta karaktärer utan bankrån, feta lottovinster, mord eller mirakel men Lost-författarna klarar helt enkelt inte av det konststycket och följaktligen får vi karaktärer som varken är fascinerande eller trovärdiga. Författarna gjorde det på fel sätt från första början, med andra ord. Ger S2 några avsnitt till sedan stryker jag den från min "serier att följa på veckobasis"-lista. Nu finns det överhuvudtaget ingenting som håller mig kvar.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Illyria » tor sep 29, 2005 18:44

2.02 Intressant att se händelserna från bunkern och vad som hände Locke och Kate även om det fick avsnittet att tidsmässigt stå stilla. Händelserna ute på havet var mindre bra, Michael är bara så jobbig och givetvis finns det en haj också. Sawyer som är skadad ska simma till den andra flottdelen, idiot-Michael, och Sawyer är den som kan skjuta också. Väldigt osmart. Sen förde strömmen dem praktiskt tillbaka till ön där the Others väntar. Tur Jin hade klarat sig.

Godiset Kate hittade kan inte ha varit där så länge, annars hade det inte varit ätbart = Desmond får nya provianter? När musiken började spela var Kates min underhållande.

Märket som syns överallt, på Desmonds kläder, på varorna, i bunkern osv måste betyda något speciellt. I förra avsnittet fanns det en tydligare bild på den och det gick att utläsa ordet "Dharma" och bilden föreställer tydligen en Vahana i ett Dharma-hjul.
"Vahna: "Vehicle," the animal on which a god rides."
"Vahana is a mythical bird, a cosmic bird, a cosmic goose or swan, featured in Indian art. Vahana carries the Indian Creator God, Brahma, and Saraswati, his Shakti or life force."
Det blir allt mer komplicerat, det har något med Jack vs Desmond att göra?

Michael gav yngre Walt en isbjörn, det enda värt att notera med flashbacksen.

Vad betyder det att datorn gör att (ned)räknaren startar om? Och varför sa Walt att execute-knappen är farlig, för det var väl den det syftades på?

Som vanligt mer frågor än svar :)

I preview:n för nästa vecka: Vekar hända mer då och äntligen får vi se Ana-Lucia på ön.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » tor sep 29, 2005 20:18

Illyria skrev:2.02 Märket som syns överallt, på Desmonds kläder, på varorna, i bunkern osv måste betyda något speciellt. I förra avsnittet fanns det en tydligare bild på den och det gick att utläsa ordet "Dharma" och bilden föreställer tydligen en Vahana i ett Dharma-hjul.
"Vahna: "Vehicle," the animal on which a god rides."


Ja, och samma märke fanns ju t.o.m. på hajen. Är den mekanisk eller vad? I slutet visar det sig kanske att de är modern underhållning, typ nåt tv-program. Hajen är programmerad och utskickad för att skapa spänning. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » tor sep 29, 2005 20:24

Fast när Michael sköt hajen blödde den ju, kanske kan vara fejkat det också, men min tanke var att den isåfall vaktar havet utanför ön.

Som sagt, det introduceras mer och mer, jag är väldigt nyfiken på vart allt är på väg och hur det ska gå ihop. Men det tar väl några år till :P
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » tor sep 29, 2005 20:31

Illyria skrev:Fast när Michael sköt hajen blödde den ju, kanske kan vara fejkat det också, men min tanke var att den isåfall vaktar havet utanför ön.

Som sagt, det introduceras mer och mer, jag är väldigt nyfiken på vart allt är på väg och hur det ska gå ihop. Men det tar väl några år till :P


Ah! hade glömt bort blodet. Men den har ju helt klart varit i människohänder nån gång, vare sig den är levande eller en mix mellan levande vävnad och maskin à la Terminator. It'll be back. Heh.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav eynosh » tor sep 29, 2005 21:05

Lost 2x02 Trevligt avsnitt, men inte mycket mer. Jag håller fast vid förra min åsikt som jag hade förra säsongen, att lost är oftast segt.
Kul att Jin snabbt kom in i handlingen igen, och nu har vi väl fått en syn på "the others" också
Executeknappen kändes som en bomb. Att om inte Desmond nollställde den allt eftersom sprängdes stället upp. Eller?
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Peppe » tor sep 29, 2005 22:32

Mer frågor än svar, ointressanta flashbacks, en cliffhanger som inte uppklaras, 2 cliffhangers alltså, nästa avsnitt kommer att bli intressant :D
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav HeY » fre sep 30, 2005 0:15

2x02
Jäklar, det blir bara bättre och bättre. De gick visserligen inte vidare någonting och med Jack och "Brother", slutade likadant som förra veckan och man fick aldrig se vad som hände efter.

Men man fick ju iofs se vad som hände med flotten, med Kate och med Locke. Lite mer "behindstory", det behövdes. Nu har man inte lika många frågor och det är bra. Cliffhangerna blir ju inte heller mindre "The Others".

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre sep 30, 2005 0:17

LWes skrev:Jag kan acceptera om Shannon eller Kate dör.


Kate :eek: Aldrig, hon är en utav mina favoriter i Lost. (detta kan knappast behövas spoilermarkeras eller?)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » fre sep 30, 2005 0:19

HeY skrev:
LWes skrev:Jag kan acceptera om Shannon eller Kate dör.


Kate :eek: Aldrig, hon är en utav mina favoriter i Lost. (detta kan knappast behövas spoilermarkeras eller?)


Jag tycker egentligen att allt som postas skall spoilermarkeras. Tror dock ingen håller med mig.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav HeY » fre sep 30, 2005 0:20

Eynosh skrev:
HeY skrev:
LWes skrev:Jag kan acceptera om Shannon eller Kate dör.


Kate :eek: Aldrig, hon är en utav mina favoriter i Lost. (detta kan knappast behövas spoilermarkeras eller?)


Jag tycker egentligen att allt som postas skall spoilermarkeras. Tror dock ingen håller med mig.


Okej, men jag skrev ju inget som hände där, bara att Kate var en favorit.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » fre sep 30, 2005 9:16

Ep2

Det bästa med avsnittet var att få se scenerna ur Bunkern ur John och Kates synvinkel, men det lämnade också en bitter eftersmak då avslutningen var identisk med förra veckans cliffhanger.

Scenerna ute till havs kändes mest som ett stort aha. Lätta lösningar och inte heller speciellt väl genomförbart. Micheal beter sig som en idiot dessutom. Flashbacken var väl hyfsat bra, inte speciellt förvåande att Micheal vill ah tillbaka sin son men det gav ändå lite mer tyngd i varför han verkligen vill få hem Walt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav The Buffster » fre sep 30, 2005 10:54

2.02 och Lost i allmänhet. Jag är verkligen kluven till Lost. Det är spännande och The Others får mig att blir rädd. Jag blir i princip aldrig rädd så det är bra. Jag undrar hela tiden hur allt hänger ihop och troligen är det min vilja att få reda på det som kommer få mig att fortsätta titta. Men dom flesta karaktärer är fortfarande tråkiga. Jag gillar några men älskar ingen. Det är också det största minuset som en serie kan ha, trista karaktärer. Sawyer tycker jag om men det har tyvärr mest att göra med att han är så snygg, skulle gärna gilla någon karaktär av en annan anledning.

Sen någonstans i slutet av säsong 1 och definitivt i början av säsong 2 så har jag börjat tycka att tillbakablickarna är fruktansvärt ointressanta och överflödiga. Den med Jack i 2.01, vi visste allt med hans fru så det enda viktiga var att Desmond var inblandad. Sen Michaels i det här avsnittet. Där kändes det som om man redan visste allt. Vi har ju redan sett minst ett avsnitt om Michael och has tidigare förhållande till Walt. I säsong 1 var det ändå en av dom tillbakablickar jag gillade då jag verkligen kände sympati för Michael. Frun måste vara totalt iskall. Men i det här avsnittet så kändes tillbakablicken endast som upprepning.

Sen skulle jag egentligen inte vilja klaga på att handlingen går segt fram. För långsamhet kan vara väldigt bra. Men jag tycker dock att dom drar ut på många saker allt för länge.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav JRT » fre sep 30, 2005 13:28

2x2 och allmänt.

Tycker det känns som författarna till Lost antingen har kommunikationsproblem eller fått en släng av nybörjarsjukan, eller kanske både och, för någonting med upplägget fungerar inte. Ständiga cliffhangers, för mycket koncentration på fel saker (en massa onödigt prat i förra avsnittet, tråkiga flashbacks) och återigen nya frågeställningar utan att någon av de tidigare reds ut eller ges någon fortsättning. Det var intressant att se några av de här scenerna ur Kate/Lockes synvinklar, men faktum kvarstår att med rappare övergångar och mindre tråkigt tjafs så kunde avsnitt 1-2 s2 varit ett enda ganska intressant och händelserikt avsnitt. Det som händer är egentligen inte tråkigt, det går bara väldigt långsamt framåt. Inser varför jag tyckte Lost var roligare när jag hade 15-16 avsnitt att se i snabb takt än nu när det bara blir ett i veckan.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Noam » fre sep 30, 2005 19:50

* CyberAL is listening to... The Mamas and Papas - Make Your Own Kind Of Music ( The_Mamas_And_Papas-The_Very_Best_Of-(1999)-2001-JUST )
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Tompa » sön okt 02, 2005 19:06

CyberAL skrev:* CyberAL is listening to... The Mamas and Papas - Make Your Own Kind Of Music ( The_Mamas_And_Papas-The_Very_Best_Of-(1999)-2001-JUST )


Oj, felpostning. jag är inte ensam Yay!


2x2

Många verkar klaga på flashbacksen (I love svenglish) men dom ger ju ändå hela tiden ledtrådar. visst är det lite uppenbart som senast att man verkligen vill visa att Michael älskar Walt och jänkarna kanske behöver få det kastat i ansiktet varje avsnitt men man fick iaf se ännu en isbjörn :D Utan flasbacksen så skulle det bli väldigt komprimerade avsnitt och det mesta skulle gå för fort fram. En del är tråkiga men jag verkar ändå vara extremt lättroad. Enda problemet som jag ser det är att man kanske börjar vandra allt för långt tillbaka i tiden. Just nu verkar Sayid ha rekordet med 14 år men så länge sakerna är relevanta för vilka karaktärerna är så klagar inte jag. Hellre flashbacks än pakter och svält á la Robinson.
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav Noam » sön okt 02, 2005 21:14

Tompa skrev:Oj, felpostning. jag är inte ensam Yay!

Ledsen att förstöra för dig, men det var inte en felpostning :)

Låten är från Lost...
Det är den låten som Desmond kör nere i bunkern.
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav ladymorganlefay » mån okt 03, 2005 11:23

det var intressant med , next week-delen, men lite tokigt när trailern för nästa vecka var mer intressant än själva avsnittet.
Jag fick inte upp pulsen i 2*2--- de blev inget av alla plots som levererades i 2*1. Och allt med hajarna känndes bara för tröttsamt.
Spider-Pig, Spider-Pig. Does whatever a Spider-Pig does. Can he swing from a web? No he *can’t*, cause he’s a *pig*. Look out! He is the *Spider-Pig*! ...
Användarvisningsbild
ladymorganlefay
Big Bad
 
Inlägg: 1627
Blev medlem: 25 maj 2005
Ort: visby---sthlm---sumpan

Inläggav Tompa » mån okt 03, 2005 13:54

CyberAL skrev:
Tompa skrev:Oj, felpostning. jag är inte ensam Yay!

Ledsen att förstöra för dig, men det var inte en felpostning :)

Låten är från Lost...
Det är den låten som Desmond kör nere i bunkern.


Så smart man kan vara då :P ;)
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav The Ankh » mån okt 03, 2005 14:26

JRT skrev:2x2 och allmänt.

Tycker det känns som författarna till Lost antingen har kommunikationsproblem eller fått en släng av nybörjarsjukan, eller kanske både och, för någonting med upplägget fungerar inte. Ständiga cliffhangers, för mycket koncentration på fel saker (en massa onödigt prat i förra avsnittet, tråkiga flashbacks) och återigen nya frågeställningar utan att någon av de tidigare reds ut eller ges någon fortsättning. Det var intressant att se några av de här scenerna ur Kate/Lockes synvinklar, men faktum kvarstår att med rappare övergångar och mindre tråkigt tjafs så kunde avsnitt 1-2 s2 varit ett enda ganska intressant och händelserikt avsnitt. Det som händer är egentligen inte tråkigt, det går bara väldigt långsamt framåt. Inser varför jag tyckte Lost var roligare när jag hade 15-16 avsnitt att se i snabb takt än nu när det bara blir ett i veckan.


Hear hear, det är ett ont att behöva vänta, egentligen borde man hålla på sig några veckor och sen kolla flera i rad, då skulle det nog bli mer hett igen om man säger så. Tycker dock att säsong 2 börjat bra hittils.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav dizzy » mån okt 03, 2005 20:01

Låter som det är ganska blandade åsikter om de nya avsnitten. Har inte haft plats för Lost än i svärmen av nya serier och även om avslutningen var bra så tillhör den inte de största favoriterna.

Så jag kommer nog följa den på TV4 istället eftersom de kör igång S2 redan nästa vecka (s1 slutar den här veckan). Och kan lägga nedladdningstid på annat istället.
""
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby
 
Inlägg: 542
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron