Min stora feta odrägliga fästman

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Min stora feta odrägliga fästman

Inläggav Koala » mån aug 30, 2004 11:03

Satt och kastade blickar mot tvn när denna serie börjar. Jag har inte garvat så mycket åt en serie sen Family Guy. Så jag kollade in lite om serien när jag märkte att Steve (den stora feta odrägliga fästmannen), har gästat Lé Búf och Angel ett antal gånger!

http://www.imdb.com/name/nm0047504/
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby

Inläggav noike » mån aug 30, 2004 11:19

Tillåt mig tvivla... Roller?

Men annars vill jag som en lokal representant för the Wolf, the Ram and the Hart uttrycka mig så här: NEJ! Håll dockusåpe/reality-tv-dravel borta från forumet! (Andra representanter håller kanske inte med.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Koala » mån aug 30, 2004 11:48

Läs länken.

"Buffy the Vampire Slayer" (1997) playing "Cave Demon" in episode: "Grave" (episode # 6.22) 21 May 2002
"Buffy the Vampire Slayer" (1997) playing "Cave Demon" in episode: "Two to Go" (episode # 6.21) 21 May 2002
"Angel" (1999/I) playing "Ryan" in episode: "Carpe Noctem" (episode # 3.4) 15 October 2001
Användarvisningsbild
Koala
Scooby

Inläggav noike » mån aug 30, 2004 11:52

Okej då. Såg inte länken. Men han har ändå diskvalificerat sig från den ljusa sidan och gått över till allt som är fel med tv.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav malavel » mån aug 30, 2004 12:28

Den här serien är riktigt kul.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad

Inläggav noike » mån aug 30, 2004 16:18

malavel: spelar ingen roll. Det är serier som den här som gör så att Firefly och Wonderfalls läggs ner. De är onda och ska inte stödjas för fem öron.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav malavel » mån aug 30, 2004 16:31

Det är ok, jag stödjer den bara med 2 öron och 2 ögon.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad

Inläggav Zaxx » mån aug 30, 2004 16:52

Finns det plats bakom noike i ledet, så ställer jag mig där.
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav VelocityBoy » mån aug 30, 2004 16:56

Kan inte bara någon flytta inlägget i skådisspotting tråden då det faktiskt var en legitim spotting... sedan talar vi aldrig mer om dokusåpor om jag får bestämma.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo

Inläggav malavel » mån aug 30, 2004 17:10

Jag röstar för att vi inför en helt ny sektion dedikerad enbart till alla underbara dokusåpor.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad

Inläggav sus@n » mån aug 30, 2004 17:17

Mina polare berättade om denna serien. Det är den då hon ska övertala sina föräldrar att hon ska gifta sig med en man? Hade jag haft 5:an skulle jag sett den.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Inläggav Koala » mån aug 30, 2004 17:18

Jag tycker att de som inte vill prata om dokusåpan/or ska sluta skriva i tråden. Topicen är inte om sidan ska ha dokusåpor, utan om serien i sig och att killen har vart med le buf.
Stay on topic.
Användarvisningsbild
Koala
Scooby

Inläggav VelocityBoy » mån aug 30, 2004 17:20

Koala skrev:Jag tycker att de som inte vill prata om dokusåpan/or ska sluta skriva i tråden. Topicen är inte om sidan ska ha dokusåpor, utan om serien i sig och att killen har vart med le buf.
Stay on topic.

...och därmed skall den vara postad i annan tråd som jag påtalade.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo

Inläggav Noggster » mån aug 30, 2004 17:20

Tycker serien är rätt underhållande, han som spelar Steve gör ett bra jobb. Och manusförfattarna har många trevliga tricks i ärmen.
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo

Inläggav sus@n » mån aug 30, 2004 17:46

Vad är snacket om att inte diskutera dokusåpor? Det här ligger faktiskt i TV-serier och film tråden och heter som serien - då ska väl serien kunnas diskuteras också?
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Inläggav Off » mån aug 30, 2004 17:52

Håller med. Är ni inte intresserade av ämnet klicka inte in er i tråden. De som vill diskutera en dokusåpa skall så få göra.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav AKS » mån aug 30, 2004 21:40

VelocityBoy skrev:...och därmed skall den vara postad i annan tråd som jag påtalade.

Fast Koala startade nog inte topic enbart för att påpeka det utan för att han gillar serien och vill prata om den med andra. Med andra ord har Koala postat rätt precis som han postat rätt om han velat ha den i den gigantiska "Andra serier"-tråden.

Är själv inte så mycket för dokusåpor och tycker att det är hemskt att de tar över. *Men* visst strötittar jag ibland och känner mig milt underhållen. Ibland är det det enda som krävs. Synd bara att jag har kompisar som tycker att det är det *enda* som krävs av tv-underhållning.

On topic igen... Har sett ett par avsnitt då det var två på raken (tror jag) en helg. Riktigt jäkla elak serie måste jag få säga. Visst förlorade tjejen sitt jobb efter att hon deltagit i såpan? Iofs har man visat att man kan ljuga sina föräldrar och sin bästa kompis (!!) blå för pengar så har man ju visat mer än man borde...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Koala » mån aug 30, 2004 21:56

Om hon nu får 1 miljon dollar lär hon ju inte behöva sin lärarlön direkt :)

Älskar när hennes snobbiga familj inte förstår vad satan som händer =D
Användarvisningsbild
Koala
Scooby

Inläggav Noggster » mån aug 30, 2004 23:17

Tycker hennes familj är mycket värre än skådespelar-familjen, fyfan vilka jevla rika bortskämda idioter. Dom skrämmer mig.
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo

Återgå till TV-serier och film