Jag tror dock på att du kommer ha svårt att hålla dig när s1 är slut, lika bra att börja nu då.

brat skrev:JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Jag ställde mig i kö på alla som hade avsnittet men trodde inte att jag hade någon chans ikväl. Jag började därför med riktigt avancerade datorgrejer för att hitta alternativa metoder att få avsnittet och det tog tid och var jobbigt. Men man ska aldrig ge upp på DC. Helt plötsligt startade en nedladdning som totalt tog 8.5 minuter!! Det gick så snabbt att jag höll på att missa den totalt.Då ska jag passa på att köra 1x22 från samma person.
Älska DC!!
brat skrev:Jag vill tacka alla som trodde på mig, även i de svåra stunderna. Och jag vill självklart tacka min familj och Gud. Mest av allt vill jag tacka QaF för alla underbara stunder. Det är bara så.
/brat, tillfälligt lyckligast i världen
jag är också impad! Men nått säger mig att mitt mäktiga resistande nu kommer backfirea på mig sen efter s1 vilket nog resulterar i ett svep av s2 direkt men det är väl den risken jag får ta.brat skrev:eriked - Jag är imponerad. Fanns inget som kunde stoppa mig från att se de två sista avsnitten igår.
brat skrev:2x20
Tro inte att det går att bara kasta in ett avsnitt där allt rörande Logan&Veronica är underbart känslosamt och scenerna sprutar energi och så är all skit under säsongen glömd. Så fungerar det inte. Man måste förtjäna "epic". Jag är inte så lättflirtad att det räcker med några väl valda repliker. Verkligen inte. Jag har inte glömt all skit... jag minns fortfarande någon detalj... Jag har bara glömt det mesta av skiten tack vare ett bra avsnitt. So there. Jag har fortfarande lite stolthet.
HeY skrev:Tycker du inte om säsongen? Personligen gillar jag säsong 2 mer än säsong 1.
adolvsson skrev:HeY skrev:Tycker du inte om säsongen? Personligen gillar jag säsong 2 mer än säsong 1.
Jag är nog med brat, även om jag snarare har svårt att komma ihåg vad som var bra med säsongen. Jag älskade S1, men S2 har varit en av de största besvikelserna under min tid som TV-tittare. Kommer nog inte ha några större problem att dumpa VM om den inte bättrar sig illa kvickt. Tyvärr. Men jag hoppas innerligt att det inte ska gå så långt.
Illyria skrev:Jag har haft maraton med båda säsongerna och båda har sina för- och nackdelar och jag kan inte välja någon favorit. Exempelvis gillar jag säsongsvslutningen för s2 mer än s1.
Illyria skrev:Jag blev inte direkt chockad, men det finns en större och starkare känslomässig inblandning i s2-finalen, ivarjefall för mig. Vilket egentligen är lite lustigt då de större arcerna var mindre personliga under själva utredningen, men avslutningen på säsongen var verkligen fenomenal. Scenen när han hoppar från taket är så otroligt sorglig, det är en jobbig, men lysande, scen att titta på.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare