Visst är det så, såg jag på IMDb nu.
Yog-Sothoth skrev:Ha! Satt och kollade på några bilder från framtida Enterprise-avsnitt, och är inte detta misstänkt likt Borgmästaren?
Illyria skrev:Armin Shimerman igen, denna gång i Joan of Arcadia 2x19. Skägg hade han skaffta sig också och det såg något konstigt ut.
LWes skrev:Har serien blivit bättre sen första säsongen?
för den som äntrar matchen när citatet ifråga är utbytt och dumpat sen länge, och inte vill vara förvirrad och kunskapslös så var det här vad caffeineaddict i signaturområdet skrev:I said "I wanna be a singer like Lou Reed"
"I like Lou Reed" she said sticking her tongue in my ear
"Let's go, let's sit, let's talk"
"Politics go so good with beer"
caffeineaddict skrev:adolvsson: Pixies. "I've Been Tired" från debut-EP:n "Come On Pilgrim".
Och, "kickan"?
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:adolvsson: Pixies. "I've Been Tired" från debut-EP:n "Come On Pilgrim".
Och, "kickan"?
Pixies!
Och nej, det var inte en felskrivning. Jag tycker bara det varit alltför få hintar om att du skulle vara en flicka på det här forumet. Det måste bli en ändring på den saken.
Om inte annat är du säkert söt som en. Det är jag övertygad om.
Ho ho ho.
Tinwiel skrev:Hehe, liite Buffykoppling: Freddie Prince Jr i Boston Legal nu på trean.
JRT skrev:Slöbäddrade mellan kanalerna och hittade Harris Yulin i Familjen Machahan. Quentin Travers, fast inte som watcher utan cowboy, 20 år yngre och utan brittisk dialekt.
caffeineaddict skrev:Fuuuuck, har inte sett Spooks, men visste att Tony skulle vara med i ett avsnitt, så jag tänkte se just det för att prova på serien... visste dock inte att det var det redan ikväll...Vet någon om repriser sänds?
Langtry skrev:Hör och häpna, denna kvinna spelar Spikes mamma i 7x17 "Lies my parents told me"!
Att hon var svensk var nyheter för mig och jag som brukar ha koll på sådant här. Jaja, även solen har sina fläckar :)
Langtry skrev:Ojoj, satt och läste denna artikel i Expressen:
http://expressen.se/index.jsp?a=267259
Kände inte igen kvinnan på bilden med IMDB:ade henne eftersom hon varit med i lite serier jag kollar på. Är nyfiken av mig.
Hör och häpna, denna kvinna spelar Spikes mamma i 7x17 "Lies my parents told me"!
Att hon var svensk var nyheter för mig och jag som brukar ha koll på sådant här. Jaja, även solen har sina fläckar
Tinwiel skrev:En tanke vid min omtitt av Angel s3. Är det inte skådespelerskan som spelar Justine som är med i The L Word? I think so... annan hårfärg och lite smalare bara. Och en HELT annan typ av karaktär.
Gemma Jones
Date of birth (location)
4 December 1942
London, England, UK
./.
"Buffy the Vampire Slayer" playing "Anne, Spike's mother" in episode: "Lies My Parents Told Me" (episode # 7.17) 25 March 2003
Caroline Lagerfelt
Date of birth (location)
23 September 1947
Paris, France
./.
"Buffy the Vampire Slayer" playing "Anne" in episode: "Lies My Parents Told Me" (episode # 7.17) 25 March 2003
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare