av noike » fre okt 26, 2007 14:53
4.05
"All of those sounds better than paper so I let it slide"? Hörde jag verkligen rätt? Antagligen för jag fick backa tillbaks flera gånger. Muffinsen kan jag förstå men grytvantar?! Nej. Nej. Nej. Jim is dead to me.
Fantastiskt usel reklam de hade gjort för national branch. Jag hade reagerat exakt som Michael, fast jag hade nog skrattat mer. Ryans "They're creative, you're not" kan ha varit det felaktigaste han någonsin sagt. För den där reklamfilmen de gjorde kan ha varit det sämsta jag sett och jag har sett reklam gjorda för TV4 Sydost. (Jag ville trepanera mig efteråt, men jag hade lyckligtvis ingen borr i närheten.) Michael kanske är kreativ på fel sätt, men planen för reklamfilm som han berättade i början var inte fel. Bara rätt dyr. Att han sedan är för inskränkt för att inse att låten de andra gjorde var bättre än vad han hade tänkt sig är en annan sak.
Dwights second second life var tragiskt.
Detalj jag inte riktigt tänkt på tidigare: enda gången vi inte fått se patians på Creeds dator är i det där avsnittet då han skrev på sin "blogg". (bakgrundsbilden på bröstet räknas inte för det fick vi aldrig se.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
— Wayne, Letterkenny.
:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::