A bear skrev:Men zombiesminkningen imponerar.
Bwah!
A bear skrev:Men zombiesminkningen imponerar.
Rombat skrev:Nytt QI imorgon-kväll. Lördagsförmiddagen räddad.
noike skrev:Rombat skrev:Nytt QI imorgon-kväll. Lördagsförmiddagen räddad.
Eller eftersom det är brittiskt: fredagsnatten.
Rombat skrev:Inget pang-avsnitt direkt, men trevligt som vanligt och det är kul att det dragit igång igen. Om de nu bara kunde ha med Sean Lock hela tiden hade saker och ting sett fantastiskt ut.
A bear skrev:Men tydligen finns det en skådis i det som heter Tara Summers.
noike skrev:A bear skrev:Men tydligen finns det en skådis i det som heter Tara Summers.
And she is awesome. Kanske inte här för jag ahr inte sett piloten än.
sfinx skrev:Noike: *Hostar? *Hostar?
noike skrev:sfinx skrev:Noike: *Hostar? *Hostar?
Du kanske borde göra något åt det där, speciellt om det inte är säkert att du får sådan hostattacker.
Noam skrev:Ringer 1.01
Kunde dom inte kostat på sig ett par dagsljuslampor till båtscenen iaf?
Visst, jag kan acceptera green screen i piloten, men ett försök att få det att se ut som utomhus borde man väl kunna kräva?
HeY skrev:Noam skrev:Ringer 1.01
Visst, jag kan acceptera green screen i piloten, men ett försök att få det att se ut som utomhus borde man väl kunna kräva?
Serien försöker ju gå på en riktig Noir-känlsa, och jag har läst att båtscenen medvetet är gjord för att se ut så för att skapa en Hitchcock-esque känsla. Personligen gillar jag också när det ser riktigt ut dock.
noike skrev:Skulle inte bli förvånad ifall cinematograf och produktionsdesigner kom från Days of Our Lives.
AKS skrev:noike skrev:Skulle inte bli förvånad ifall cinematograf och produktionsdesigner kom från Days of Our Lives.
Ouch! Och där försvann det halvprocents intresse jag hade för serien. (Eller för att vara ärlig: tror inte ens jag hade ett uns intresse innan, men nu ligger intresset på minus.)
HeY skrev:Jag ser dock fram emot att se om det blir bättre, för jag tycker inte det var plågsamt dåligt och jag tänker på alla serier jag varit riktigt skeptisk till efter första avsnittet och sedan älskat.
HeY skrev:Noam skrev:Ringer 1.01
Serien försöker ju gå på en riktig Noir-känlsa, och jag har läst att båtscenen medvetet är gjord för att se ut så för att skapa en Hitchcock-esque känsla. Personligen gillar jag också när det ser riktigt ut dock.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]