noike skrev: (spoiler s1+info om s2) Att sedan Adrian är en av de bästa skådespelarna i serien och att karaktären var mest mångbottnad i sin egenkärhet och vilja att skydda sin bror är en annan sak. Men det gjorde också att det hela fungerade.
AKS skrev:Claire och hennes familj har som vanligt den bästa storylinen. Hiro den sämsta. Usch, vad jag önskar att Hiro kunde skrivas ur serien!!
AKS skrev:Ali Larters karaktär var inte med. Det är väl för mycket att hoppas på att hon skrivits ur serien. Hon och Micah är stentrista.
AKS skrev:Detta är det nya Lost. Jag ser fast jag inte vill. Med Lost betalade det ju sig iom att andra halvan av S3 var riktigt bra, men jag plågades ju i två år för att komma dit. Vi får se vad som händer med Heroes.
sp1keout skrev:2o1
Vad var det för pojkhalva som satt och käkade middag med Claires familj egentligen?
RalfiParpa skrev:sp1keout skrev:2o1
Vad var det för pojkhalva som satt och käkade middag med Claires familj egentligen?
Det var Lyle Bennet, Claires lillebror.
sp1keout skrev:RalfiParpa skrev:sp1keout skrev:2o1
Berätta mer om varför han var sig så olik.
Lite som Peter Petrelli
sp1keout skrev:whatev, fortfarande helt olik sig. (eller så missminner jag mig bara)
gaspode skrev:Jag reagerade på precis samma sak faktiskt, även om jag räknade ut vem det var
sp1keout skrev:Knasboll, var en retorisk fråga.
Var inte som att jag trodde det var en främling, hahaha, hade varit lite lustigt faktiskt
adolvsson skrev:sp1keout skrev:Knasboll, var en retorisk fråga.
Var inte som att jag trodde det var en främling, hahaha, hade varit lite lustigt faktiskt
You are such a teaser japanese.
Oh! Puberty-FACE!HeY skrev:sp1keout skrev:RalfiParpa skrev:sp1keout skrev:2o1
Berätta mer om varför han var sig så olik.
Lite som Peter Petrelli
Jo, när man kommer in i en viss ålder, låt oss säga 10-15, så händer det något med våra mänskliga kroppar. Det vill säga, vi utvecklas snabbt om mycket, detta kallas puberteten. Killar växer oftast väldigt mycket på längden och får hår på ställen de de annars inte brukar ha det vid de unga åren. Sedan så får de också mörkare, och ljusare i vissa fall, röst vilket kallas målbrottet. Sedan så händer det massor av spännande saker med det så kallade könsorganet också, men det kan vi ta en annan gång.
Ska vi gissa att det är det som har hänt med lillebrodern, för det var samma skådespelare
AKS skrev:Jag trodde jag var inne i Dexter-tråden och blev helt chockad då jag läste "helt ok avsnitt". Sen insåg jag att jag klickat på fel länk då jag läste om Hiro.
HeY skrev:LWes: En teori bara, jag har ingen aning men känselsinnet smärta är väl snarare en reaktion mot att kroppen skadas. Det är kroppens reflex, dens respons på att det inte är bra för den. När Claire stoppar ner handen i en kokande gryta så tål hennes kropp det, därmed utvecklas ingen respons - det vill säga smärta - från henne. Ja det är nog vad jag tror iaf.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare