Hm. Jag gillar inte att bli pratad om i svarta fält... (Råkade avmarkera Glorys svar, så otroligt tur att det inte var någon spoiler där. Efter den här skrämmande upplevelsen ska jag vara superförsiktig i framtiden!) Men tillbaka till att bli pratad om. Grrr.. Jag tvivlar STARKT på att ni såg QaF i något "sansat" tempo så jag förstår inte vad ni tjatar om. (I "ni" förutsätter jag att ni andra pratar om samma sak som Glory.) Dessutom har ni glömt att väga in min vilja av järn, om jag bestämmer mig för något så blir det så. Nu har jag bestämt mig för att ha säsongspaus och då kommer jag att ha det (än om jag inte lovar att den blir lång). Så det så. Dessutom kommer jag inte att se klart säsong 1 idag.
Och om ni inte är snälla med mig så slutar jag att kommentera avsnitten.
Edit: Jag läste hennes första fält, henne andra fält fanns inte där vid tiden för mitt galna avmarkerande. Jag läste inte de spoilerfält hon citerade i sitt inlägg. Anledningen till att jag avmarkerade var att jag i förvirring fick för mig att hon kommenterade mitt svar till henne högre upp.
Edit 2: Jag har lite självinsikt ändå. Jag vet att jag är farlig på att se mycket på en gång, det var därför jag kommenterade att du gav mig alla skivor på en gång. Tur att du inte hade lika mycket insikt i mina svagheter så att jag fick alla på en gång. Du såg väl hur det gick med Harry Potter böckerna. Så länge jag inte kunde få dem från dig (typ då du var bortrest) var det lugnt men när jag väl fick en bok läste jag ut den på ett dygn. För er som undrar kan jag berätta hur bra hennes försök att övertyga mig att införa en dagskvot på antal avsnitt gick här och nu.
Glory skickar: "Hm.. över huvud taget borde du nästan göra upp ett schema för alla fem säsonger, hur många avsnitt du max får se per dag. Eller? Låter det tråkigt?"
Jag svarar: Ja, det låter fruktansvärt tråkigt. Glöm din dröm.