ey skrev:Här slår jag på femman och ser plötsligt Alan Tudyk i den horribla filmen 28 dagar med den horribla människan Sandra Bullock. Men ändå, Alan Tudyk!
Nicole skrev:i Bring it on är glory med.
Glorificus skrev:Men... "horribla"..? Nu var det ett tag sen jag såg 28 Days, men jag har för mig att jag tyckte om den. Om inte annat så för Steve Buscemi! :D Och hela besatt-av-en-tv-serie-grejen! ;)
Illyria skrev:Vad är Robot Chicken?
Tinwiel skrev:Jag tror att skådespelerskan som spelade den italienska chefen för Wolfram and Hart var med i Sex and the City på 3an alldeles nyss. Även här spelade hon dramatisk italienska... Fast hon hade inte riktigt lika djup urringning.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Jag tror att skådespelerskan som spelade den italienska chefen för Wolfram and Hart var med i Sex and the City på 3an alldeles nyss. Även här spelade hon dramatisk italienska... Fast hon hade inte riktigt lika djup urringning.
Ah, damn, you stole my thunder! Råkade klicka förbi där precis innan jag somnade. Hörde den där rösten och tänkte direkt "The gypsies are a filthy people!".
noike skrev:Glorificus skrev:Men... "horribla"..? Nu var det ett tag sen jag såg 28 Days, men jag har för mig att jag tyckte om den. Om inte annat så för Steve Buscemi!Och hela besatt-av-en-tv-serie-grejen!
Besatt av tv-serier, var de positiva till det eller negativa i filmen?
poser skrev:Såg precis Amy Acker i Return to the Batcave: The Misadventures of Adam and Burt
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare